Magda Kubit, Planton: W Polsce żywność bio jest nadal dodatkiem [PODCAST]
REKLAMA
REKLAMA
Gościem podcastu jest Magda Kubit, która opowiada jak na Podhalu przeprowadziła wegański armagedon. Zdradza też na co się przygotować, jeżeli prowadzimy firmę rodzinną.
REKLAMA
Czym jest vegangurt?
Vegangurt jest produktem na bazie mleczka roślinnego. My w tym momencie produkujemy z mleczka kokosowego, ale będziemy też produkować z innych mleczek. Vegangurt to jogurt na bazie mleczka roślinnego i to jest ta główna różnica w stosunku do jogurtu. W naszym wykonaniu, vegangurt jest również produktem o bardzo krótkiej liście składników. To, co nasi konsumenci znajdują na etykiecie, to dobrej jakości składniki, tylko i wyłącznie konieczne w środku. Staramy się wykluczać wszystkie dodatkowe składniki, które nie są tam całkowicie niezbędne. Drugą cechą jest świetny smak, bo dla mnie to zawsze było oczywiste, że produkty spożywcze muszą smakować świetnie. Chociaż, kiedy startowaliśmy, produkty roślinne nie były specjalnie smaczne – wyjaśnia Kubit.
Jak zdobyć zagraniczne rynki zbytu?
W tym momencie eksportujemy do 18 krajów na całym świecie, nie tylko w Unii Europejskiej. Budowaliśmy to bardzo powoli. Bardzo pomogli nam nasi klienci w Polsce. Tu mieliśmy możliwość, dzięki współpracy z Lidlem, rozszerzać naszą sprzedaż w innych krajach. Było to możliwe również dzięki targom zagranicznym, w których uczestniczyliśmy. To były takie kroki milowe, kiedy pokazywaliśmy nasze produkty i naszą firmę.
Co jest kluczem do sukcesu firmy rodzinnej?
Ta historia rodzinna u mnie jest bardzo pozytywna. Jestem osobą, która dosyć mocno rozdziela kwestie prywatne od kwestii zawodowych. Staramy się być bardzo obiektywni i transparentni. Przede wszystkim: podejmowanie decyzji na podstawie faktów, bardzo mocno w takiej firmie rodzinnej pomaga. Pozwala to wszelkie trudne sytuacje w sposób racjonalny rozwiązywać. Z dużą empatią do wszystkich, bo ta rodzinność naszej firmy również polega na rodzinnej atmosferze w zespole – podkreśla Kubit.
Magdalena Kubit - Prezes zarządu firmy Jogurty Magda, producentem jogurtów Planton
Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.
Słuchaj podcastów DGPtalk: OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - MOJA FIRMA
Spotify http://prawna.pl/spotify
iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes
Google Podcast http://prawna.pl/google
Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl
PODCASTY - poprzednie odcinki
-
Hubert Woźniak: Polskie jabłko nie boi się pandemii [PODCAST]
-
Karina Hertel: Jak wybrać adwokata marki, który wie o czym mówi? [PODCAST]
-
Leśnikowska-Jaros i Mac: W pandemii koniec dnia pracy musimy wpisać w kalendarz [PODCAST]
-
Paweł Sapek, Prologis: Jak zmniejszyć ślad węglowy w handlu detalicznym? [PODCAST]
-
Pracodawca z sercem: Czy w CV należy wpisać niepełnosprawność? [PODCAST]
-
Marek Moczulski: Tarcze antykryzysowe to odroczenie wyroku w czasie [PODCAST]
-
Julia Moczak: Dlaczego praca z końmi pomaga zostać liderem? [PODCAST]
-
Małgorzata Ławnik: Pracownicy z zamkniętych branż przenoszą się do handlu [PODCAST]
-
Łukasz Wilczewski: Jak zarabiać na nieużytkach i zmniejszać ślad węglowy? [PODCAST]
-
Michał Łenczyński, Beauty Razem: Jeśli branża beauty upadnie, nastąpi efekt domina [PODCAST]
-
Paulina Woźniak: Czy rozmowy biznesowe mogą być podsłuchiwane? [PODCAST]
-
Krzysztof Poznański: Dlaczego jedne sklepy w galeriach są otwarte, a drugie zamknięte? [PODCAST]
-
Maciej Basiński (Maslove): Do końca walczymy o kolor pistacji [PODCAST]
-
Dorota Warakomska: Dziś rynek pracy jest skrojony pod mężczyzn [PODCAST]
-
Aleksandra Włodarczyk: Niewykorzystany potencjał kobiet to strata dla spółki [PODCAST]
-
Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]
-
Monika Pawelczak: Jak praca zdalna bezlitośnie obnaża braki liderów? [PODCAST]
-
Marta Suchocka: Płynność finansowa to być albo nie być przedsiębiorców [PODCAST]
-
Sebastian Sadowski-Romanov: Brexit miał bardziej podłoże polityczne, niż ekonomiczne [PODCAST]
-
Marek Moczulski: Drukowanie pieniędzy i tarcze nic nie dadzą, jak ludzie nie będą pracować [PODCAST]
-
Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]
-
Łukasz Blichewicz: Startupy – dlaczego apetyt na ryzyko w czasie pandemii zaczyna rosnąć? [PODCAST]
-
Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]
-
Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]
-
Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]
-
Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]
-
Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]
-
Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]
-
Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]
-
Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]
-
Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]
-
Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]
-
Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]
-
Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]
-
Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]
-
Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]
-
Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]
-
Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]
-
Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]
-
Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]
-
Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]
-
Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]
-
Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]
-
Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]
-
Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]
-
Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]
-
Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]
- Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
- Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
- Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
- Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
- Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]
Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.