REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Maciej Basiński (Maslove): Do końca walczymy o kolor pistacji [PODCAST]

Subskrybuj nas na Youtube
Maciej Basiński:  Trzeba się pokazywać, bo w Internecie konkurencja jest na wysokim poziomie
Maciej Basiński: Trzeba się pokazywać, bo w Internecie konkurencja jest na wysokim poziomie

REKLAMA

REKLAMA

Czy jakość produktu to zawsze klucz do sukcesu? Jak utrzymać się na rynku w cieniu konkurencji? Czy Polacy kochają masło orzechowe? Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Kiedy jakość jest kluczem?

Klienci coraz bardziej zwracają uwagę na jakość. Ta cecha jest kluczowa.

REKLAMA

Maciej Basiński w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl) podkreśla, że jeżeli sprzedajemy produkt, pod którym możemy się w 100% podpisać i jesteśmy świadomi jego najwyższej jakości, to nie będzie problemem sprzedać go w Internecie. Warto się również skupić na kwestiach technicznych: dobra strona internetowa, prowadzenie bloga. Trzeba się pokazywać, bo w Internecie konkurencja jest na wysokim poziomie. Ale nie na takiej zasadzie, że musimy się z nimi ścigać, konkurować i to jest zła konkurencja. Po prostu to jest konkurencja, która też nie śpi – dodaje Basiński.

Jak pandemia przyśpieszyła rozwój e-handlu?

REKLAMA

W momencie, kiedy zaczęła się pandemia i obostrzenia, to siłą rzeczy: siłownie nam odpadły, sklepy ze zdrową żywnością bardzo zachowawczo zaczęły robić zakupy. Mieliśmy takie dwa pierwsze tygodnie, że odczuliśmy to, że coś się zaczyna dziać i klienci mniej zamawiają. Był trochę strach i niewiadoma.

Ale bardzo szybko to się zaczęło zmieniać. […] Klienci zaczęli ponawiać zamówienia – wyjaśnia Basiński. Przy spowolnieniu sprzedaży tradycyjnej, dosyć mocno zaczął się rozwijać e-handel. Już od jakiegoś czasu stawialiśmy na rozwój różnych kanałów: sprzedajemy bezpośrednio do sklepów tradycyjnych, ale też sprzedajemy przez Internet. Od dłuższego czasu już nastawiliśmy się na pozycjonowanie naszych sklepów i docieranie w ten sposób do naszych Klientów.

Czy sprzedaż w Internecie może być dominująca?

Na początku, sprzedaż przez sklepy internetowe wahała się w granicy 15% sprzedaży całości. W tym momencie, jest to ok. 40% sprzedaży. Nadal nie jest to sprzedaż dominująca, ale można powiedzieć, że wzrosła te ponad 120% w porównaniu do czasów sprzed pandemii – podsumowuje Basiński.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Maciej Basiński - właściciel firmy Maslove produkującej naturalne masła orzechowe. Jak sam stwierdził odkąd rozwija Maslove to pasje odłożył na bok i wytwarzanie masła stało się jego pasją. Firmie poświęca całe swoje serce.

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

Słuchaj podcastów DGPtalk: OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Dorota Warakomska: Dziś rynek pracy jest skrojony pod mężczyzn [PODCAST]

  2. Aleksandra Włodarczyk: Niewykorzystany potencjał kobiet to strata dla spółki [PODCAST]

  3. Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]

  4. Monika Pawelczak: Jak praca zdalna bezlitośnie obnaża braki liderów? [PODCAST]

  5. Marta Suchocka: Płynność finansowa to być albo nie być przedsiębiorców [PODCAST]

  6. Sebastian Sadowski-Romanov: Brexit miał bardziej podłoże polityczne, niż ekonomiczne [PODCAST]

  7. Marek Moczulski: Drukowanie pieniędzy i tarcze nic nie dadzą, jak ludzie nie będą pracować [PODCAST]

  8. Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]

  9. Łukasz Blichewicz: Startupy – dlaczego apetyt na ryzyko w czasie pandemii zaczyna rosnąć? [PODCAST]

  10. Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

  11. Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]

  12. Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]

  13. Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]

  14. Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]

  15. Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

  16. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  17. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  18. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  19. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  20. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  21. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  22. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  23. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  24. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  25. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  26. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  27. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  28. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  29. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  30. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  31. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  32. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  33. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  34. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  35. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  36. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  37. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  38. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  39. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  40. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  41. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  42. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  43. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  44. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  45. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA