reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Manager > Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

Polska wbrew pozorom to średniej wielkości rynek, w którym łatwo utknąć. Jak wprowadzić firmę na zagraniczne rynki wyjaśnia Michał Gołkiewicz z Sundose. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Kiedy wejść na zagraniczne rynki?

W przypadku prowadzenia firmy na polskim rynku skala wzrostu jest ograniczona. Dlatego w dobie koronawirusa przedsiębiorcy powinni pomyśleć o ekspansji na zagraniczne rynki. Jak podkreśla Michał Gołkiewicz w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl) kluczowy jest research. Pominięcie go to jeden z największych i częstych błędów. To błąd, który najwięcej kosztuje: pieniędzy i złych emocji.

Co to jest research?

Research to badanie. Zbieranie danych, informacji na dany temat np. na temat konkurencji na runku w danej branży.

Jak stworzyć produkt na zagraniczne rynki?

Jak podkreśla Michał Gołkiewicz produkt tworzymy z punktu widzenia Klienta i jego potrzeby. Jeśli zrozumieliśmy tę potrzebę i w oparciu o nią tworzymy produkt, który adresuje ją lepiej niż konkurencja, wtedy kluczowe jest, by myśleć szerzej. Dotyczy to np. branży IT.

Michał Gołkiewicz – finansista, dwukrotny laureat rankingu Forbes 30 przed 30. Co-founder & CEO Sundose. Prywatnie pasjonat fotografii i podróży.

Słuchaj podcastów DGPtalk: Obiektywnie o Biznesie MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  2. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  3. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  4. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  5. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  6. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  7. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  8. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  9. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  10. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  11. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  12. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  13. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  14. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  15. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  16. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  17. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  18. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  19. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  20. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  21. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  22. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  23. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  24. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  25. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  26. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  27. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  28. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  29. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  30. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Michał Gołkiewicz: w przypadku prowadzenia firmy na polskim rynku skala wzrostu jest ograniczona
Michał Gołkiewicz: w przypadku prowadzenia firmy na polskim rynku skala wzrostu jest ograniczona

VAT 2021. Podatki część 239.90 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Gos

Prawnik w KONDRAT Kancelarii Prawno-Patentowej

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama