reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

Co najmniej do 27 grudnia br. kluby fitness zgodnie z rządowym planem mają pozostać zamknięte. Jednak przedstawiciele branży alarmują, że wiele firm nie przetrwa tak długiego okresu zamrożenia działalności. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Zamknięte kluby fitness nie mają sensu

Jak podkreśla Tomasz Napiórkowski z Polskiej Federacji Fitness działalność klubów fitness w reżimie sanitarnym nie ma ekonomicznego sensu, to tylko pomniejszenie strat. Klub o powierzchni 1000 m2 to koszt stały na poziomie 100 tysięcy złotych miesięcznie. Dodatkową barierą jest walka z przekazem, że kluby fitness są zamknięte – dodaje Napiórkowski w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl). Kluby fitness mogą funkcjonować i prowadzić zajęcia w ramach współzawodnictwa sportowego i wydarzeń sportowych.

Musimy walczyć z przekazem, że kluby fitness są obecnie zamknięte

Jak podkreśla Napiórkowski kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce, a rząd powinien brać pod uwagę nie tylko krzywą zachorowań, ale też krzywą zwolnień.

Tomasz Napiórkowskiprzedsiębiorca, przedstawiciel Polskiej Federacji Fitness, od 10 lat związany z branżą fitness. Instruktor pływania, narciarstwa, kulturystyki, TRX, kettlebells. Jego specjalnością są liczby oraz dokładne analizy dot. poszczególnych zmiennych w klubie, które mają bezpośrednio wpływ na finalny wynik finansowy klubu fitness.

Słuchaj podcastów DGPtalk: Obiektywnie o Biznesie MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  2. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  3. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  4. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  5. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  6. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  7. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  8. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  9. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  10. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  11. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  12. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  13. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  14. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  15. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  16. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  17. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  18. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  19. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  20. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  21. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  22. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  23. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA  

reklama

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Strict Minds Communication

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama