reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: przedsiębiorca

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu przedsiębiorca. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące przedsiębiorca.

Rusza kampania "Urodzeni Przedsiębiorcy" dla rozwoju niezależnego handlu

Aktualizacja: 15.03.2021

„Urodzeni Przedsiębiorcy” to inicjatywa, której misją jest docenienie, wzajemne wsparcie, wymiana doświadczeń oraz edukacja na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości. »

Nawet 280 tys. zł wsparcia z Funduszy Europejskich dla małych firm

Aktualizacja: 03.03.2021

Ruszył konkurs Granty na Eurogranty. Firmy ubiegające się o dofinansowanie kosztów przygotowania projektumogą otrzymać nawet 280 tys. zł wsparcia z EU. Na co można przeznaczyć środki? Do kiedy złożyć wniosek? »

5 dobrych praktyk w zarządzaniu tranzycją biznesową na odległość

Aktualizacja: 18.01.2021

Tranzycja biznesowa nabiera na znaczeniu, bo unowocześnianie przedsiębiorstw umacnia ich pozycję na rynku, a także sprawia, że stają się one bardziej odporne na dynamiczne zmiany gospodarcze. »

Przedsiębiorca jako konsument od 1 stycznia 2021 r.

Aktualizacja: 05.01.2021

1 stycznia 2021 r. weszły w życie przepisy nowelizacji kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta przyznające przedsiębiorcom prawa konsumentów. Co to oznacza? Kto może skorzystać z tej zmiany? »

Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

Aktualizacja: 14.12.2020

Potrzebne są zdecydowane działania pomocowe na zasadzie odszkodowań, oparte o fundament odpowiedzialności rządu – mówi Paweł Tanajno i podkreśla, że Strajk Przedsiębiorców uruchomi pozwy zbiorowe odnośnie odszkodowań. Zapraszamy do wysłuchania podcastu. »

Czy świat sprzedaży to ciągły wyścig szczurów? [WYWIAD]

Aktualizacja: 16.10.2020

Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O tym, czy osiąganie KPI’s powinno stać się „targetem” rozmawiamy z Robertem Lipińskim, mentorem w zakresie skutecznej sprzedaży BtoB. »

Jak bezpiecznie wejść na zagraniczne rynki?

Aktualizacja: 14.10.2020

Komisja Europejska uruchomiła we wtorek platformę Access2Markets. Zawiera ona informacje dotyczące handlu zagranicznego, które maja pomóc małym i średnim firmom w lepszym poruszaniu się na rynkach poza Unią Europejską lub rozpoczęciu świadczenia usług zagranicą. »

Tarcza antykryzysowa obniża zdolność kredytową przedsiębiorców

Aktualizacja: 09.10.2020

Ubiegający się o kredyt hipoteczny znowu mogą liczyć na relatywnie niski wkład własny i złagodzenie innych wymogów bankowych – mówi Agata Antosiewicz, dyrektor działu kredytowego w Domu Kredytowym Victoria. Są też nowe skutki pandemii – prowadzący działalność gospodarczą, którzy skorzystali z tarczy antykryzysowych mają mniejsze szanse na kredyt hipoteczny. »

Zróżnicowane nastroje przedsiębiorców. Inwestycje zatrzymane [KOMENTARZ]

Aktualizacja: 01.10.2020

Opublikowane zostały wyniki badania „Busometr” na drugie półrocze 2020 r. Indeks nastrojów przedsiębiorców wyniósł 42,4 punktu (spadek z 44,5 punktu w poprzednim półroczu), co oznacza, że nastroje przedsiębiorców w okresie epidemii COVID-19 pogarszają się. Najgorzej jest z inwestycjami, zadziwiająco dobre nastroje utrzymują się z kolei na rynku pracy. »

Co 8 przedsiębiorca nie żałuje, że założył firmę

Aktualizacja: 23.09.2020

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ZPP - zdecydowana większość badanych (80%), niezależnie od powodów i okoliczności, pozytywnie ocenia swoją decyzję o założeniu firmy (41% – ocenia ją pozytywnie, 39% raczej pozytywnie). Jedynie 10% przedsiębiorców nie jest zadowolonych z tej decyzji. »

Koronawirus testem dla firmy

Aktualizacja: 17.09.2020

Możliwości oceniania wpływu COVID-19 na gospodarkę jest wiele – inaczej patrzą na niego firmy produkcyjne, inaczej firmy usługowe. Przez inny pryzmat postrzegają go również przedsiębiorcy z różnych sektorów rynku. »

Rekonstrukcja rządu rękoma przedsiębiorcy [KOMENTARZ]

Aktualizacja: 14.09.2020

Efektywność działania i sprawność realizacji celów - takie kryteria brałby pod uwagę przedsiębiorca przy rekonstrukcji rządu. Kwestie liczby ministerstw i ich nazw nie miałyby dla niego znaczenia. »

Koronawirus podniósł znaczenie działów marketingu

Aktualizacja: 09.09.2020

Według większości marketerów zajmujących wyższe stanowiska w czasie pandemii COVID-19 wzrosło znaczenie działów marketingu i to pomimo redukcji etatów w wielu przedsiębiorstwach. To pokazuje, że w czasach niepewności organizacje chętniej sięgają po kompetencje zespołów, które dobrze znają potrzeby klientów i są w stanie szybko dostroić strategię firmy do zmiany. »

Dotacje dla przedsiębiorców, którzy ucierpieli wskutek pandemii COVID-19

Aktualizacja: 07.09.2020

W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego uruchomione zostaną dodatkowe środki z przeznaczeniem na pomoc przedsiębiorcom oraz wsparcie dla jednostek ochrony zdrowia. Unijne pieniądze pozwolą rozszerzyć Zachodniopomorski Pakiet Antykryzysowy o kolejne narzędzia, które pomagają w przeciwdziałaniu oraz minimalizowaniu skutków pandemii COVID-19 na Pomorzu Zachodnim. »

5 sposobów na utrzymanie firmy w kryzysie

Aktualizacja: 07.09.2020

Lockdown, globalna pandemia oraz niepewna sytuacja gospodarcza wymogły na wielu firmach zmianę modelu działania. Niektóre firmy zostały sparaliżowane przez COVID-19, ale nie wszystkie. Odpowiednie wykorzystanie już wcześniej istniejących trendów i korzystanie z narzędzi zapewniających ciągłość działania oraz płynność finansową to klucz do sukcesu w trudnych czasach. Oto 5 trendów, dzięki którym firmy zyskują w kryzysie. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Rudzka Kancelaria Doradcy Podatkowego

Kancelaria posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podatkowo-prawnej dużych i średnich polskich firm, międzynarodowych korporacji oraz podmiotów publicznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama