reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Manager

Zarządzanie zespołem

Zarządzanie firmą w czasie epidemii koronawirusa

Trwająca od kilkudziesięciu dni pandemia koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 destrukcyjnie wpływa na całe społeczeństwa i poszczególne jednostki. Destabilizuje rynki kapitałowe, prowadzenie działalności, ogranicza możliwość podróżowania oraz ma negatywne skutki dla wielu osób. Firmy stają przed koniecznością sprawnego zarządzania pracą zdalną pracowników i zapewnienia realizacji założonych celów. Istotnym elementem sprawnego działania firmy w kryzysowej sytuacji jest odpowiedni plan komunikacji i współpraca pomiędzy wszystkimi działami. Zmiany zachodzące w firmach w wyniku obecnych wyzwań, stwarzają możliwość udoskonalenia i wzmocnienia procesów zarządzania ryzykiem w celu lepszej ochrony organizacji. W tym kluczowym momencie pracownicy audytu wewnętrznego mogą wnieść istotną wartość dodaną do sposobu zarządzania organizacją. »

Zarządzanie konfliktami

Szykany w miejscu pracy - mobbing

Przeważająca większość pracodawców zapytana o to, czy w środowisku ich firmy dochodzi do przypadków mobbingu, zdecydowanie zaprzeczy. Naturalnie, przyznanie się do zgody na tego typu zjawiska mogłoby doprowadzić do postawienia przełożonemu zarzutów – 1 stycznia 2004 roku pojęcie mobbingu zostało wprowadzone do polskiego kodeksu pracy. Co za tym idzie, przełożony ma obowiązek zwalczania mobbingu, natomiast dręczony pracownik może dochodzić swoich praw przed sądem. »

Zbyszek Dzideczek: w kryzysie uczymy się nowych kompetencji

Aktualizacja: 20.11.2020

Zasadnicze pytanie jest takie, czy zmiana wywołuje kryzys, czy kryzys zmianę i czy w ogóle to, co niektórzy nazywają problemem, a inni sytuacją niestabilną, musi pójść w kierunku całkowitej rewolucji w naszym życiu? Czy jesteśmy skazani na uleganie lękom i silnym emocjom? Jak w ogóle podejść do kwestii trudnej zmiany? »

Przedsiębiorcy moga wynając biurko na godziny

Aktualizacja: 18.11.2020

Wynajęcie biurka na godziny to propozycja dla osób, które np. prowadzą firmę w domu i chciałyby umówić spotkanie z klientem w prestiżowym miejscu. »

Jakie miasta są atrakcyjnym miejscem pracy dla menedżerów?

Aktualizacja: 26.10.2020

Gdzie chcą pracować specjaliści i menedżerowie? Na popularności wśród przedstawicieli kadry średniego i wyższego szczebla, kosztem Krakowa i Wrocławia, zyskuje Warszawa (+7 p.p.), w której chętnie pracowałby już co drugi respondent. Pierwszy raz, tak wysokie, drugie miejsce w rankingu zajęło Trójmiasto. Coraz wyższe wyniki notują też mniejsze ośrodki. »

Jak budować relacje biznesowe w czasie pandemii?

Aktualizacja: 19.10.2020

W ostatnich miesiącach z obawy przed koronawirusem odwołano tysiące spotkań. Mimo tego, prezesi i liderzy wielu znaczących firm są przekonani, że bezpośrednie spotkania i interakcje międzyludzkie będą ważniejsze i cenniejsze niż kiedykolwiek. Jak jednak zapewnić skuteczną komunikację, kiedy profilaktyka antywirusowa zaleca zasłanianie nosa i ust oraz zachowanie dystansu społecznego? »

Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?

Aktualizacja: 16.10.2020

Teraz, gdy wszyscy znajdujemy się w trudnej sytuacji, musimy poszukiwać nowych możliwości i próbować wszystkiego, co może uratować nasze firmy – radzi Robert Lipiński. Jeśli jednak zdarzyło się tak, że straciliśmy pracę, też warto spróbować spojrzeć na to jak na szansę – być może przyszedł czas na realizację marzeń o przejściu na własne i zawalczenie o swoją niezależność? »

Czy świat sprzedaży to ciągły wyścig szczurów? [WYWIAD]

Aktualizacja: 16.10.2020

Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O tym, czy osiąganie KPI’s powinno stać się „targetem” rozmawiamy z Robertem Lipińskim, mentorem w zakresie skutecznej sprzedaży BtoB. »

Jak budować relacje biznesowe? Ważna jest otwartość i zadawanie pytań

Aktualizacja: 27.07.2018

Niektórym wydaje się, że skuteczność w kontaktach biznesowych jest uzależniona głównie od tego, jak dobrze opanowało się techniki perswazji, a czasem i manipulacji. Tymczasem w perspektywie długofalowej nie do przecenienia jest umiejętność stworzenia dobrej atmosfery w rozmowie. W jaki sposób zadbać o budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi? »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Strict Minds Communication

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama