Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]
REKLAMA
REKLAMA
Czy postanowienia noworoczne mają sens?
Kto z nas nie robi noworocznych postanowień. O to jak planować z głową Agnieszka Gorczyca (Infor.pl) zapytała Karolinę Karolczak, która na co dzień zajmuje się zawodowo planowaniem dalekosiężnych celów. Jak podkreśla Karolczak pierwszym etapem świadomego planowania celów jest ułożenie swojego planu dnia i systematyczne działanie dzień po dniu. Najlepiej zacząć od małych kroków.
REKLAMA
Kiedy zaczniemy robić małe rzeczy i zobaczymy, że to się udaje, będziemy mieli apetyt na robienie większych – dodaje Karolczak.
Jak zaplanować najlepszy dzień?
Pierwszym etapem świadomego planowania celów jest ułożenie swojego planu dnia - poznanie siebie i systematyczne działanie dzień po dniu. Jest to ciężkie i wymaga samodyscypliny. Najlepszy dzień powinien być zaplanowany dzień wcześniej. Zaczynajmy od tego, co dla nas najtrudniejsze, ale co przybliża nas do osiągnięcia celu - wyjaśnia Karolczak.
Od czego zacząć planowanie?
Po zdefiniowaniu, gdzie chcemy być, musimy zdefiniować też, gdzie jesteśmy teraz. Osiągnięcie celów wymaga ich wyznaczenia oraz samodyscypliny i motywacji do działania. Najlepiej zacząć od małych kroków. Kiedy zaczniemy robić małe rzeczy i zobaczymy, że to się udaje, będziemy mieli apetyt na robienie większych - podsumowuje Karolczak.
Karolina Karolczak - trener gwiazd, wykładowca akademicki i specjalista od osiągania celów, na You tubie prowadzi kanał „Karolina od celów”
➡️ Słuchaj podcastów DGPtalk: Obiektywnie o Biznesie MOJA FIRMA
Spotify http://prawna.pl/spotify
iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes
Google Podcast http://prawna.pl/google
Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl
Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.
PODCASTY - poprzednie odcinki
-
Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]
-
Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]
-
Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]
-
Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]
-
Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]
-
Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]
-
Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]
-
Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]
-
Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]
-
Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]
-
Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]
-
Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]
-
Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]
-
Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]
-
Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]
-
Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]
-
Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]
-
Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]
-
Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]
-
Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]
-
Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]
-
Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]
-
Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]
- Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
- Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
- Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
- Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
- Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]
Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.