REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do projektu „Przywództwo w trybie COVID-19”

Subskrybuj nas na Youtube
Wymagania wobec liderów ciągle rosną, a zrozumienie kompleksowości ich sytuacji nie jest obecne w powszechnej świadomości.
Wymagania wobec liderów ciągle rosną, a zrozumienie kompleksowości ich sytuacji nie jest obecne w powszechnej świadomości.

REKLAMA

REKLAMA

Projekt "Przywództwo w trybie COVID-19" jest w całości poświęcony liderom i liderkom i temu, w jaki sposób radzą sobie w czasach pandemii. Sprawdź, kto może wziąć udział w projekcie? Jak się zgłosić?

Czym jest projekt "Przywództwo w trybie COVID-19"?

„Zwiększona izolacja społeczna, samotność, lęk zdrowotny, stres i pogorszenie koniunktury gospodarczej to sytuacja, która może negatywnie wpłynąć na zdrowie psychiczne i dobrostan ludzi” Rory O'Connor, profesor psychologii zdrowia na Uniwersytecie w Glasgow.

REKLAMA

Niedługo rozpocznie się drugi rok pandemii, która zmieniła krajobraz, w którym żyjemy. Dużo w tym czasie, jako pracodawcy i pracownicy, się nauczyliśmy, ale jeszcze wiele spraw wymaga naszej uwagi.

REKLAMA

Większość obecnie prowadzonych analiz i badań z zakresu wpływu pandemii na środowisko pracy, skoncentrowanych jest głównie na pracownikach i ich funkcjonowaniu w organizacji. Wyniki tych badań pokazują, że po wielu miesiącach pandemii, pomimo wzmożonej uwagi nad samopoczuciem pracowników, z trudem dają sobie radę z przedłużającym się okresem niepewności.

Przywództwo w trybie COVID-19 jest w całości poświęcony liderom i liderkom i temu, w jaki sposób radzą sobie w czasach pandemii. Przed jakimi stają wyzwaniami i jak funkcjonują w arcyzłożonym i zmiennym środowisku pracy. Wymagania wobec liderów ciągle rosną, a zrozumienie kompleksowości ich sytuacji nie jest obecne w powszechnej świadomości.

Kto może wziąć udział w badaniu?

W projekcie badawczym „Przywództwo w trybie COVID-19” badacze skoncentrują się na liderach i ich doświadczeniach związanych z pełnieniem ról managerskich okresie pandemii. Dodatkowo aspekt  społeczny, psychologiczny oraz zdrowotny jest również obiektem uwagi.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Do badania można się zgłosić pod linkiem: https://survey.zohopublic.com/zs/EXzeUt

Badanie jest realizowane technika kwestionariuszową. Pytania zawarte w kwestionariuszu dotyczą problemów oraz wyzwań, które napotykają obecnie menadżerowie, osoby zarządzające zespołami  w czasie pandemii i lock-downu.

Wyniki badania posłużą nie tylko temu, aby poznać opinie liderów na wybrane tematy, ale również, aby zaproponować wsparcie w postaci rekomendacji i narzędzi wsparcia,  które zostaną opracowane w oparciu o uzyskane wyniki.

Projekt badawczy jest specyficzny, ponieważ jest realizowany poprzez połączenie unikalnych kompetencji zespołu projektowego. W tym projekcie łączy się świat nauki i biznesu. Takie podejście jest gwarantem uzyskania istotnych i jakościowo spełniających najwyższe standardy danych. Inicjatorem projektu jest Anna Streżyńska CEO MC2 Innovations, pomysłodawcy platformy Carrotspot.

Kto wchodzi w skład zespołu projektowego?

W skład zespołu projektowego wchodzą:

Dr.hab., prof. SWPS Aleksandra Cisłak-Wójcik

Prowadzi zajęcia z psychologii społecznej i psychologii politycznej. Kieruje studiami podyplomowymi Creative Leadership na Uniwersytecie SWPS w Warszawie wraz z dr Dorotą Wiśniewską-Juszczak.

Otrzymała stypendium Start FNP, stypendium Polityki, stypendium Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla wybitnych młodych naukowców. Jest laureatką nagrody im. Roberta Zajonca przyznawanej przez Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej. Zyskała granty OPUS Narodowego Centrum Nauki: „Sprawując władzę czy kontrolę?”, który jest już zakończony. Aktualnie prowadzi badania w ramach grantu „Czy silna identyfikacja może szkodzić grupie?”.

Dr Dorota Wiśniewska-Juszczak

REKLAMA

Jako praktyk – trener i konsultant – specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i komunikacji w ich obrębie. Jest autorką innowacyjnej metody pomiaru potencjału przywódczego menedżerów, akredytowanym trenerem Insights Discovery oraz trenerem najwyższego stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.

Regularnie komentuje bieżące wydarzenia społeczne w czołowych polskich mediach oraz publikuje artykuły naukowe i popularno-naukowe o tematyce władzy i przywództwa (m.in. „Polityka”, „Gazeta Wyborcza”, Program III Polskiego Radia, TVN, TVN 24).

Arkadiusz Kamiński

Carrotspot Lab Lead

Psycholog społeczny. Ekspert ds. budowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, certyfikowany asesor (AC/DC) oraz HRBP. Wieloletni manager i dyrektor odpowiadający za procesy personalnie i cykl życia pracownika w organizacji. Od ponad 10 lat badacz organizacji i postaw pracowników. Realizował wiele badań i analiz z zakresu psychologii zachowań konsumenckich. Zwolennik doktryny Evidence Based oraz wykorzystywania narzędzi psychometrycznych w HR.

W Carrotspot Lab odpowiada za projekty badawcze, analizy i projektowanie rozwiązań.

Katarzyna Żukowska

Carrotspot Lab Research Expert

Psycholog. Jest członkiem interdyscyplinarnego, międzynarodowego zespołu realizującego projekt E-COMPARED. Należy do zespołu badaczy StresLab, działającego przy Uniwersytecie SWPS, a także Europejskiego Towarzystwa Badań nad Stresem Traumatycznym oraz The International Society for Research on Internet Interventions.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii ogólnej i psychologii społecznej.

W Carrotspot Lab odpowiada za konstruowanie narzędzi diagnostycznych oraz realizację projektów badawczych.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

REKLAMA

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

REKLAMA

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

REKLAMA