Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]
REKLAMA
REKLAMA
Kiedy media społecznościowe nie wystarczają?
- Prowadzę jednoosobową firmę, zajmuję się rękodziełem. Mam całe mnóstwo pomysłów. Wzięłam udział w Internetowych Rewolucjach, bo zaczynałam od mediów społecznościowych i przynosiło to fajne efekty, ale czułam, że coś mi umyka. Potem założyłam sklep internetowy i stronę, ale nadal moja wiedza nie była wystarczająca i jej szukałam - mówi Katarzyna Szwarc.
REKLAMA
I dodaje, że branża wyposażenia wnętrz to nie są rzeczy pierwszej potrzeby, ale jednak ludzie są nimi bardzo zainteresowani, bo spędzają więcej czasu w domu. Jesteśmy zamknięci i chcemy, żeby się to już skończyło, ale dla wielu biznesów jest to też szansa.
Co zmieniły Internetowe Rewolucje?
Po udziale w szkoleniach Google Internetowe Rewolucje Katarzyna Szwarc nauczyła się analizować ruch na stronie i czerpać wiedzę z twardych danych dostarczanych przez udostępniane narzędzia. W rezultacie zwiększyłam sprzedaż o 70% i właśnie szukam nowego pracownika – dodaje Szwarc.
Firmy Jutra - rekrutacja trwa
REKLAMA
Obecnie trwa rekrutacja do programu Program Firmy Jutra. Program jest skierowany do mikro i małych firm, które dopiero chcą rozpocząć sprzedaż w internecie lub chcą rozwijać już istniejącą działalność. Firmy Jutra są bezpośrednią odpowiedzią na pandemię, zawierają więcej modułów szkoleniowych, narzędzi i są bardziej całościowe.
- Warto się zgłaszać do takich programów, posiadając już jakąś działalność internetową, bo wtedy możemy wykorzystać pełny potencjał wiedzy naszego konsultanta - podsumowuje Szwarc.
Katarzyna Szwarc - właścicielka firmy MoonDot z Poznania, pracuje na etacie w poznańskim teatrze, mama 9-letniego Leona i 6-letniej Ani, właścicielka 2 psów, kota i gekona. Swoją pasję - szydełkowanie przerodziła w biznes. Tworzy nowoczesne i użyteczne rękodzieło - dziergane pufy, pokrowce na stołki, poduchy i kolorowe koszyczki. Uczestniczka szkoleń Google Internetowe Rewolucje.
➡️ Słuchaj podcastów DGPtalk: Obiektywnie o Biznesie MOJA FIRMA
Spotify http://prawna.pl/spotify
iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes
Google Podcast http://prawna.pl/google
Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl
Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.
PODCASTY - poprzednie odcinki
-
Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]
-
Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]
-
Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]
-
Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]
-
Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]
-
Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]
-
Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]
-
Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]
-
Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]
-
Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]
-
Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]
-
Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]
-
Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]
-
Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]
-
Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]
-
Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]
-
Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]
-
Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]
-
Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]
-
Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]
-
Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]
-
Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]
-
Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]
-
Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]
- Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
- Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
- Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
- Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
- Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]
Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.