reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Manager > Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

Jak z sukcesem prowadzić biznes w internecie i zwiększać sprzedaż? Katarzyna Szwarc wyjaśnia jak prowadziła sklep online, a promocję produktów oparła wyłącznie na social mediach. Czy to wystarczyło, aby zmierzyć się z lockdownem? Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Kiedy media społecznościowe nie wystarczają?

- Prowadzę jednoosobową firmę, zajmuję się rękodziełem. Mam całe mnóstwo pomysłów. Wzięłam udział w Internetowych Rewolucjach, bo zaczynałam od mediów społecznościowych i przynosiło to fajne efekty, ale czułam, że coś mi umyka. Potem założyłam sklep internetowy i stronę, ale nadal moja wiedza nie była wystarczająca i jej szukałam - mówi Katarzyna Szwarc.

I dodaje, że branża wyposażenia wnętrz to nie są rzeczy pierwszej potrzeby, ale jednak ludzie są nimi bardzo zainteresowani, bo spędzają więcej czasu w domu. Jesteśmy zamknięci i chcemy, żeby się to już skończyło, ale dla wielu biznesów jest to też szansa.

Co zmieniły Internetowe Rewolucje?

Po udziale w szkoleniach Google Internetowe Rewolucje Katarzyna Szwarc nauczyła się analizować ruch na stronie i czerpać wiedzę z twardych danych dostarczanych przez udostępniane narzędzia. W rezultacie zwiększyłam sprzedaż o 70% i właśnie szukam nowego pracownika – dodaje Szwarc.

Firmy Jutra - rekrutacja trwa

Obecnie trwa rekrutacja do programu Program Firmy Jutra. Program jest skierowany do mikro i małych firm, które dopiero chcą rozpocząć sprzedaż w internecie lub chcą rozwijać już istniejącą działalność. Firmy Jutra są bezpośrednią odpowiedzią na pandemię, zawierają więcej modułów szkoleniowych, narzędzi i są bardziej całościowe.

- Warto się zgłaszać do takich programów, posiadając już jakąś działalność internetową, bo wtedy możemy wykorzystać pełny potencjał wiedzy naszego konsultanta - podsumowuje Szwarc.

Katarzyna Szwarc - właścicielka firmy MoonDot z Poznania, pracuje na etacie w poznańskim teatrze, mama 9-letniego Leona i 6-letniej Ani, właścicielka 2 psów, kota i gekona. Swoją pasję - szydełkowanie przerodziła w biznes. Tworzy nowoczesne i użyteczne rękodzieło - dziergane pufy, pokrowce na stołki, poduchy i kolorowe koszyczki. Uczestniczka szkoleń Google Internetowe Rewolucje.

Słuchaj podcastów DGPtalk: Obiektywnie o Biznesie MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]

  2. Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]

  3. Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]

  4. Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]

  5. Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

  6. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  7. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  8. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  9. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  10. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  11. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  12. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  13. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  14. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  15. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  16. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  17. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  18. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  19. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  20. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  21. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  22. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  23. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  24. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  25. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  26. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  27. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  28. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  29. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  30. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  31. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  32. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  33. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  34. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  35. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Katarzyna Szwarc: Wzrost sprzedaży to efekt żmudnych, ale łatwych do zastosowania działań online
Katarzyna Szwarc: Wzrost sprzedaży to efekt żmudnych, ale łatwych do zastosowania działań online

Slim VAT 202139.90 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Partnerski

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

dr Arletta Bolesta

Adwokat kościelny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama