REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pracownicy na home office liczą na benefity [BADANIE]

Subskrybuj nas na Youtube
Na home office pracownicy chcieliby otrzymywać benefity służące domowej rozrywce
Na home office pracownicy chcieliby otrzymywać benefity służące domowej rozrywce
shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

70% badanych pracowników na home office uważa, że pracodawca powinien wesprzeć ich podczas pacy zdalnej szczególnie, że z takich niespodzianek mogliby skorzystać inni członkowie rodziny. Na jakie benefity liczą pracownicy?

Benefity na home office

Co drugi pracodawca wsparł swojego pracownika benefitem podczas pracy zdalnej. Aż 47% pracowników pracujących zdalnie otrzymało okolicznościową paczkę. Z upominków korzystał nie tylko sam pracownik, ale cała rodzina. Co 3 pracownik chciałby otrzymywać produkty służące domowej rozrywce, takie wnioski przedstawia badanie „Pracodawca wsparciem pracowników na home office”.

REKLAMA

REKLAMA

Jak wynika z badania firmy Dailyfruits, aż 70% respondentów uważa, że pracodawca powinien wesprzeć ich podczas pracy zdalnej szczególnie, że z takich niespodzianek mogliby skorzystać inni członkowie rodziny. Wśród ankietowanych u 30% korzystała cała rodzina, u 17% korzystały dzieci, a 13% osoba obdarowana i jej partner.

Badanie sondażowe „Pracodawca wsparciem pracowników na home office”

Atrakcyjne benefity

Największą popularnością cieszyły się benefity w postaci dopłaty do wyposażenia stanowiska pracy zdalnej (55%), świąteczna okolicznościowa paczka (41%), przesyłka ze zdrową żywnością (36%), porady online np. dietetyka, psychologa czy trenera, wsparcie aktywności fizycznej (21%), integracja pracowników online (20%) oraz produkty służące domowej rozrywce, kreatywnemu spędzaniu czasu, relaksowi oraz służące do organizacji czasu wolnego np. gry planszowe czy zioła do domowej uprawy (36%).

Aby wesprzeć pracowników pracodawcy zaskakiwali pracowników pozytywnie upominkami, niektórzy otrzymywali przesyłki nawet kilka razy. Najczęściej otrzymywali świąteczną, okolicznościową paczkę (48%) lub porady specjalisty online (35%). Podczas pracy zdalnej w wielu firmach organizowane były również działania integracyjne online (47%). Co drugi respondent badania uważa, że w najbliższej przyszłości w firmach powinny być organizowane działania integracyjne online na przykład wspólne gotowanie, konkursy czy nieformalne spotkania okolicznościowe.

REKLAMA

Integracja online niesie za sobą szereg korzyści takich jak poczucie przynależności do zespołu. To bardzo ważna wartość szczególnie w okresie pandemii i domowej izolacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wielu pracodawców uważa, że przesyłanie paczek to bardzo dobry pomysł, ponieważ w czasie pandemii jesteśmy mocno odizolowani i brakuje nam normalnego, codziennego fizycznego kontaktu z firmą. Ta paczka jest namiastką tego kontaktu, dzięki której pracownik widzi, że o nim się pamięta. Firmy mogą przesłać różne upominki w zależności od okoliczności, na przykład z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka albo po prostu na wakacyjny grill.

O badaniu

Badanie sondażowe „Pracodawca wsparciem pracowników na home office” Dailyfruits zostało przeprowadzone wśród pracowników wykonujących pracę zdalną przez minimum 30 dni ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wzięło w niej udział 374 respondentów. Sondaż przeprowadzono w dniach 23.04.2021 - 3.05.2021.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA

Debata: Motywacja i pozytywne myślenie

Po co nam kolejna debata na temat motywacji i pozytywnego myślenia? Żeby teorię zastąpić wreszcie procedurą! Debatę poprowadzi Paweł Dudziak.

Firmy płacą ukryty abonament za cyberataki. Raport: większość ofiar wciąż wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń

Nowe badanie Enterprise Strategy Group ujawnia niepokojącą rozbieżność: choć 62 proc. firm padło w ostatnim roku ofiarą cyberataków, aż 93 proc. z nich nadal wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń. Eksperci ostrzegają – brak proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa może kosztować organizacje miliony i zrujnować ich reputację.

Powrót do przyszłości: wskazówki dla nowego pokolenia programistów

Dla programistów u progu swojej kariery zawodowej istnieją obecnie dwie całkowicie odmienne drogi wejścia do branży.

ZUS udostępnił nowy formularz wniosku o wakacje składkowe

Zmiana upraszcza zasady wykazywania otrzymanej pomocy de minims. Płatnicy nie muszą już podawać danych organów udzielających pomocy wraz z kwotą i datą jej udzielenia.

REKLAMA

Test zaspokojenia – nowy mechanizm ochrony wierzycieli

Test zaspokojenia wierzycieli jest nową instytucją w Prawie restrukturyzacyjnym. Jej podstawowym celem pozostaje udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy postępowanie restrukturyzacyjne rzeczywiście pozostaje najlepszą metodą wyjścia z zadłużenia przez przedsiębiorcę.

Odsetki w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Odsetki stanowią jeden z podstawowych mechanizmów motywowania dłużnika do regulowania należności na rzecz wierzyciela. Założenie jest tu bardzo proste: im dłuższe opóźnienie, tym większe odsetki trzeba zapłacić. Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego właściwie niewiele tutaj zmienia, aczkolwiek w inny sposób się ich dochodzi, a niekiedy również kalkuluje.

REKLAMA