REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pracownicy na home office liczą na benefity [BADANIE]

Na home office pracownicy chcieliby otrzymywać benefity służące domowej rozrywce
Na home office pracownicy chcieliby otrzymywać benefity służące domowej rozrywce
shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

70% badanych pracowników na home office uważa, że pracodawca powinien wesprzeć ich podczas pacy zdalnej szczególnie, że z takich niespodzianek mogliby skorzystać inni członkowie rodziny. Na jakie benefity liczą pracownicy?

Benefity na home office

Co drugi pracodawca wsparł swojego pracownika benefitem podczas pracy zdalnej. Aż 47% pracowników pracujących zdalnie otrzymało okolicznościową paczkę. Z upominków korzystał nie tylko sam pracownik, ale cała rodzina. Co 3 pracownik chciałby otrzymywać produkty służące domowej rozrywce, takie wnioski przedstawia badanie „Pracodawca wsparciem pracowników na home office”.

REKLAMA

Jak wynika z badania firmy Dailyfruits, aż 70% respondentów uważa, że pracodawca powinien wesprzeć ich podczas pracy zdalnej szczególnie, że z takich niespodzianek mogliby skorzystać inni członkowie rodziny. Wśród ankietowanych u 30% korzystała cała rodzina, u 17% korzystały dzieci, a 13% osoba obdarowana i jej partner.

benefit 2

Badanie sondażowe „Pracodawca wsparciem pracowników na home office”

Atrakcyjne benefity

REKLAMA

Największą popularnością cieszyły się benefity w postaci dopłaty do wyposażenia stanowiska pracy zdalnej (55%), świąteczna okolicznościowa paczka (41%), przesyłka ze zdrową żywnością (36%), porady online np. dietetyka, psychologa czy trenera, wsparcie aktywności fizycznej (21%), integracja pracowników online (20%) oraz produkty służące domowej rozrywce, kreatywnemu spędzaniu czasu, relaksowi oraz służące do organizacji czasu wolnego np. gry planszowe czy zioła do domowej uprawy (36%).

Aby wesprzeć pracowników pracodawcy zaskakiwali pracowników pozytywnie upominkami, niektórzy otrzymywali przesyłki nawet kilka razy. Najczęściej otrzymywali świąteczną, okolicznościową paczkę (48%) lub porady specjalisty online (35%). Podczas pracy zdalnej w wielu firmach organizowane były również działania integracyjne online (47%). Co drugi respondent badania uważa, że w najbliższej przyszłości w firmach powinny być organizowane działania integracyjne online na przykład wspólne gotowanie, konkursy czy nieformalne spotkania okolicznościowe.

Integracja online niesie za sobą szereg korzyści takich jak poczucie przynależności do zespołu. To bardzo ważna wartość szczególnie w okresie pandemii i domowej izolacji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wielu pracodawców uważa, że przesyłanie paczek to bardzo dobry pomysł, ponieważ w czasie pandemii jesteśmy mocno odizolowani i brakuje nam normalnego, codziennego fizycznego kontaktu z firmą. Ta paczka jest namiastką tego kontaktu, dzięki której pracownik widzi, że o nim się pamięta. Firmy mogą przesłać różne upominki w zależności od okoliczności, na przykład z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka albo po prostu na wakacyjny grill.

benefit

O badaniu

Badanie sondażowe „Pracodawca wsparciem pracowników na home office” Dailyfruits zostało przeprowadzone wśród pracowników wykonujących pracę zdalną przez minimum 30 dni ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wzięło w niej udział 374 respondentów. Sondaż przeprowadzono w dniach 23.04.2021 - 3.05.2021.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

REKLAMA

Rachunki za prąd w firmie: kto musi płacić za energię elektryczną nawet trzy razy więcej niż cena giełdowa, jak tego uniknąć na przyszłość

Kryzys energetyczny wywołany przez agresję Rosji na Ukrainę doprowadził do gigantycznego wzrostu cen prądu. Wiele małych firm w obawie przed dalszym wzrostem cen zawarło wieloletnie umowy ze stałą ceną na rekordowym poziomie. To one najbardziej ucierpią na uwolnieniu cen energii.

Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

Restauracje ustępują miejsca barom szybkiej obsługi i sklepowej gastronomii, bo takie są wybory „zetek”

Na naszych oczach dzieje się prawdziwa rewolucja w gastronomii. Restauracje, ledwie się odbudowały po pandemii, przegrywają z barami szybciej obsługi i cateringiem, a teraz jeszcze poważnym graczem na rynku staje się gastronomia sklepowa. Wszystko to za sprawą najmłodszych klientów, którzy chcą żyć po amerykańsku.

REKLAMA

Paragon fiskalny przy sprzedaży on-line: kiedy i jak powinien wystawić sprzedawca oraz dostarczyć klientowi [wszystkie przypadki]

Dla klientów kupowanie w e-sklepach jest wygodniejsze niż w placówkach stacjonarnych. Dla samych sprzedawców jednak procedura ta jest dużo bardziej skomplikowana od strony fiskalnej. Dotyczy to zwłaszcza wystawiania paragonów i obowiązków w podatku VAT.

Pomoc dla sadowników do 31 stycznia 2025 roku

Pomoc dla polskich sadowników (sady i winorośle) do 31 stycznia 2025 roku - Komisja Europejska zdecydowała. To wsparcie dla sadowników, którzy ucierpieli w trakcie kwietniowych przymrozków i gradobicia.

REKLAMA