REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Michał Łenczyński, Beauty Razem: Jeśli branża beauty upadnie, nastąpi efekt domina [PODCAST]

Subskrybuj nas na Youtube
Michał Łenczyński: stoimy przed tym, że 300 tysięcy osób z branży nie może pracować
Michał Łenczyński: stoimy przed tym, że 300 tysięcy osób z branży nie może pracować

REKLAMA

REKLAMA

Trzecia fala najbardziej uderzy w branżę beauty. Zamykanie jej nie ma żadnego uzasadnienia, bo ani salon fryzjerski ani gabinet kosmetyczny nie jest źródłem zakażeń COVID-19 – mówi Michał Łenczyński z Beauty Razem. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Branża zamknięta i bez wsparcia

Michał Łenczyński z Beauty Razem podkreśla w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl), że fryzjerzy, kosmetyczki praktycznie z dnia na dzień zostali pozbawieni możliwości pracy i zarabiania. A realnej finansowej pomocy rządu na ten moment nie ma – dodaje.

REKLAMA

Jak zareagowała branża kosmetyczna na nowe obostrzenia?

Niestety już od jutra, czyli od soboty 27 marca, wszystkie salony: fryzjerskie, kosmetyczne, salony urody muszą być zamknięte. Był to swego rodzaju szok. Psychologowie mówią, że my niestety wszyscy, jako społeczeństwo znajdujemy się w fazie wyczerpania. […] Jest to pewnego rodzaju, spodziewany, ale jednak szok. Nie przyjmowaliśmy do siebie, że może to znowu nastąpić. Ale stoimy przed tym, że od jutra 300 tysięcy osób nie może pracować - mówi Łenczyński.

Czy salony kosmetyczne i fryzjerskie są bezpieczne?

Historia pokazała, że salony kosmetyczne i fryzjerskie są najbezpieczniejsze spośród wszystkich miejsc usługowych właśnie ze względu na ten szczególny rygor sanitarny i charakter usługi. Usługi odbywają się jeden na jeden. Usługi są zapisywane wcześniej. Klienci specjalnie nie mijają się. Fryzjerki, kosmetyczki są osobami szczególnie dbającymi o zdrowie i uczącymi się zasad sanitarnych, zanim jeszcze wezmą do ręki pierwszy pilnik. Jest to dla nas tym bardziej sytuacja niezrozumiała.

Jakie są oczekiwania branży kosmetycznej wobec rządu?

Jedyny krok, jaki możemy podjąć, to udać się do rządu po doraźne wsparcie finansowe. Mamy bardzo szczegółowo opracowane postulaty. Spotkania negocjacyjne odbyły się wczoraj w godzinach popołudniowych, uczestniczyłem w nich z przedstawicielami „Beauty Razem”. Postawiliśmy bardzo twarde warunki. […] Jedynym rozwiązaniem, aby lockdown był skuteczny jest zapewnienie przez rząd podstawowych środków na przetrwanie - dodaje Łenczyński.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Michał Łenczyński – reprezentant polskiej branży beauty i założyciel Beauty Razem. [PODCAST]

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

Słuchaj podcastów DGPtalk: OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Paulina Woźniak: Czy rozmowy biznesowe mogą być podsłuchiwane? [PODCAST]

  2. Krzysztof Poznański: Dlaczego jedne sklepy w galeriach są otwarte, a drugie zamknięte? [PODCAST]

  3. Maciej Basiński (Maslove): Do końca walczymy o kolor pistacji [PODCAST]

  4. Dorota Warakomska: Dziś rynek pracy jest skrojony pod mężczyzn [PODCAST]

  5. Aleksandra Włodarczyk: Niewykorzystany potencjał kobiet to strata dla spółki [PODCAST]

  6. Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]

  7. Monika Pawelczak: Jak praca zdalna bezlitośnie obnaża braki liderów? [PODCAST]

  8. Marta Suchocka: Płynność finansowa to być albo nie być przedsiębiorców [PODCAST]

  9. Sebastian Sadowski-Romanov: Brexit miał bardziej podłoże polityczne, niż ekonomiczne [PODCAST]

  10. Marek Moczulski: Drukowanie pieniędzy i tarcze nic nie dadzą, jak ludzie nie będą pracować [PODCAST]

  11. Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]

  12. Łukasz Blichewicz: Startupy – dlaczego apetyt na ryzyko w czasie pandemii zaczyna rosnąć? [PODCAST]

  13. Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

  14. Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]

  15. Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]

  16. Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]

  17. Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]

  18. Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

  19. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  20. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  21. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  22. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  23. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  24. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  25. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  26. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  27. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  28. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  29. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  30. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  31. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  32. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  33. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  34. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  35. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  36. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  37. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  38. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  39. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  40. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  41. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  42. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  43. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  44. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  45. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  46. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  47. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  48. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

Branża budowlana: mimo działań prewencyjnych liczba wypadków przy pracy nie chce spadać

Brokerzy ubezpieczeniowi alarmują> Firmy budowlane nieraz bagatelizują skalę oraz prawdopodobieństwo wypadków i zawierają ubezpieczenia OC działalności z niskimi sumami gwarancyjnymi i limitami. Tymczasem rośnie liczba wypadków ze skutkiem śmiertelnym.

Rząd opóźnia obowiązek raportowania ESG. Raportowanie dopiero od 2028 i 2029 r. [projekt ustawy przyjęty przez Radę Ministrów]

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy odraczający o dwa lata obowiązek raportowania ESG dla firm. Nowe przepisy mają ograniczyć biurokratyczne obciążenia i dać przedsiębiorcom więcej czasu na dostosowanie się do unijnych regulacji.

Jak założyć klub fitness lub siłownię? [Poradnik eksperta]

Obecnie w Polsce działa ponad trzy tysiące siłowni i klubów fitness, z czego przeważająca większość funkcjonuje w ramach większych sieci. Dbanie o zdrowie i kondycję fizyczną stało się globalnym i nieprzemijającym trendem, co można zawdzięczać m.in. influencerom z branży fitness (trenerom i instruktorom).

REKLAMA

Dlaczego Polacy nie ufają zagranicznym sklepom online? [Raport]

Zagraniczne firmy napotykają na poważną barierę na polskim rynku e-commerce – brak zaufania. Aż 2/3 Polaków unika zakupów w zagranicznych e-sklepach z obawy o zwroty, reklamacje i autentyczność produktów. Kluczową rolę w decyzjach zakupowych odgrywają opinie innych klientów. Pokonanie tej nieufności to klucz do sukcesu w polskim e-handlu.

Rząd podwyższy w 2026 r. płacę minimalną tylko o wskaźnik inflacji - przedsiębiorcy chwalą takie rozwiązanie, dlaczego

Płaca minimalna w 2026 roku wzrośnie o 140 złotych brutto do kwoty 4806 złotych. To mniejszy wzrost niż w minionych latach, ale przedsiębiorcy przyznają, że jest to kompromis pomiędzy możliwościami przedsiębiorców, a oczekiwaniami pracowników.

Szczęście i spełnienie może iść w parze

Rozmowa z dr Mary E. Anderson, autorką książki „Radość osiągania” – o tym, jak być szczęśliwym wysoko efektywnym człowiekiem.

Ludzie wciąż listy piszą, ale polecone wysyłają głównie urzędy. Rynek pocztowy w Polsce ma się dobrze

Jednak główną siłą napędową pozostają wciąż usługi kurierskie, które odpowiadają za 73,3 proc. wartości rynku i 56,5 proc. jego wolumenu. Mimo dominacji tego segmentu, istotną rolę wciąż odgrywają przesyłki listowe.

REKLAMA

Miód podrożeje, bo prawo wymaga zmiany etykiet na słoikach a to kosztuje

Równo za rok na sklepowych półkach pojawią się nowe etykiety miodu, wynikające z przyjętej unijnej dyrektywy. Wprowadzają one niepozorną, ale mogącą narobić sporo zamieszania zmianę. Jednocześnie nielegalny handel miodem rozwija się niemal bez nadzoru.

Rolnicy radzą sobie dużo lepiej z długami niż firmy przetwarzające plony ich pracy

Polska żywność ma się dobrze, ale kondycja finansowa branży już mniej. Sektor rolno-spożywczy musi oddać wierzycielom 760,6 mln zł, a wiarygodność płatnicza przetwórców i dostawców staje się coraz większym problemem. Nie dotyczy to rolników, którzy na ogół są wiarygodni finansowo.

REKLAMA