REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Karina Hertel: Jak wybrać adwokata marki, który wie o czym mówi? [PODCAST]

Agnieszka Gorczyca
Agnieszka Gorczyca
redaktor test
Karina Hertel: kanał influencerski to nie jest „fajna zabawa”, ale bardzo ważna składowa biznesowa
Karina Hertel: kanał influencerski to nie jest „fajna zabawa”, ale bardzo ważna składowa biznesowa

REKLAMA

REKLAMA

Czy każde konto na IG, FB może być kontem sukcesu? Jak odnieść sukces w mediach społecznościowych? Czy każdy influencer musi sprzedawać? Zapraszamy do posłuchania podcastu.

Karina Hertel w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl) zauważa, że przez pandemię zmieniła się struktura wśród influencerów oraz ich oczekiwania. To wszystko ma wpływ na zwrot z inwestycji i wizerunek marki.

REKLAMA

Co decyduje o sukcesie konta w mediach społecznościowych?

Dla mnie konto, które określa się kontem sukcesu, to jest takie, za którym chcą podążać obserwatorzy. Czyli jego treść jest na tyle interesująca i wciągająca, że potrafi zbudować wokół siebie obserwatorów – osoby zainteresowane podążaniem za tym kontem. Oczywiście fajnie, jeśli konto ma coś ciekawego do przekazania i jest zgodne ze standardami światowymi. Bo trzeba pamiętać, że niektórzy budują swoją popularność np. na fejku, na nieuczciwości – podkreśla Hertel.

Jak pandemia zmieniła rynek współpracy marek z influencerami?

Widzę zmianę struktury wśród influencerów. Nadal bardzo aktywni są twórcy, którzy natywnie są związani z medium. Będę odwoływała się tu do mediów, na których się znam najlepiej, czyli: Instagram i TikTok. Mówię tu o zmianie struktury, ponieważ pojawiły się nazwiska, które do tej pory traktowały trochę po macoszemu te media, a teraz zdecydowały się na nich zarabiać również pieniądze. Mam na myśli gwiazdy telewizyjne, aktorów. Tych wszystkich, którzy z uwagi na brak źródeł dochodów skoncentrowali się również na Instagramie. Upraszczam bardzo to przesłanie, ale pewnie tym to jest spowodowane: zamknięcie teatrów, brak nowych produkcji, brak dostępu do standardowego źródła dochodów. I tutaj, pod tym względem, na przestrzeni roku można by było obserwować zdecydowanie większe oczekiwania i roszczenia, ze strony w ogóle twórców.

Dla jakich marek współpraca z influencerami jest opłacalna?

Dla tych graczy, którzy widzą, że kanał influencerski to nie jest „fajna zabawa”, ale bardzo ważna składowa biznesowa. I myślą o współpracy z influencerami w sposób ciągły, czyli to nie są takie „strzały” od lansowania do lansowania produktu, tylko są to stałe współprace: półroczne, roczne z agencjami. Umawiamy się wtedy na konkretne cele, na konkretne zadania. […] Trzeba wiedzieć ile i za kogo jesteśmy w stanie zapłacić i nie dać się po prostu zwariować tym influencerom. Czyli: wiedzieć po co my to robimy i co nam to może przynieść, a przede wszystkim: rozliczać twórców z KPI, czyli z tego, na co się z nimi umówiliśmy i co jest ich zadaniem – podsumowuje Karina Hertel.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Karina Hertel - współzałożycielka i Dyrektor Zarządzająca BrandLift – agencji dzialajacej w obszarze martech i specjalizującej się w budowaniu relacji pomiędzy markami i ich klientami. Miłośniczka literatury faktu oraz dobrej kuchni

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

Słuchaj podcastów DGPtalk: OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Leśnikowska-Jaros i Mac: W pandemii koniec dnia pracy musimy wpisać w kalendarz [PODCAST]

  2. Paweł Sapek, Prologis: Jak zmniejszyć ślad węglowy w handlu detalicznym? [PODCAST]

  3. Pracodawca z sercem: Czy w CV należy wpisać niepełnosprawność? [PODCAST]

  4. Marek Moczulski: Tarcze antykryzysowe to odroczenie wyroku w czasie [PODCAST]

  5. Julia Moczak: Dlaczego praca z końmi pomaga zostać liderem? [PODCAST]

  6. Małgorzata Ławnik: Pracownicy z zamkniętych branż przenoszą się do handlu [PODCAST]

  7. Łukasz Wilczewski: Jak zarabiać na nieużytkach i zmniejszać ślad węglowy? [PODCAST]

  8. Michał Łenczyński, Beauty Razem: Jeśli branża beauty upadnie, nastąpi efekt domina [PODCAST]

  9. Paulina Woźniak: Czy rozmowy biznesowe mogą być podsłuchiwane? [PODCAST]

  10. Krzysztof Poznański: Dlaczego jedne sklepy w galeriach są otwarte, a drugie zamknięte? [PODCAST]

  11. Maciej Basiński (Maslove): Do końca walczymy o kolor pistacji [PODCAST]

  12. Dorota Warakomska: Dziś rynek pracy jest skrojony pod mężczyzn [PODCAST]

  13. Aleksandra Włodarczyk: Niewykorzystany potencjał kobiet to strata dla spółki [PODCAST]

  14. Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]

  15. Monika Pawelczak: Jak praca zdalna bezlitośnie obnaża braki liderów? [PODCAST]

  16. Marta Suchocka: Płynność finansowa to być albo nie być przedsiębiorców [PODCAST]

  17. Sebastian Sadowski-Romanov: Brexit miał bardziej podłoże polityczne, niż ekonomiczne [PODCAST]

  18. Marek Moczulski: Drukowanie pieniędzy i tarcze nic nie dadzą, jak ludzie nie będą pracować [PODCAST]

  19. Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]

  20. Łukasz Blichewicz: Startupy – dlaczego apetyt na ryzyko w czasie pandemii zaczyna rosnąć? [PODCAST]

  21. Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

  22. Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]

  23. Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]

  24. Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]

  25. Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]

  26. Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

  27. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  28. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  29. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  30. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  31. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  32. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  33. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  34. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  35. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  36. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  37. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  38. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  39. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  40. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  41. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  42. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  43. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  44. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  45. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  46. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  47. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  48. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  49. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  50. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  51. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  52. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  53. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  54. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  55. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  56. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(2)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Tina
    2022-07-30 15:55:06
    Dobrego adwokata znalazłam w Gdańsku. Kancelaria Cejrowski. Olbrzymi zakres wiedzy prawnej. Praktycznie z każdej gałęzi prawa.
    0
  • Daniela
    2022-10-29 14:55:14
    Jeśli chodzi o dobrego adwokata to zdecydowanie kancelaria w Tczewie przy Słowackiego.
    0
QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sprzedaż miodu - nowe przepisy od 18 kwietnia 2024 r.

Nowe przepisy dotyczące sprzedaży miodu wchodzą w życie 18 kwietnia 2024 r. O czym muszą wiedzieć producenci miodu?

Branża HoReCa nie jest w najlepszej kondycji. Restauracja z Wrocławia ma 4,2 mln zł długów

Branża HoReCa od pandemii nie ma się najlepiej. Prawie 13,6 tys. obiektów noclegowych, restauracji i firm cateringowych w Polsce ma przeterminowane zaległości finansowe na ponad 352 mln zł. 

Branża handlu detalicznego liczy w 2024 roku na uzyskanie wyższych marż – i to mimo presji na obniżanie cen

Choć od pandemii upłynęło już sporo czasu, dla firm handlu detalicznego dalej największym wyzwaniem jest zarządzanie kosztami w warunkach wciąż wysokiej inflacji oraz presji na obniżkę cen. Do tego dochodzi w dalszym ciągu staranie o ustabilizowanie łańcucha dostaw. Jednak coraz więcej przedsiębiorstw patrzy z optymizmem w przyszłość i liczy na możliwość uzyskania wyższej marzy.

Coraz więcej firm ma w planach inwestycje – najwięcej wśród średnich, co trzecia. Co to oznacza dla gospodarki

Czwarty kwartał z rzędu rośnie optymizm wśród przedsiębiorców, co oznacza powrót do normalności jakiego nie było od czasów pandemii. Stabilność w pozytywnych nastrojach właścicieli i kadry zarządzającej firmy dobrze rokuje dla tempa wzrostu polskiej gospodarki.

REKLAMA

KPO: Od 6 maja 2024 r. można składać wnioski na dotacje dla branży HoReCa - hotelarskiej, gastronomicznej, cateringowej, turystycznej i hotelarskiej

Nabór wniosków na dotacje dla branży hotelarskiej, gastronomicznej i cateringowej oraz turystycznej i kulturalnej w ramach Krajowego Planu Odbudowy ogłoszono w kwietniu 2024 r. Wnioski będzie można składać od 6 maja 2024 r. do 5 czerwca 2024 r.

Ile pracuje mikro- i mały przedsiębiorca? 40-60 godzin tygodniowo, bez zwolnień lekarskich i urlopów

Przeciętny mikroprzedsiębiorca poświęca dużo więcej czasu na pracę niż przeciętny pracownik etatowy. Wielu przedsiębiorców nie korzysta ze zwolnień lekarskich i nie było na żadnym urlopie. Chociaż mikroprzedsiębiorcy zwykle zarabiają na poziomie średniej krajowej albo trochę więcej, to są zdecydowanie bardziej oszczędni niż większość Polaków.

Duży wzrost cyberataków na świecie!

Aż 28 proc. O tyle procent wzrosła liczba ataków cyberprzestępców. Hakerzy stawiają także na naukę i badania oraz sektor administracyjno-wojskowy. W Europie liczba ataków ransomware wzrosła o 64 proc. Jest się czego obawiać. 

Nie zrobisz zakupów w swoim ulubionym sklepie osiedlowym, bo powrót VAT na żywność doprowadzi go do bankructwa

Po ponad dwóch latach przerwy powrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą, bo podatek wezmą na siebie. Korzystna dla klientów zapowiedź może okazać się zabójcza dla i tak słabnących i znikających z rynku małych sklepów.

REKLAMA

Windykacja należności krok po kroku

Windykacja należności krok po kroku czyli jak odzyskać swoje pieniądze? Pierwszym krokiem jest windykacja przedsądowa. Co zrobić, aby windykacja była skuteczna już na tym etapie?

Praca tymczasowa: Liczy się wynagrodzenie, lokalizacja miejsca pracy, czas trwania rekrutacji i szansa na stałą pracę

Praca tymczasowa to nie tylko opcja dla studentów – najwięcej pracowników stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-44 lata. Pracownicy tymczasowi przy wyborze oferty pracy najczęściej zwracają uwagę na wysokość wynagrodzenia, lokalizację miejsca pracy oraz szansę na stałe zatrudnienie, a także szybkość procesu rekrutacji.

REKLAMA