Atak hakerski - jak chronić firmę?
Atak hakerski - jak chronić firmę? Czy własność intelektualna firm jest bezpieczna? »
Blog firmowy w 2017 r. - co zrobić, by każdy go czytał?
Blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o dużym i wciąż jeszcze niewyczerpanym potencjale. Jakie trendy będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku? Co zrobić, by blog firmowy przynosił odczuwalne korzyści i budował markę firmy w internecie? »
Przyszłość będzie elastyczna, czyli jak zmienia się organizacja pracy w nowoczesnych firmach
Wiele wskazuje na to, że w niektórych branżach tradycyjny model pracy polegający na przesiadywaniu w firmie w sztywno wyznaczonym systemie godzin powoli odchodzi w niebyt. Zamiast niego coraz częściej stosowany jest elastyczny czas pracy, polegający na łączeniu czas spędzanego za firmowym biurkiem z pracą zdalną. »
Wirtualna czy stacjonarna centrala telefoniczna, czyli jak zaoszczędzić na biznesowych rozmowach?
Wraz z rozwojem Internetu świat komunikacji biznesowej zmienił się na dobre. Internetowa rewolucja wywindowała w górę standardy rozmów biznesowych, dlatego przedsiębiorcy coraz częściej szukają sposobów, dzięki którym dzwonienie do Klientów stanie się tańsze i wygodniejsze. »
Czy biznes jest gotowy na dynamiczne zmiany rynku?
W dzisiejszych czasach mnóstwo firm funkcjonuje pod presją tego, co wiadomo o rynku i dynamice jego zmian. Wszystko wskazuje, że przynajmniej dla części przedsiębiorstw nadchodzą kolejne wyzwania w dziedzinie znajomości współczesnego biznesu. »
Kto rozlicza VAT od sprzedaży procesorów?
Kto jest obowiązany do rozliczania podatku VAT z tytułu sprzedaży procesorów? Sprzedawca czy nabywca? »
Nowa danina - czy reklamy znikną z naszej rzeczywistości?
Składka reklamowa od reklamy w Internecie oraz mediach tradycyjnych to rozwiązanie, które znalazło się w projekcie „Ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów”. Co może oznaczać w praktyce? »
Nie zawsze zgoda na stosowanie plików cookies
Stosowanie plików cookies wymaga od administratora zapewnienia zgodności takiego przetwarzania z prawem, w tym dotyczącym ochrony danych osobowych i ochrony prywatności. Może to polegać np. na konieczności uzyskania zgody użytkownika na zapisywanie tych plików. Stosowanie zgody do wszystkich plików cookies nie zapewni jednak zgodności przetwarzania z prawem. »
Jak stworzyć wizytówkę profilu na portalu Nasza Klasa?
Dość ciekawą i niestety rzadko docenianą przez użytkowników funkcją jest narzędzie do tworzenia wizytówek, które mogą być skrótem do naszego profilu. Link do wizytówki możemy umieszczać na forach dyskusyjnych lub przesyłać za pomocą komunikatora. Oprócz tego, wizytówkę w postaci graficznej możemy umieścić na własnej stronie WWW. »
Jak założyć sklep internetowy? Cz. 1: oprogramowanie sklepowe na własnym hostingu
Na rynku istnieje kilka rozwiązań, które pozwalają założyć sklep internetowy. Jednak dwa z nich – sklep na własnym hostingu i platforma sklepowa – są najczęściej wybierane. Zobaczmy, czym się one różnią – dzięki temu łatwiej wybierzesz którąś z nich dla siebie. »
Loterie online - jak nie dać się oszukać
Dostałeś powiadomienie o wygranej w loterii, w której nie brałeś udziału? Nie daj się nabrać. Przeczytaj poradnik, który pomoże zdemaskować oszustów. »
Praktycznie wszystkie współczesne płyty główne umożliwiają korzystanie z technologii S.M.A.R.T. W rozwinięciu skrótu jest to Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology, czyli system monitorowania i powiadamiania o błędach twardego dysku. Po aktywacji tego systemu twardy dysk na bieżąco sprawdza swój stan. Pozwala to wykryć nieprawidłowości w jego działaniu, a dzięki temu przewidzieć awarię i uchronić się przed utratą danych. »
CEMEX Polska zdobywcą prestiżowych nagród
CEMEX Polska laureatem konkursu "Firma Dobrze Widziana". Polski oddział uhonorowano także w Meksyku nagrodą CEMEX Building Award 2016. »
Jak zmienia się zaangażowanie uczestników Instagrama?
Aktualizacja: 15.04.2021
Jakie posty na Instagramie były najpopularniejsze? Jak wielkość profilu wpływała na zasięgi? Jaki content najbardziej angażował odbiorców? »
Sztuczna inteligencja w Polsce - czy ma przed sobą świetlaną przyszłość?
Aktualizacja: 13.04.2021
Big Data, sztuczna inteligencja, inżynieria genetyczna – to tylko niektóre z technologii, które zdaniem Organizacji Narodów Zjednoczonych wkrótce nam spowszednieją. Jednak cyfrowa rewolucja nie rozleje się po świecie w równym stopniu. »
Gartner: cyfryzacja z powodu pandemii zwalnia
Aktualizacja: 12.04.2021
Dane Gartnera mówią jasno: cyfryzacja z powodu pandemii zwolniła. W obliczu niepewnej sytuacji, firmy zaciskały pasa, co wpłynęło na wyniki sprzedaży dostawców technologii. »
Polskie firmy wydają najmniej na cyfryzację
Aktualizacja: 09.04.2021
Co czwarta polska firma rezygnuje z inwestycji w nowoczesne technologie. Powód? COVID-19. Czy takie decyzje są trafione? Jak firmy powinny wykorzystać cyfrową rewolucję? »
Jak wprowadzić robota do firmy?
Aktualizacja: 08.04.2021
Roboty mogą wesprzeć w pracy pracowników praktycznie w każdej branży, przejmując powtarzalne, monotonne czynności, „odblokowując” w ten sposób ich czas na działania wymagające ich wiedzy oraz kompetencji. »
Startupy częściej niż młode firmy identyfikują się z trendami technologicznymi
Aktualizacja: 07.04.2021
Startupy zdecydowanie częściej zauważają potrzebę podążania za trendami technologicznymi, które w ciągu kilku najbliższych lat będą powszechne na rynku. A co z młodymi firmami? Jakie są różnice? »
Jak zrobić kopię zapasową i chronić dane firmy?
Aktualizacja: 31.03.2021
Czym jest kopia zapasowa? Jak przygotować kopię zapasową i nie stracić dokumentów na komputerze lub telefonie firmowym? Wyjaśniamy krok po kroku. »
Dlaczego cyfryzacja w firmach zatrzymuje się na początkowym etapie?
Aktualizacja: 30.03.2021
Pandemia w początkowym etapie przyspieszyła cyfryzację, lecz dzisiaj zainteresowanie pozostaje na stałym, choć nierosnącym poziomie. Firmy, bardziej niż pełnego przejścia do chmury, szukają rozwiązań cyfrowych gwarantujących bezpieczeństwo danych. »
Tylko 7% firm jest gotowych na przyszłość [BADANIE]
Aktualizacja: 25.03.2021
Cyfryzacja firm to wyzwanie. Przy aktualnej, niestabilnej sytuacji gospodarczej, tylko około 7% badanych firm osiągnęło niemal dwukrotnie wyższą wydajność i trzykrotnie wyższą rentowność. »
Paulina Woźniak: Czy rozmowy biznesowe mogą być podsłuchiwane? [PODCAST]
Aktualizacja: 26.03.2021
W czasie pandemii spotkania zespołowe oraz biznesowe przeniosły się do świata online. Używamy różnych dostępnych aplikacji w trakcie spotkań, nie zdając sobie sprawy, że możemy być podsłuchiwani – mówi Paulina Woźniak. Zapraszamy do wysłuchania podcastu. »
Ustawa o cyberbezpieczeństwie nie obciąży najmniejszych firm telekomunikacyjnych
Aktualizacja: 23.03.2021
Są uwagi do ustawy o cyberbezpieczeństwie. Mali i średni przedsiębiorcy będą musieli wycofać sprzęt lub oprogramowanie dostawcy wysokiego ryzyka z użycia zasadniczo w ciągu 7 lat, ale tylko w określonych przypadkach. »
Stare już nie wróci. Ile potrwa transformacja cyfrowa firm?
Aktualizacja: 22.03.2021
Biznes w 2021 będzie cyfryzować się na potęgę, wynika z raportu TEKsystems. Firmy zainwestują w zbieranie i przetwarzanie informacji oraz w analitykę. Cel, wygrać z kryzysem i konkurencją. »
Bartosz Tomczyk: Kto będzie liderem branży fintech?
Aktualizacja: 22.03.2021
Londyn traci tytuł lidera, a centrum europejskich finansów przesuwa się na kontynent. Co z fintechem w Warszawie? »
Dlaczego przyszłość rynku zależy od graczy ze świata finansów i technologii?
Aktualizacja: 16.03.2021
Doświadczenia pandemii to nie tylko zapaść w wielu obszarach gospodarki, ale również bardzo poważna próba dla branż przyszłości. Taką też jest krajowy fintech, który bardzo dokładnie odrobił lockdownową lekcję. »
Automatyzacja - 100 mln pracowników przegra z robotami
Aktualizacja: 15.03.2021
Roboty w hotelach, kasy samoobsługowe w sklepach, księgowi zastąpieni przez boty – firmy optymalizują koszty stawiając na automatyzację. Wszystko wskazuje na to, że pandemia trwale zmieniła krajobraz rynku pracy. »
Julia Moczak: Dlaczego praca z końmi pomaga zostać liderem? [PODCAST]