| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

e-Firma

Blog firmowy

Blog firmowy w 2017 r. - co zrobić, by każdy go czytał?

Blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o dużym i wciąż jeszcze niewyczerpanym potencjale. Jakie trendy będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku? Co zrobić, by blog firmowy przynosił odczuwalne korzyści i budował markę firmy w internecie? »

Sprzęt biurowy i sieci

Przyszłość będzie elastyczna, czyli jak zmienia się organizacja pracy w nowoczesnych firmach

Wiele wskazuje na to, że w niektórych branżach tradycyjny model pracy polegający na przesiadywaniu w firmie w sztywno wyznaczonym systemie godzin powoli odchodzi w niebyt. Zamiast niego coraz częściej stosowany jest elastyczny czas pracy, polegający na łączeniu czas spędzanego za firmowym biurkiem z pracą zdalną. »

Telefony firmowe

Wirtualna czy stacjonarna centrala telefoniczna, czyli jak zaoszczędzić na biznesowych rozmowach?

Wraz z rozwojem Internetu świat komunikacji biznesowej zmienił się na dobre. Internetowa rewolucja wywindowała w górę standardy rozmów biznesowych, dlatego przedsiębiorcy coraz częściej szukają sposobów, dzięki którym dzwonienie do Klientów stanie się tańsze i wygodniejsze. »

Programy dla firm

Przydatne narzędzia do komunikacji w firmie

Każdy startup prędzej czy później musi pokonać własną drogę w poszukiwaniu optymalnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zarządzania pracą. Dmitry Wołoszyn, jeden z założycieli Preply.com, opisuje swoje doświadczenia w poszukiwaniu świętego Graala komunikacji w młodym zespole startupowym. Dokonał wyboru najbardziej intuicyjnych i prostych asystentów codziennej pracy. Poniżej subiektywny przegląd przetestowanych na własnej, startupowej skórze. »

Reklama w Internecie

6 działań na Facebooku, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym

Social media posiadają coraz więcej funkcji wspierających promocję usług, czy produktów. Obecność biznesu na Facebooku, np. w postaci fanpage'a jest o tyle ważna, że ułatwia potencjalnym klientom kontakt z obsługą, czy chociażby umożliwia wystawianie i sprawdzanie opinii na temat firmy. »

Firmowa strona WWW

Jak odzyskać stronę internetową, stronę e-sklepu lub bloga?

Atak hakerski, błąd ludzki, zła wola lub awaria serwera – to cztery częste przyczyny utraty strony, sklepu internetowego czy bloga. Co zrobić, gdy taka sytuacja spotka witrynę, której nikt nie backupował? I kto powinien zajmować się takim backupem? A także, co grozi stronom internetowym w 2018 roku? »

Polecane strony WWW

Jak stworzyć wizytówkę profilu na portalu Nasza Klasa?

Dość ciekawą i niestety rzadko docenianą przez użytkowników funkcją jest narzędzie do tworzenia wizytówek, które mogą być skrótem do naszego profilu. Link do wizytówki możemy umieszczać na forach dyskusyjnych lub przesyłać za pomocą komunikatora. Oprócz tego, wizytówkę w postaci graficznej możemy umieścić na własnej stronie WWW. »

e-sklep

Zakupy w Internecie - wszystko co zechcesz za jednym kliknięciem?

Zakupy w Internecie robi już prawie każdy Polak, który ma dostęp do sieci. Ponad 93% badanych deklaruje, że kupiło coś online chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jedynie ok. 7% badanych mówi, że nigdy nie zamówiło w e-sklepie. »

Słownik

Czym jest S.M.A.R.T.?

Praktycznie wszystkie współczesne płyty główne umożliwiają korzystanie z technologii S.M.A.R.T. W rozwinięciu skrótu jest to Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology, czyli system monitorowania i powiadamiania o błędach twardego dysku. Po aktywacji tego systemu twardy dysk na bieżąco sprawdza swój stan. Pozwala to wykryć nieprawidłowości w jego działaniu, a dzięki temu przewidzieć awarię i uchronić się przed utratą danych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kamil Kopka

Wiceprezes ds. finansowania rolnictwa i budownictwa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »