REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jacek Bisiński (Google): Agroturystyka wysoko w wyszukiwarkach [PODCAST]

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Agnieszka Gorczyca
Agnieszka Gorczyca
redaktor test
Jacek Bisiński: Polacy w tym roku pokochali agroturystykę
Jacek Bisiński: Polacy w tym roku pokochali agroturystykę

REKLAMA

REKLAMA

Jak podaje Google, w ostatnim miesiącu 7 na 10 wyszukiwań związanych z podróżami dotyczyło miejsc w Polsce, a 31% było związanych z zagranicą. Jakie kierunki najczęściej wpisujemy do wyszukiwarki? Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Malejąca liczba obostrzeń daje nadzieję, że w tym roku na urlop wyjedzie więcej osób niż rok temu. Jak podaje Google, w ostatnim miesiącu 7 na 10 wyszukiwań związanych z podróżami dotyczyło miejsc w Polsce, a 31% było związanych z zagranicą. Jest to wyraźna zmiana w porównaniu z 2020 rokiem, kiedy to kierunki w Polsce zdecydowanie przeważały, stanowiąc aż 84% podróżniczych wyszukiwań – mówi Jacek Bisiński. W rozmowie z Agnieszką Gorczycą Infor.pl wyjaśnia, jakie kierunki zagraniczne cieszą się wśród Polaków największym zainteresowaniem w 2021 roku i czy wolimy hotel, a może przyczepę kempingową? Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

REKLAMA

Czy Polacy planują już tegoroczne wakacje?

Już teraz widzimy bardzo duże zainteresowanie podróżami zagranicznymi, ale także znaczący wzrost wyszukiwań, związanych z zakwaterowaniem. Patrząc na rok poprzedni: wtedy nie zaczęliśmy tak wcześnie szukać i planować wakacji ze względu na to, że nasza gospodarka przeżywała zamrożenie, nie było też swobody przemieszczania się po kraju czy odbywania podróży zagranicznych. Ale już teraz, możemy śmiało powiedzieć, że tegoroczne wakacje będą wyglądały prawie normalnie – mówi Bisiński.

Czy branża hotelarska ma szansę na udany sezon letni?

Analizując wyniki możemy powiedzieć, że poziom wyszukiwań hoteli czy też fraz, związanych z hotelami, wrócił na poziom sprzed pandemii. Mówimy tu o spadku tylko 4% okresu obecnego do roku 2019. Możemy więc śmiało powiedzieć, że wyszukiwania dotyczące tej kategorii, czyli największej kategorii w naszym koszyku zakwaterowania, wróciły do normy – podkreśla Bisiński.

Jak zmienił się sposób podróżowania Polaków?

REKLAMA

Zaczęliśmy na pewno podróżować w inny sposób. Nasze podróże stały się przede wszystkim podróżami dłuższymi. I to widać nawet nie na poziomie tylko Polski, ale całej Europy na podstawie badań. Widzimy to na przykładzie lotów: jeżeli planujemy podróż lotniczą, to ten czas wydłużył się ze średniej 6 dni do 10 dni.

Może dzieje się tak z powodu, że planujemy tych urlopów coraz mniej. Mniej „city breaków”. Planujemy raczej wyjazdy dłuższe, właśnie gdzieś na łono natury. Z tego powodu szukamy form podróżowania i spędzania wolnego czasu, które kiedyś były zarezerwowane tylko dla osób uprawiających regularnie sport – podsumowuje Jacek Bisiński.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jacek Bisiński - od około 5 lat związany jest zawodowo z internetem oraz online marketingiem. Obecnie jako Senior Analytical Consultant w Google Polska pomaga największym polskim reklamodawcom rozwijać biznes na rynkach zagranicznych. Pomaga klientom travelowym i retailowym wykorzystywać dane internetowe do podejmowania optymalnych decyzji biznesowych.

Słuchaj podcastów DGPtalk: OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

PODCASTY OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - poprzednie odcinki

  1. Kuba Karliński: Szał na nieruchomości weekendowe trwa [PODCAST]

  2. Konrad Rochalski: Reforma OFE – czy technologia wygra z czasem? [PODCAST]

  3. Anna Worwa: Jakie są konsekwencje fałszywej tożsamości? [PODCAST]

  4. Joanna Ostrowska: Kupię hotel – pojawiają się takie propozycje [PODCAST]

  5. Magda Kubit, Planton: W Polsce żywność bio jest nadal dodatkiem [PODCAST]

  6. Hubert Woźniak: Polskie jabłko nie boi się pandemii [PODCAST]

  7. Karina Hertel: Jak wybrać adwokata marki, który wie o czym mówi? [PODCAST]

  8. Leśnikowska-Jaros i Mac: W pandemii koniec dnia pracy musimy wpisać w kalendarz [PODCAST]

  9. Paweł Sapek, Prologis: Jak zmniejszyć ślad węglowy w handlu detalicznym? [PODCAST]

  10. Pracodawca z sercem: Czy w CV należy wpisać niepełnosprawność? [PODCAST]

  11. Marek Moczulski: Tarcze antykryzysowe to odroczenie wyroku w czasie [PODCAST]

  12. Julia Moczak: Dlaczego praca z końmi pomaga zostać liderem? [PODCAST]

  13. Małgorzata Ławnik: Pracownicy z zamkniętych branż przenoszą się do handlu [PODCAST]

  14. Łukasz Wilczewski: Jak zarabiać na nieużytkach i zmniejszać ślad węglowy? [PODCAST]

  15. Michał Łenczyński, Beauty Razem: Jeśli branża beauty upadnie, nastąpi efekt domina [PODCAST]

  16. Paulina Woźniak: Czy rozmowy biznesowe mogą być podsłuchiwane? [PODCAST]

  17. Krzysztof Poznański: Dlaczego jedne sklepy w galeriach są otwarte, a drugie zamknięte? [PODCAST]

  18. Maciej Basiński (Maslove): Do końca walczymy o kolor pistacji [PODCAST]

  19. Dorota Warakomska: Dziś rynek pracy jest skrojony pod mężczyzn [PODCAST]

  20. Aleksandra Włodarczyk: Niewykorzystany potencjał kobiet to strata dla spółki [PODCAST]

  21. Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]

  22. Monika Pawelczak: Jak praca zdalna bezlitośnie obnaża braki liderów? [PODCAST]

  23. Marta Suchocka: Płynność finansowa to być albo nie być przedsiębiorców [PODCAST]

  24. Sebastian Sadowski-Romanov: Brexit miał bardziej podłoże polityczne, niż ekonomiczne [PODCAST]

  25. Marek Moczulski: Drukowanie pieniędzy i tarcze nic nie dadzą, jak ludzie nie będą pracować [PODCAST]

  26. Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]

  27. Łukasz Blichewicz: Startupy – dlaczego apetyt na ryzyko w czasie pandemii zaczyna rosnąć? [PODCAST]

  28. Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

  29. Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]

  30. Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]

  31. Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]

  32. Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]

  33. Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

  34. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  35. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  36. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  37. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  38. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  39. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  40. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  41. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  42. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  43. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  44. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  45. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  46. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  47. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  48. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  49. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  50. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  51. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  52. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  53. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  54. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  55. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  56. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  57. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  58. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  59. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  60. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  61. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  62. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  63. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Umowa z influencerem krok po kroku

Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.

Deregulacja: rząd naprawia prawo, ale przedsiębiorcy nie są zadowoleni z zakresu i tempa zmian w przepisach

Przedsiębiorcy przekonują, że Polska musi być krajem ze sprawną strukturą przepisów. Mimo postępów nadal wiele zagadnień z prawa budowlanego, pozwoleń na zatrudnienie czy przepisów związanych z regulacją handlu i usług zdają się być niepotrzebnym mnożeniem administracji.

Czy konto firmowe jest obowiązkowe?

Przy założeniu firmy musisz dopełnić wielu formalności. O ile wybór nazwy przedsiębiorstwa, wskazanie adresu jego siedziby, czy wskazanie właściwego PKD są obligatoryjne, o tyle otworzenie rachunku firmowego niekoniecznie. Jednak dużo zależy przy tym od tego, jaka forma działalności jest prowadzona, jakie transakcje są wykonywane i wreszcie, czy chce ona korzystać z mechanizmu split payment.

Blisko LUDZI i dla LUDZI. Czym Emtor wyróżnia się jako pracodawca na rynku wózków widłowych?

Na przestrzeni lat firma Emtor udowodniła, że sukces w biznesie nie zależy wyłącznie od produktów czy wyników finansowych, ale przede wszystkim od ludzi, którzy ten biznes tworzą. To dzięki zaangażowaniu, lojalności i codziennej pracy zespołów połączenie tradycji z nowoczesnością jest możliwe. Emtor stawia na człowieka – nie tylko jako pracownika, ale jako partnera w budowaniu wspólnej przyszłości. Bo gdy ludzie czują się docenieni, chcą zostać na dłużej. Jak zatem firma buduje swoją przewagę na konkurencyjnym rynku?

REKLAMA

Poczta Polska nawiązuje partnerstwo z Temu. Wszyscy dołożymy się do chińskiego giganta?

Poczta Polska poinformowała o nawiązaniu współpracy logistycznej z platformą Temu. Państwowe przedsiębiorstwo rozwija obsługę przesyłek e-commerce. Przesyłki zakupione na chińskiej platformie zakupowej będą dostarczane do klientów w ciągu kilku dni.

6 miesięcy vacatio legis i gotowy projekt deregulacyjny to za mało. Deregulacja musi przyspieszyć

Przedsiębiorcy pozytywnie oceniają 6 miesięcy vacatio legis i gotowy projekt deregulacyjny zakładający uproszczenie prowadzenia działalności nierejestrowanej czy milczącą zgodę w wyszczególnionych w ustawie zagadnieniach gospodarczych, ale to za mało. Deregulacja musi przyspieszyć.

Warto udzielić pełnomocnictwa lub prokury w CEIDG

Prowadzenie własnej firmy to nie tylko pasja i satysfakcja, ale także szereg obowiązków, które co do zasady przedsiębiorca powinien wykonywać osobiście sprawując zarząd nad swoim przedsiębiorstwem. Chodzi tu przede wszystkim o zawieranie umów, czy kontakty z urzędami i sądami. Wraz z rozwojem firmy może okazać się, że konieczne będzie delegowanie części zadań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem na inne osoby. Aktualnie, każdy przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) może ustanowić pełnomocnika lub prokurenta, który będzie reprezentować go w sprawach pozostających w związku z prowadzoną przez tego przedsiębiorcę działalnością gospodarczą.

Biznesowy challenge z dala od zgiełku

Rozmowa z Agnieszką Najberek, dyrektorką sprzedaży MICE w Hotelu Arłamów, o trendach w budowaniu dobrostanu i integracji pracowników.

REKLAMA

Outsourcing obsługi prawnej firmy

Ciągle następujące, dynamiczne i nieprzewidywalne zmiany rynkowe wymuszają na przedsiębiorcach konieczność nieustannego dostosowywania swoich strategii do zmieniających się realiów. W obliczu takich wyzwań, wiele firm zwraca uwagę na konieczność optymalizacji funkcjonowania pozaoperacyjnej części swojej działalności. Niczym nowym nie będzie wskazanie, że takim narzędziem jest właśnie outsourcing, który coraz częściej obejmuje także pracę prawników.

Polubownie czy przez sąd – jak najlepiej dochodzić należności w TSL?

W branży TSL nawet niewielkie opóźnienia w płatnościach mogą prowadzić do utraty płynności, a w skrajnych przypadkach – do upadłości firmy. Skuteczna windykacja to często kwestia przetrwania, a nie tylko egzekwowania prawa. Co zatem wybrać: sąd czy polubowne rozwiązanie?

REKLAMA