reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Reklama w Internecie

Jak Polka radzi sobie w e-biznesie?

Aktualizacja: 01.08.2014

Są wykształcone, niezależne, młode i nie chcą dzielić swojego czasu między pracę a rodzinę. Same są sobie szefami, ich biuro to przestrzeń domowa. Realizują się zawodowo, będąc na swoim, a ich naturalną przestrzenią działalności jest Internet. »

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Aktualizacja: 12.06.2014

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny? »

Jak budować relacje na Twitterze - 6 prostych wskazówek

Aktualizacja: 04.06.2014

Starasz się zbudować aktywną społeczność na Twitterze? Chcesz prowadzić często retweetowane konwersacje, lecz nie wiesz od czego zacząć? Wysyłanie standardowych, zautomatyzowanych wiadomości to nie zawsze najlepsza metoda komunikacji. Twoim głównym priorytetem powinno być raczej doprowadzenie do wartościowych i autentycznych interakcji z innymi użytkownikami. W tym artykule, zapoznasz się z sześcioma wskazówkami, które pozwolą na rozpoczęcie efektywnej komunikacji na Twitterze i utrzymanie uwagi odbiorców. »

Jak stworzyć skuteczny proces marketingowy social media?

Aktualizacja: 23.05.2014

Czy szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów za pomocą kanałów social media? Czy znasz proces zakupowy przez który przechodzą klienci zanim zakupią Twój produkt lub usługę? Zebranie rzeszy lojalnych fanów to ważny element praktycznie każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych. Prawdziwym celem działań powinno być jednak zachęcenie użytkowników do podjęcia akcji i stania się prawdziwymi klientami firmy. Aby to uczynić, należy stworzyć skuteczny lejek marketingowy, koncentrując się tylko na wybranych platformach społecznościowych. »

Optymalizacja działań w kanałach social media

Aktualizacja: 23.05.2014

Słowo „optymalizacja” kojarzy się wielu ludziom ze skomplikowanymi obliczeniami matematycznymi i analizą danych. Okazuje się jednak, że sposoby optymalizacji działań marketingowych na podstawowym poziomie są całkiem łatwe. Wszystko polega na stopniowej poprawie uzyskiwanych wyników. Zastosowanie procesu optymalizacji wymaga racjonalnego spojrzenia na obecną sytuację i następnie - poprzez eksperymentowanie i analizę - opracowanie sposobów na to jak zastosować lepsze podejście. »

Facebook w marketingu business-to-business

Aktualizacja: 13.05.2014

Facebook może się okazać świetną platformą komunikacji w zakresie relacji B2B, jeśli tylko zostanie wykorzystany we właściwy sposób. W tym artykule, znajdziesz cztery wskazówki, które sprawią, że działania marketingowe na Facebooku staną się skuteczniejsze – szczególnie, jeśli działasz na rynku typowo biznesowym. »

MARKETING WIRUSOWY – jak planować, czego unikać…

Aktualizacja: 07.03.2014

Bardzo duża popularność, jaką cieszy się marketing wirusowy (viral marketing) spowodowana jest tym, że jest to jedna z najskuteczniejszych, jak również najszybszych oraz najtańszych form dotarcia do klienta, jak i zaistnienia w świadomości lokalnej czy też szerszej społeczności. »

Marketing online

Aktualizacja: 11.07.2013

W kolejnych latach najwyższą dynamikę wzrostu na rynku reklamowym ocenia się dla marketingu mobilnego. Obecnie firmy opracowują i wprowadzają prezentacje promocyjne odpowiednie dla smartphone i tablet. Najważniejsze jest dostosowanie grafiki oraz czytelność i jasność przekazu. Firmy obecnie udostępniają katalogi, aplikacje IT oraz portale czytane poprzez tablet i smartphone. »

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Aktualizacja: 12.03.2018

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami. »

Reklama w mediach – zainteresowanie reklamą

Aktualizacja: 10.12.2012

W roku 2012 najczęściej wykorzystywane były reklamy banerowe - 50% reklam prezentowanych w Internecie. Wartość ta w obecnym roku maleje, wzrasta znaczenie ilość reklam angażujących czytelnika – reklamy Preroll i Rectangle – zasłaniające treści i przekazy danego portalu. »

Linki sponsorowane a pozycjonowanie

Aktualizacja: 06.09.2012

Przedsiębiorcy chcący reklamować swoją firmę w Internecie mogą skorzystać z usługi pozycjonowania stron www lub z kampanii linków sponsorowanych. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze formy reklamy w sieci. »

Pozycjonowanie stron – Google wprowadza zmiany

Aktualizacja: 06.09.2012

Coraz liczniejsze nadużycia ze strony SEO doprowadziły do zmiany zasad pozycjonowania stron przez Google. Wysokiego miejsca w wyszukiwarce nie zapewnią już standardowe działania, jak keywords czy dobra optymalizacja. Warto więc śledzić na bieżąco działania pozycjonerów i brać pod uwagę wskazówki Google. »

Marketing przez SMS – jak to działa?

Aktualizacja: 19.01.2012

Obecnie praktycznie każdy ma telefon komórkowy – uczeń, student, pracownik biurowy, biznesmen, sprzątaczka etc. Trudno więc się dziwić, że marketingowcy coraz śmielej atakują nasze komórki najróżniejszymi reklamami. Jak to wszystko działa? Czy jest skuteczne? »

E-mail prywatny czy służbowy – który jest bardziej wartościowy w bazie danych?

Aktualizacja: 19.01.2012

Powstało już wiele artykułów o tym, że w pracy większość osób śledzi swoje profile na portalach społecznościowych i szpera w Internecie. Bardzo często pod tym kontem tworzone są reklamy, które ukazują się w sieci w godzinach pracy. Warto jednak zagłębić się w ten temat i sprawdzić, które adresy w bazie danych do wysyłki newsletterów i biuletynów są bardziej wartościowe – prywatne czy te służbowe? »

W jaki sposób wyróżnić się na rynku e-commerce?

Aktualizacja: 19.01.2012

Każda firma wkraczająca na rynek Internetowy chce zaistnieć jak najszybciej, by szybko zbijać kokosy. Niestety nie jest tak łatwo. Przebicie się przez gęsty las konkurencji to spory wyczyn, ale z odrobiną zapały i cierpliwości wszystko jest możliwe. Na co więc zwracać uwagę, by wyróżnić się na rynku e-commerce? »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Mikołaj Lech

prawnik, aplikant rzecznikowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama