Kategorie

Reklama w Internecie

25 sie 2021
21 wrz 2021
Zakres dat:
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jakich korzyści klienci oczekują od produktu lub usługi

Przygotowanie do prowadzenia e-biznesu wiąże się z koniecznością zbadania jakie oczekiwania wobec Twojego produktu, usługi, a nawet wobec Ciebie mają klienci. Jak to ustalić?

Jak poprawić skuteczność reklamy w Google AdWords - część II

Po uruchomieniu pierwszej kampanii AdWords warto przyjrzeć się elementom odpowiedzialnym za efektywność. Nieumiejętne sterowanie kampanią może doprowadzić do efektów zgoła odmiennych od tych zamierzonych. Dlatego też warto poznać najważniejsze pojecia i techniki związanie z kampaniami Google AdWords.

Jak poprawić skuteczność reklamy w Google AdWords - część I

Gdy już obraliśmy wszystkie cele i dopilnowaliśmy wszystkich aspektów związanych z przygotowaniem, z pewnością uruchomiliśmy pierwszą kampanię Adwords. Start był pomyślny, wprowadzone słowa kluczowe spowodowały wyświetlenie pierwszych reklam i kliknięcia klientów. Mimo dobrego początku i pozytywnych prognoz na przyszłość, warto przyjrzeć się elementom odpowiedzialnym za efektywność.

Jak przygotować kampanię Google AdWords?

Obecnie nie jest niczym zaskakującym, że Internet jest jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą formą reklamy. Jednym ze sposobów reklamy w internecie jest skorzystanie z kampanii Google AdWords. Jeżeli już zdecydowaliśmy się wykorzystać narzędzie Adwords do reklamowania się w sieci Internet, z pewnością warto poświęcić temu więcej czasu i odpowiednio przygotować kampanię. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zainwestowane w reklamę pieniądze przyniosą korzyści w przyszłości.

Jak często wysyłać newsletter?

Obecnie newsletter jest jedną z najpopularniejszych form promocji wykorzystywaną przez wiele firm działających w Internecie. Należy jednak pamiętać, że newsletter to nie tylko promocja, to również informacja, której oczekują zapisujący się do list mailingowych subskrybenci. Niestety wiele firm o tym zapomina, umieszczając w newsletterze krzykliwe informacje znane z billboardów lub witryn sklepów. W takim przypadku, newsletter przeradza się w zwykły spam, na który nikt dziś nie zwraca uwagi. Pamiętajmy, że newsletter to nie tylko reklama, to również wizytówka naszej firmy i forma kontaktu z klientem. Dowiedzmy się, jak często powinniśmy wysyłać newsletter do subskrybentów?

Jakie są największe błędy popełniane podczas tworzenie newsletter'a?

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy.Poznajmy najpopularniejsze błędy popełniane podczas tworzenia newslettera.

Jak powinien wyglądać dobry newsletter?

Oczywiście w dużej mierze na wygład newslettera wpływa sama treść i jej położenie. Obecnie niemile widzianymi są newslettery „suche”, to znaczy takie, które zawierają w sobie jedynie treść. O ile takie rozwiązanie było korzystne parę lat temu, dziś wydaje się już nieco sztampowe i nudne.

Newsletter – co napisać, żeby nie odstraszyć potencjalnego klienta?

Do najtrudniejszych zadań podczas tworzenia newsletter’a jest wyposażenie go w odpowiednią treść. Niestety wiąże się to z wieloma błędami. Według przeprowadzonych badań, przeciętny internauta na przeczytanie newslettera poświęca średnio poniżej… jednej minuty. Oczywiście w większości przypadków czas ten jest jeszcze krótszy. Dlatego też, najlepszym newsletterem jest ten, który w swej zawartości ma niewiele tekstu, dużo konkretów, sporo zdjęć a wszystko to zwięzłe i proste.

Potwierdzenie chęci otrzymywania newsletter'a - czy to konieczne?

Z pozoru, wysyłanie potwierdzenia chęci otrzymywania newslettera i oczekiwanie na odpowiedź może wydawać się bezcelowe. Czemu? Przecież osoba, która podała swój adres e-mail wyraża zgodę na otrzymywanie newslettera. Po co więc tak naprawdę jest to potwierdzenie?

Jak skutecznie zachęcić Internautę do naszego newsletter'a?

Bardzo często bywa tak, że wielu zarządców i właścicieli stron internetowych źle interpretuje pojęcie i ideę newslettera. Uważają oni, że potencjalny klient, zapisując się do listy subskrybentów newslettera z chęcią zarejestruje się na stronie internetowej. Czy to dobra praktyka?

Jakie są największe zalety newsletter'a?

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy. Czym newsletter różni się od spamu i jakie są jego największe zalety? Jak je wykorzystać?

W jaki sposób newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

Na przestrzeni ostatnich lat ogromny rozwój internetu wpłynął na wiele dziedzin życia i przemysłu. Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Niektóre firmy, swoją jedyną siedzibę mają w Internecie, na firmowej stronie WWW. Zarówno typowy użytkownik, jak i marketingowi stratedzy zaczęli doceniać ogromny potencjał jaki niesie za sobą Internet. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są Newslettery - swoiste internetowe ulotki.

Czy warto reklamować się na facebooku

Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy?

Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum.

Jak przeprowadzać ankiety marketingowe

Ankiety internetowe są obecnie jednym z popularnych narzędzi służących ustalaniu potrzeb konsumentów. Kogo najlepiej badać za ich pośrednictwem?

Jak ustalić cel badań marketingowych

Ustalanie tematyki oraz celu badań marketingowych jest ściśle powiązane z jakością pozyskiwanych danych. Jak poradzić sobie z problemami pojawiającymi się w związku z doborem tematu badań?

Czym jest „próba reprezentatywna” w badaniach marketingowych

W celu skutecznego przeprowadzenia badania marketingowego niezbędne jest ustalenie próby reprezentatywnej. Cóż termin ten oznacza?

Czy badania metodą ankiety internetowej (CATI) są reprezentatywne?

Ankiety internetowe podbijają stopniowo rynek badań opinii społecznej. Problemem jest jednak narastający brak możliwości skutecznego doboru próby reprezentatywnej. Jak go rozwiązać?

Na czym polega marketing szeptany

Pojęcie marketingu szeptanego wywodzi się od potocznej "poczty pantoflowej" gdzie produkt/usługa był nieświadomie promowany za pomocą przekazów ustnych bądź też pisanych. Na czym jednak ten rodzaj marketingu polega?

Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku

Skuteczne kreowanie wizerunku opiera się na sześciu podstawowych zasadach. Przestrzeganie ich jest absolutnie obowiązkowe przy świadomym tworzeniu e-wizerunku, które ma się zakończyć sukcesem.

Czy budowanie e-wizerunku jest potrzebne

W obecnych czasach zrealizowanie pomysłu na biznes w sieci pozwala na realizację idei w ogóle. Czy w związku z tym strona internetowa powinna budować wizerunek firmy w sieci?

Jakie elementy powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek

Na kreowanie wizerunku w Internecie wpływa wiele czynników, niektóre z nich maja charakter wręcz destrukcyjny. Czego unikać, a co umieścić? Przeczytaj.

Jak kreować e-wizerunek – adres strony i nawigacja

Podczas procesu tworzenia strony firmowej wykorzystywanej do kreowania e-wizerunku należy zwrócić szczególna uwagę na jej adres. Jak wybrać najlepszy i najbardziej popularny?

Jak czytelna powinna być strona e-wizerunkowa

Firmowa strona, która nie tylko kreuje wizerunek firmy, ale także pełni funkcje informacyjne i sprzedażowe powinna cechować się dużym stopniem czytelności.

Zasady kreowania e-wizerunku osób

Proces tworzenia e-wizerunku w sieci może dotyczyć nie tylko całej firmy, ale również poszczególnych osób lub tylko jednej z nich. Co powinna zawierać witryna promująca osobę?

Jak kreować wizerunek w polskiej sieci

Kreowanie wizerunku firm, bądź ich pracowników w sieci stanowi obecnie najdynamiczniej rozwijający się trend w reklamie. Jak ważny jest e-wizerunek? 

Czy czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii

Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest zastosowanie takiej kampanii reklamowej by jego produkt był na ustach wszystkich. Nie inaczej jest w przypadku marketingu wirusowego w sieci, jednak taka reklama musi trafić do odbiorcy w właściwym czasie by odniosła sukces.

Na czym polega viral spoof

Coraz częściej działając poprzez reklamę w Internecie można się napotkać na określenie viral spoof jako metody szybko podnoszącej rozpoznawalność marki. Na czym jednak tak naprawdę to polega?

Jak zbudować dobrego wirusa marketingowego

Co łączy niemal wszystkie kampanie wirusowe? Dlaczego same się proszą, aby je oglądać rozsyłać w cyberprzestrzeń? Co powoduje, że stają się lepkie i bardzo skuteczne? Odpowiedź nie jest zaskakująca…

Jak przesyłać marketingowego wirusa

Marketing wirusowy pozwala firmom na wykorzystywanie sieci dla potrzeb reklamowych. Co zrobić, aby przygotowana reklama odpowiednio się rozprzestrzeniła? Przeczytaj.

Jaka jest rola użytkowników sieci w marketingu wirusowym

Czy marketing wirusowy jest skuteczniejszy od partyzanckiego

Marketing wirusowy i marketing partyzancki są stosunkowo nowymi formami reklamy. Która z nich jest skuteczniejsza? Zobacz sam.

Jak kontrolować marketing wirusowy

Marketing wirusowy oprócz szeregu zalet dotyczących trafności i szybkości działania posiada znaczącą wadę - ciężko się go kontroluje. Jak sobie z tym problemem poradzić?

Na czym polega marketing wirusowy

Internet stał się środkiem komunikacji i polem walki o klienta jednocześnie. Jak w takim środowisku skutecznie reklamować produkt? Przeczytaj.

Czy firma powinna wkroczyć na portal społecznościowy?

Firmy pokładają w mediach społecznościowych dużą nadzieję, o czym świadczy fakt, że ponad jedna czwarta firm z całego świata (27%) przeznaczyła część swoich budżetów marketingowych na działania w sieciach społecznościowych. Czy słusznie?

Jaki wpływ na wyniki firm mają sieci społecznościowe

Sieci społecznościowe zyskują na popularności wśród przedsiębiorców. Firmy wykorzystują je nie tylko do rekrutowania pracowników, ale również do sprzedaży produktów.

Jak traktować ryzyko porażki przy zakładaniu strony firmowej

Zainicjowanie funkcjonowania strony internetowej w firmie nie stanowi gwarancji odniesienia sukcesu. Na przyczyny porażki składają się zarówno przyczyny zewnętrzne i wewnętrzne.

Jak dopasować strategię rozwoju strony internetowej do rynku

Czym cechuje się strategia firmowej strony internetowej

Strategia pozwala na realizowanie działalności według przyjętego wcześniej planu. Podstawową zasadą jest podejmowanie działań, które rzeczywiście mogą być zrealizowane.

Jak zaplanować strategię dla firmowej strony internetowej


Określenie sposobu i celu działalności internetowej strony firmy pozwala na nawiązanie zamierzonej relacji z klientami. Chcąc tego dokonać należy najpierw zadać sobie i odpowiedzieć na istotne pytania.

Jakie cele przyświecają prowadzeniu stron internetowych

Strony internetowe poszczególnych firm powinny mieć precyzyjnie sformułowany cel. Od tego zależy ich sukces lub jego brak.

Jakie etapy składają się na tworzenie strony firmowej


Praca nad kreowaniem wizerunku firmy w internecie sprowadza się nie tylko do zlecanej działalności reklamowej, ale również obejmuje tworzenie własnej strony internetowej.

Jakie korzyści mogą wynikać z przemyślanej strategii


Obejmujące pełen wachlarz możliwych działań plany rozwoju i działalności małych i średnich firm, mimowolnie stają się ich strategią. Ułożenie jej pozwala na osiągnięcie zróżnicowanych korzyści.

Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem



Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy.

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony.

Domeny dla firm z sektora MSP

Pierwszym krokiem promocji firmy w Internecie, jest wybór adresu dla strony WWW. Odpowiedni wybór nazwy domeny przynosi firmie wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe.

Wizytówka firmy na Google Maps

Dla wszystkich firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW, a chciałyby zaistnieć aktywnie w Internecie, możliwe jest stworzenie wizytówki firmy w Google.

Jak monitorować skuteczność kampanii linków sponsorowanych

Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam.

Przewodnik internetowy cz. III

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do trzeciej części przewodnika internetowego.

Przewodnik internetowy cz.II

W Internecie wbrew pozorom bardzo łatwo się zgubić. Codziennie powstają tysiące nowych witryn i lepszych lub gorszych pomysłów chcących zwrócić naszą uwagę. Aby nie tracić niepotrzebnie czasu warto zbudować własną bazę najbardziej użytecznych stron. Zapraszamy do drugiej części przewodnika internetowego.