REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jakie elementy powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek

Subskrybuj nas na Youtube
Elementy które powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek
Elementy które powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Na kreowanie wizerunku w Internecie wpływa wiele czynników, niektóre z nich maja charakter wręcz destrukcyjny. Czego unikać, a co umieścić? Przeczytaj.

Należy unikać stosowania szablonów bądź bezpośredniego kopiowania designu innych stron — istnieje już tyle podobnych do siebie witryn, że gdy internauta zobaczy kolejną, nie tylko jej nie doceni, ale będzie postrzegał podmiot takiej strony jako odtwórczy i niepotrafiący zaoferować nic ciekawego. Może pojawić się również odczucie, że podmiot strony jest oszustem. Nieszablonowości nie można traktować jako absolutnego wyznacznika. Na stronach biznesowych przyjęło się prezentowanie treści zgodnie z określonym kanonem (przedstawiłem go, wymieniając kilka stron wcześniej, z jakich elementów składa się witryna firmowa) i odstępstwa od niego nie zawsze są pozytywnie odbierane, co też już Ci pokazałem, omawiając przypadek producenta okien w poprzednim rozdziale.

REKLAMA

REKLAMA

Strona powinna być zbudowana tak, by równie dobrze działała we wszystkich najpopularniejszych przeglądarkach — Internet Explorer, Firefox, Opera. Należy również zwracać uwagę na wygodę obsługi dla osób niepełnosprawnych oraz w  urządzeniach mobilnych, takich jak np. palmtopy czy smartfony — wszystkie te działania w obrębie kodu strony są regulowane przez światowe standardy W3C5, Pozytywny wynik w walidatorze W3C stanowi potwierdzenie, że strona jest przyjazna odbiorcom i wyszukiwarkom — logo W3C, które można wówczas zamieścić na stronie, dodaje również prestiżu, gdyż wciąż większość witryn nie przechodzi walidacji poprawności kodu.

Poprawnie zaprojektowany serwis będzie miał logiczną postać w każdych możliwych warunkach. Obrazki, linki, formularze powinny zawierać elementy opisowe, które zostaną wyświetlone w przypadku, kiedy stronę przegląda osoba niepełnosprawna lub serwis jest wyświetlany za pomocą samego tekstu (np. w telefonach komórkowych).

Polecamy: serwis Leasing

REKLAMA

Warto wzbogacać stronę w nowe funkcje, niekoniecznie bezpośrednio związane z jej głównym celem.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Świetny przykład stanowi tutaj serwis www.dobaku.pl. Jest to strona dla zmotoryzowanych i traktuje o stacjach benzynowych — jednak większość moich znajomych i ja sam korzystamy z niej ze względu na wygodną mapę Krakowa (teraz jest to popularna mapa Google, ale przez wiele lat była to dobrze przygotowana interaktywna mapa), co poprawia w naszych oczach wizerunek tej strony: jest bardzo użyteczna i bezpłatnie pomaga wielu ludziom. Ważny jest również mechanizm, który strona uruchamia: szukając mapy, trafiam na dobaku.pl, zapamiętuję adres i gdy w przyszłości zechcę się dowiedzieć czegoś o stacjach benzynowych czy paliwach, odwiedzę tę właśnie witrynę. Wśród najpopularniejszych wartości dodanych na stronach WWW znajdują się artykuły i porady, coraz częściej w formie e-booków (książek elektronicznych). Ciekawym rozwiązaniem są także nieskomplikowane gry flashowe czy narzędzia obliczeniowe

Polecamy: Jak założyć własną firmę

Artykuł jest fragmentem książki E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie autorstwa Michała Łebkowskiego. Wydawnictwo Onepress.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA