REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak kreować wizerunek w polskiej sieci

W jaki sposób kreować wizerunek w polskiej sieci
W jaki sposób kreować wizerunek w polskiej sieci

REKLAMA

REKLAMA

Kreowanie wizerunku firm, bądź ich pracowników w sieci stanowi obecnie najdynamiczniej rozwijający się trend w reklamie. Jak ważny jest e-wizerunek? 

Dla ponad 92,5% internautów wizerunek firmy ma wpływ na to, czy skorzysta się z jej usług. Wizerunek jest też kluczowy w sukcesach polityków czy innych osób szeroko rozpoznawanych. Wierzę, że nie masz już co do tego wątpliwości i jesteś gotowy do przeczytania tego rozdziału.

REKLAMA

Jego treścią będzie opis narzędzi, jakie udostępnia Internet, a które możesz sprawnie w swej wizerunkowej kreacji wykorzystywać. Przy małym budżecie wręcz się bez nich nie obejdziesz.

Polecamy: serwis Leasing

REKLAMA

Warto zamieszczać na stronie ankiety, pod warunkiem że nie są bardzo wymagające dla odbiorców — plusy są dwa. Po pierwsze, odbiorca strony widzi, że podmiotowi zależy na jego opinii, że podmiot stara się być jeszcze bardziej atrakcyjny i że podmiot się rozwija. Po drugie, wyniki ankiet są zawsze cennymi informacjami i pozwalają jeszcze dokładniej precyzować działania e-marketingowe czy e-wizerunkowe.

Jeśli jest to możliwe, należy personalizować wszelkie działania na stronie — można to zrobić poprzez system rejestracji i logowania się do systemu. Gdy mamy podstawowe dane o użytkowniku, łatwiej jest dostosować wyświetlanie zawartości strony do jego potrzeb (w wypadku sklepu internetowego będą to np. produkty z obszaru zainteresowań klienta lub produkty komplementarne do tych, które już kupił). Mając imię użytkownika, warto tego imienia używać we wszelkich zwrotach — czyni to podmiot strony bliższy klientowi.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dobrze skomponowana/dobrana do strony muzyka potrafi podkreślić jej klimat i wywołać pozytywne emocje. Musisz pamiętać jednak, by zawsze w widocznym miejscu zamieścić wyłącznik. Jeśli zaś Twoim odbiorcą jest młodzież, bardziej zasadne może być wycofanie się z muzycznego pomysłu. Młodzież często używa komputera do słuchania muzyki i nie lubi, gdy coś im ją zagłusza.

Polecamy: Jak założyć własna firmę

Strona nie może dużo „ważyć”, czyli mieć zbyt dużo megabajtów, gdyż będzie się tak długo ładować, że potencjalni odbiorcy szybko zrezygnują. Jeśli strona ładuje się więcej niż 8 sekund, nie ma co liczyć, że internaucie dalej będzie się chciało czekać.

Artykuł jest fragmentem książki E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie autorstwa Michała Łebkowskiego. Wydawnictwo Onepress.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA