REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

W jaki sposób newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Jak newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?
Jak newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

REKLAMA

REKLAMA

Na przestrzeni ostatnich lat ogromny rozwój internetu wpłynął na wiele dziedzin życia i przemysłu. Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Niektóre firmy, swoją jedyną siedzibę mają w Internecie, na firmowej stronie WWW. Zarówno typowy użytkownik, jak i marketingowi stratedzy zaczęli doceniać ogromny potencjał jaki niesie za sobą Internet. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są Newslettery - swoiste internetowe ulotki.

Czym jest newsletter?

REKLAMA

Z pewnością każdy, kto od jakiegoś czasu korzysta z Internetu, przynajmniej raz zetknął się z pojęciem „newsletter”. Oczywiście słowo brzmi obco i w dosłownym tłumaczeniu oznacza list z aktualnościami, wiadomościami (news – wiadomość, letter – list). Co prawda nazwa wiele wskazuje, jednak nie jest do końca adekwatna z rzeczywistością. Newsletter bowiem to nie tylko list z aktualnościami, tylko swego rodzaju elektroniczna wersja papierowej ulotki reklamowej.

REKLAMA

Z początku niewiele osób doceniało potencjał, jaki tkwił w elektronicznym biznesie. Z biegiem czasu Internet stał się jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Popularność tak zwanego e-commerce w przeciągu ostatnich kilku lat przyczyniła się do tego, że firmy istniejące w świecie internetowym zaczęły zmagać się z coraz większą konkurencją. I tu pojawił się problem, gdyż czasy, w których można było spokojnie czekać na klienta bezpowrotnie minęły. Obecnie nowocześnie i sprawnie zarządzane strony internetowe nie tylko muszą aktywnie zabiegać o uwagę klienta, ale również muszą pozostawać z nim w ciągłym kontakcie i dialogu.

Zobacz również: Jak chronić sprzęt firmowy przed burzą?

REKLAMA

Sukces strony internetowej i bezpośrednio firmy, dla której owa strona powstała zależy przede wszystkim od dobrych i przyjaznych relacji z klientami. Można śmiało stwierdzić, że dzisiejsi klienci są bardzo kapryśni i wymagający. Dziś klient lubi być rozpieszczany, lubi gdy firma sama do niego dociera i zabiega o jego względy. Dlatego też, obecnie jednym z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych środkiem kontaktu z klientem jest newsletter. Jest to nie tylko bardzo dobre narzędzie przeznaczone do komunikowania się z obecnym klientem, newsletter to również doskonałe narzędzie do zdobywania nowych klientów.

Obecnie, newslettery oprócz funkcji czysto reklamowych przybierają najróżniejsze formy. Zazwyczaj jest to bezpłatne, elektroniczne pismo, które klient otrzymuje drogą elektroniczną na swój adres e-mail. Co może znajdować się w takiej wiadomości do klienta? Newslettery mogą zawierać wstępy i linki do konkretnych artykułów z branży rozsyłającej newsletter firmy. Ponadto wiadomość może być tylko linkiem do najnowszego wydania internetowego e-pisma. Newsletter może przyjmować najróżniejsze formy, a w następnej części poradnika poznamy największe zalety tej drogi kontaktu z potencjalnym klientem. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Jak uporządkować kable komputerowe?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

REKLAMA

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

REKLAMA

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA