REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

W jaki sposób newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

Kamil Rogala
Jak newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?
Jak newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

REKLAMA

REKLAMA

Na przestrzeni ostatnich lat ogromny rozwój internetu wpłynął na wiele dziedzin życia i przemysłu. Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Niektóre firmy, swoją jedyną siedzibę mają w Internecie, na firmowej stronie WWW. Zarówno typowy użytkownik, jak i marketingowi stratedzy zaczęli doceniać ogromny potencjał jaki niesie za sobą Internet. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są Newslettery - swoiste internetowe ulotki.

Czym jest newsletter?

REKLAMA

Z pewnością każdy, kto od jakiegoś czasu korzysta z Internetu, przynajmniej raz zetknął się z pojęciem „newsletter”. Oczywiście słowo brzmi obco i w dosłownym tłumaczeniu oznacza list z aktualnościami, wiadomościami (news – wiadomość, letter – list). Co prawda nazwa wiele wskazuje, jednak nie jest do końca adekwatna z rzeczywistością. Newsletter bowiem to nie tylko list z aktualnościami, tylko swego rodzaju elektroniczna wersja papierowej ulotki reklamowej.

REKLAMA

Z początku niewiele osób doceniało potencjał, jaki tkwił w elektronicznym biznesie. Z biegiem czasu Internet stał się jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Popularność tak zwanego e-commerce w przeciągu ostatnich kilku lat przyczyniła się do tego, że firmy istniejące w świecie internetowym zaczęły zmagać się z coraz większą konkurencją. I tu pojawił się problem, gdyż czasy, w których można było spokojnie czekać na klienta bezpowrotnie minęły. Obecnie nowocześnie i sprawnie zarządzane strony internetowe nie tylko muszą aktywnie zabiegać o uwagę klienta, ale również muszą pozostawać z nim w ciągłym kontakcie i dialogu.

Zobacz również: Jak chronić sprzęt firmowy przed burzą?

REKLAMA

Sukces strony internetowej i bezpośrednio firmy, dla której owa strona powstała zależy przede wszystkim od dobrych i przyjaznych relacji z klientami. Można śmiało stwierdzić, że dzisiejsi klienci są bardzo kapryśni i wymagający. Dziś klient lubi być rozpieszczany, lubi gdy firma sama do niego dociera i zabiega o jego względy. Dlatego też, obecnie jednym z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych środkiem kontaktu z klientem jest newsletter. Jest to nie tylko bardzo dobre narzędzie przeznaczone do komunikowania się z obecnym klientem, newsletter to również doskonałe narzędzie do zdobywania nowych klientów.

Obecnie, newslettery oprócz funkcji czysto reklamowych przybierają najróżniejsze formy. Zazwyczaj jest to bezpłatne, elektroniczne pismo, które klient otrzymuje drogą elektroniczną na swój adres e-mail. Co może znajdować się w takiej wiadomości do klienta? Newslettery mogą zawierać wstępy i linki do konkretnych artykułów z branży rozsyłającej newsletter firmy. Ponadto wiadomość może być tylko linkiem do najnowszego wydania internetowego e-pisma. Newsletter może przyjmować najróżniejsze formy, a w następnej części poradnika poznamy największe zalety tej drogi kontaktu z potencjalnym klientem. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Jak uporządkować kable komputerowe?

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

REKLAMA

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

REKLAMA