REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jakie są największe zalety newsletter'a?

Kamil Rogala
Największe zalety newsletter'a
Największe zalety newsletter'a
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy. Czym newsletter różni się od spamu i jakie są jego największe zalety? Jak je wykorzystać?

Zwykły spam czy pełnoprawna reklama?

Wiele osób zastanawia się, jakie są najważniejsze zalety newslettera? Otóż jedną z największych zalet newslettera to jego… dobrowolność. Co kryje się pod tą zaletą? Otóż newsletter jest wiadomością wysyłaną do potencjalnego klienta dopiero po jego zgodzie i chęci otrzymywania tego typu korespondencji. Dzięki temu, newsletter nie jest odbierany przez internautę jako typowa reklama lub po prostu zwykły spam. Internauci mają zupełną dowolność decyzji i mogą zdecydować, czy chcą otrzymywać newsletter czy też nie. Jak wiadomo, w przypadku zwykłego spamu nie mamy takiej dowolności.

REKLAMA

Znaki szczególne dobrego newslettera

Od wielu lat Internet służy użytkownikom głównie do wyszukiwania informacji oraz co oczywiste, do rozrywki. Podążając z nurtem mody nowoczesny newsletter powinien przybierać formę biuletynów, poradników, e-gazet lub nawet interaktywnych kursów. Mając na uwadze rozrywkę, której poszukują w sieci internauci, newsletter po prostu nie powinien być nudny.

Zobacz również: Czy warto zarejestrować rozszerzoną domenę dla firmy?

REKLAMA

Kompletna lista zalet newslettera jest bardzo długa, dlatego też postaramy się ograniczyć do tych kluczowych i najważniejszych. Bardzo ważną zaletą newsletterów z marketingowego punktu widzenia jest systematycznie tworzona i powiększana baza danych i adresów potencjalnych klientów. Czemu to takie ważne? Otóż wszyscy internauci, którzy wyrażą zainteresowanie bezpłatnym newsletterem, nawet jeśli w danym momencie niczego nie chcą kupować, zapoznają się z ofertą firmy oraz, jeśli strona i newsletter będą ciekawe, odbiorca wypracuje sobie pozytywną opinię na temat danej firmy i być może wróci do niej po jakimś czasie w celach zakupowych. Można powiedzieć, że newsletter jest inwestycją w przyszłe profity firmy.

Kolejną bardzo ważną cechą, a co za tym idzie sporą zaletą newslettera jest inicjowanie oraz późniejsze utrzymywanie kontaktu z potencjalnym klientem. Jeśli stworzony przez nas newsletter będzie ciekawy, przyjazny i spełni wszystkie oczekiwania klienta, będzie przez niego odbierany nie tylko jako zwykła oferta sprzedażowa.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W oczach klienta newsletter to przyjazna i „ludzka” wizytówka firmy. Tworząc newsletter powinniśmy pamiętać, że to nie tylko elektroniczna ulotka i cennik, to również podanie ręki klientowi, próba nawiązania z nim kontaktu. Należy zadbać o to, aby kontakt ten był dobrze kojarzony z naszą firmą. 

Zobacz również: e-Firma - Systemy operacyjne

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    REKLAMA

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    REKLAMA

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    REKLAMA