REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jakie są największe zalety newsletter'a?

Kamil Rogala
Największe zalety newsletter'a
Największe zalety newsletter'a
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy. Czym newsletter różni się od spamu i jakie są jego największe zalety? Jak je wykorzystać?

Zwykły spam czy pełnoprawna reklama?

Wiele osób zastanawia się, jakie są najważniejsze zalety newslettera? Otóż jedną z największych zalet newslettera to jego… dobrowolność. Co kryje się pod tą zaletą? Otóż newsletter jest wiadomością wysyłaną do potencjalnego klienta dopiero po jego zgodzie i chęci otrzymywania tego typu korespondencji. Dzięki temu, newsletter nie jest odbierany przez internautę jako typowa reklama lub po prostu zwykły spam. Internauci mają zupełną dowolność decyzji i mogą zdecydować, czy chcą otrzymywać newsletter czy też nie. Jak wiadomo, w przypadku zwykłego spamu nie mamy takiej dowolności.

REKLAMA

Znaki szczególne dobrego newslettera

Od wielu lat Internet służy użytkownikom głównie do wyszukiwania informacji oraz co oczywiste, do rozrywki. Podążając z nurtem mody nowoczesny newsletter powinien przybierać formę biuletynów, poradników, e-gazet lub nawet interaktywnych kursów. Mając na uwadze rozrywkę, której poszukują w sieci internauci, newsletter po prostu nie powinien być nudny.

Zobacz również: Czy warto zarejestrować rozszerzoną domenę dla firmy?

REKLAMA

Kompletna lista zalet newslettera jest bardzo długa, dlatego też postaramy się ograniczyć do tych kluczowych i najważniejszych. Bardzo ważną zaletą newsletterów z marketingowego punktu widzenia jest systematycznie tworzona i powiększana baza danych i adresów potencjalnych klientów. Czemu to takie ważne? Otóż wszyscy internauci, którzy wyrażą zainteresowanie bezpłatnym newsletterem, nawet jeśli w danym momencie niczego nie chcą kupować, zapoznają się z ofertą firmy oraz, jeśli strona i newsletter będą ciekawe, odbiorca wypracuje sobie pozytywną opinię na temat danej firmy i być może wróci do niej po jakimś czasie w celach zakupowych. Można powiedzieć, że newsletter jest inwestycją w przyszłe profity firmy.

Kolejną bardzo ważną cechą, a co za tym idzie sporą zaletą newslettera jest inicjowanie oraz późniejsze utrzymywanie kontaktu z potencjalnym klientem. Jeśli stworzony przez nas newsletter będzie ciekawy, przyjazny i spełni wszystkie oczekiwania klienta, będzie przez niego odbierany nie tylko jako zwykła oferta sprzedażowa.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W oczach klienta newsletter to przyjazna i „ludzka” wizytówka firmy. Tworząc newsletter powinniśmy pamiętać, że to nie tylko elektroniczna ulotka i cennik, to również podanie ręki klientowi, próba nawiązania z nim kontaktu. Należy zadbać o to, aby kontakt ten był dobrze kojarzony z naszą firmą. 

Zobacz również: e-Firma - Systemy operacyjne

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

REKLAMA

Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

REKLAMA