REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy warto reklamować się na facebooku

Katarzyna Gara
Czy warto reklamować się na facebooku
Czy warto reklamować się na facebooku

REKLAMA

REKLAMA

Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy?

Dlaczego to się opłaca?

Korzystanie z portali społecznościowych jest dla użytkowników zupełnie darmowe, jednak i one muszą się z czegoś utrzymywać. Jednym ze sposobów na osiągnięcie zysku jest reklama. Umieszczając reklamę swojej firmy na stronie portalu mamy pewność, że dotrze ona do licznej grupy odbiorców. Nasi potencjalni klienci mogą być na bieżąco informowani o nowych produktach, są oswajani z marką, która później wydaje im się bliska i znajoma. W końcu portale społecznościowe to miejsce na zabijanie nudy, ale również na kontaktowanie się ze znajomymi.

REKLAMA

Poprzez obecność naszej firmy w takim miejscu, wysyłamy do klienta informację o tym, że jesteśmy na czasie, znamy jego potrzeby i ze chcemy się z nim komunikować.

Zostań fanem i dowiedz się więcej

Facebook oprócz tradycyjnych opcji „portalowych”, jak wysyłanie prywatnych wiadomości , dodawania na swojej tablicy odpowiedniego statusu, wstawania galerii zdjęć i umieszczania do nich komentarzy, oferuje dodatkowe możliwości. Jedna z nich jest szczególnie interesująca z punktu widzenia przedsiębiorcy. Każdy użytkownik portalu może zostać fanem danej osoby, produktu czy firmy. Im więcej fanów tym lepiej dla nas, a wiadomo, że dokonując wyboru tego co lubimy często sugerujemy się wyborem naszych znajomych. Jeśli jeden czy drugi użytkownik będący równocześnie naszym znajomym jest fanem danej marki czy produktu, my też na wszelki wypadek klikamy na odpowiednią ikonkę, aby nie odstawać od reszty.

Będąc fanem danej rzeczy na bieżąco dostajemy na jej temat wszelkie nowe informacje. Jest to doskonały sposób na oswojenie klienta z naszą firmą czy też konkretnym produktem.

Polecamy: Na czym polega marketing szeptany

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Forum – miejsce wymiany informacji

Będąc na facebooku możemy również obserwować dyskusje na temat naszej firmy, marki czy produktu. Na forum (które jest jedną z możliwości komunikowania się na facebooku) często dochodzi do dyskusji i wymiany poglądów na dany temat. Może być ona dla nas doskonałym narzędziem informacyjnym. Dzięki sugestiom i uwagom możemy się doskonalić i dostosowywać do potrzeb naszych klientów. Kierując się opiniami wiemy co należy zmienić, a co pozostawić bez żadnych innowacji.

Facebook wyrazem nowoczesności

Nasza obecność na facebooku jest dzisiaj dowodem nowoczesności i otwarcia na klienta. Uczestnicząc w życiu portalu mamy możliwość budowania więzi z klientami i wzbudzania w nich poczucia lojalności.

Podsumowując: idąc z duchem czasu musimy korzystać ze wszelkich możliwości promocji, a facebook ponadto jest świetnym narzędziem do budowania pozytywnego wizerunku naszej firmy.

Polecamy: Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Co trapi sektor MŚP? Nie tylko inflacja, koszty zarządzania zasobami ludzkimi i rotacja pracowników

Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące koszty związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wysoka rotacja – to trzy główne wyzwania w obszarze pracowniczym, z którymi mierzą się obecnie firmy z sektora MŚP. Z jakimi jeszcze problemami kadrowymi borykają się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa?

Badania ankietowe GUS: Badanie pogłowia drobiu oraz produkcji zwierzęcej (R-ZW-B) i Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego (R-ZW-S)

Główny Urząd Statystyczny od 1 do 23 grudnia 2024 r. będzie przeprowadzał obowiązkowe badania statystyczne z zakresu rolnictwa. Chodzi o następujące badania: Badanie pogłowia drobiu oraz produkcji zwierzęcej (R-ZW-B) i Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego (R-ZW-S).

Dodatkowy dzień wolny od pracy dla wszystkich pracowników w 2025 r.? To już pewne

Dodatkowy dzień wolny od pracy dla wszystkich pracowników? To już pewne. 27 listopada 2024 r. Sejm uchwalił nowelizację ustawy. Wigilia od 2025 r. będzie dniem wolnym od pracy. Co z niedzielami handlowymi? 

Zeznania świadków w sprawach o nadużycie władzy w spółkach – wsparcie dla wspólników i akcjonariuszy

W ostatnich latach coraz częściej słyszy się o przypadkach nadużyć władzy w spółkach, co stanowi zagrożenie zarówno dla transparentności działania organizacji, jak i dla interesów wspólników oraz akcjonariuszy. Przedsiębiorstwa działające w formie spółek kapitałowych z założenia powinny funkcjonować na zasadach transparentności, przejrzystości i zgodności z interesem wspólników oraz akcjonariuszy. 

REKLAMA

BCM w przemyśle: Nie chodzi tylko o przestoje – chodzi o to, co tracimy, gdy im nie zapobiegamy

Przerwa w działalności przemysłowej to coś więcej niż utrata czasu i produkcji. To potencjalny kryzys o wielowymiarowych skutkach – od strat finansowych, przez zaufanie klientów, po wpływ na środowisko i reputację firmy. Dlatego zarządzanie ciągłością działania (BCM, ang. Business Continuity Management) staje się kluczowym elementem strategii każdej firmy przemysłowej.

Z czym mierzą się handlowcy w czasie Black Friday?

Już 29 listopada będzie wyczekiwany przez wielu konsumentów Black Friday. Po nim rozpocznie się szał świątecznych zakupów i zarazem wytężonej pracy dla handlowców. Statystyki pokazują, że Polacy z roku na rok wydają i zamawiają coraz więcej. 

Taryfa C11. Szaleńcze ceny prądu w Polsce: 1199 zł/MWh, 2099 zł/MWh, 2314 zł/MWh, 3114 zł/MWh

To stawki dla biznesu. Małe i średnie firmy (MŚP nie będzie w 2025 r. objęty zamrożeniem cen prądu. 

Brakuje specjalistów zajmujących się cyberbezpieczeństwem. Luka w ujęciu globalnym od 2023 roku wzrosła o blisko 20 proc., a w Europie o 12,8 proc.

Brakuje specjalistów zajmujących się cyberbezpieczeństwem. Luka w ujęciu globalnym od 2023 roku wzrosła o blisko 20 proc., a w Europie o 12,8 proc. Ekspert przypomina: bezpieczeństwo nie jest kosztem, a inwestycją, która zapewnia ciągłość i stabilność operacyjną

REKLAMA

Zamrożenie cen energii w 2025 r. Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw krytycznie o wycofaniu się z działań osłonowych wobec firm

Zamrożenie cen energii w 2025 r. Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw krytycznie o wycofaniu się z działań osłonowych wobec firm. Interweniuje u premiera Donalda Tuska i marszałka Sejmu Szymona Hołowni.

ZUS: Wypłacono ponad 96,8 mln zł z tytułu świadczenia interwencyjnego. Wnioski można składać do 16 marca 2025 r.

ZUS: Wypłacono ponad 96,8 mln zł z tytułu świadczenia interwencyjnego. Wnioski można składać do 16 marca 2025 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że przygotowuje kolejne wypłaty świadczenia.

REKLAMA