REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy warto reklamować się na facebooku

Katarzyna Gara
Czy warto reklamować się na facebooku
Czy warto reklamować się na facebooku

REKLAMA

REKLAMA

Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy?

Dlaczego to się opłaca?

Korzystanie z portali społecznościowych jest dla użytkowników zupełnie darmowe, jednak i one muszą się z czegoś utrzymywać. Jednym ze sposobów na osiągnięcie zysku jest reklama. Umieszczając reklamę swojej firmy na stronie portalu mamy pewność, że dotrze ona do licznej grupy odbiorców. Nasi potencjalni klienci mogą być na bieżąco informowani o nowych produktach, są oswajani z marką, która później wydaje im się bliska i znajoma. W końcu portale społecznościowe to miejsce na zabijanie nudy, ale również na kontaktowanie się ze znajomymi.

REKLAMA

Poprzez obecność naszej firmy w takim miejscu, wysyłamy do klienta informację o tym, że jesteśmy na czasie, znamy jego potrzeby i ze chcemy się z nim komunikować.

Zostań fanem i dowiedz się więcej

Facebook oprócz tradycyjnych opcji „portalowych”, jak wysyłanie prywatnych wiadomości , dodawania na swojej tablicy odpowiedniego statusu, wstawania galerii zdjęć i umieszczania do nich komentarzy, oferuje dodatkowe możliwości. Jedna z nich jest szczególnie interesująca z punktu widzenia przedsiębiorcy. Każdy użytkownik portalu może zostać fanem danej osoby, produktu czy firmy. Im więcej fanów tym lepiej dla nas, a wiadomo, że dokonując wyboru tego co lubimy często sugerujemy się wyborem naszych znajomych. Jeśli jeden czy drugi użytkownik będący równocześnie naszym znajomym jest fanem danej marki czy produktu, my też na wszelki wypadek klikamy na odpowiednią ikonkę, aby nie odstawać od reszty.

Będąc fanem danej rzeczy na bieżąco dostajemy na jej temat wszelkie nowe informacje. Jest to doskonały sposób na oswojenie klienta z naszą firmą czy też konkretnym produktem.

Polecamy: Na czym polega marketing szeptany

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Forum – miejsce wymiany informacji

Będąc na facebooku możemy również obserwować dyskusje na temat naszej firmy, marki czy produktu. Na forum (które jest jedną z możliwości komunikowania się na facebooku) często dochodzi do dyskusji i wymiany poglądów na dany temat. Może być ona dla nas doskonałym narzędziem informacyjnym. Dzięki sugestiom i uwagom możemy się doskonalić i dostosowywać do potrzeb naszych klientów. Kierując się opiniami wiemy co należy zmienić, a co pozostawić bez żadnych innowacji.

Facebook wyrazem nowoczesności

Nasza obecność na facebooku jest dzisiaj dowodem nowoczesności i otwarcia na klienta. Uczestnicząc w życiu portalu mamy możliwość budowania więzi z klientami i wzbudzania w nich poczucia lojalności.

Podsumowując: idąc z duchem czasu musimy korzystać ze wszelkich możliwości promocji, a facebook ponadto jest świetnym narzędziem do budowania pozytywnego wizerunku naszej firmy.

Polecamy: Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA