reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: e-commerce

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-commerce. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-commerce.

Przyszłość transportu drogowego, czyli ETA i e-commerce

Aktualizacja: 10.11.2020

Wzrost branży e-commerce to wyzwanie dla operatorów logistycznych. Spotęgowana jest rola systemów ETA, czyli wyliczenia czasu pokonania trasy. »

Materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupujemy przez internet

Aktualizacja: 27.10.2020

Dekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane przez Polaków kategorie produktów remontowo-wykończeniowych w Internecie – wynika z badania „Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?” zleconego przez sieć supermarketów Bricomarché. Na te artykuły nabywane za pośrednictwem Internetu Polacy wydają średnio 465,35 zł miesięcznie, a nieco ponad 20 proc. ankietowanych więcej niż 500 zł miesięcznie. Badanie potwierdza, że e-commerce już teraz jest ważnym kanałem sprzedaży produktów do remontu, wykończenia lub wyposażenia domu, a zdaniem sieci Bricomarché jego znaczenie będzie regularnie wzrastać. Niewątpliwy wpływ na bardziej dynamiczny rozwój zakupów w Internecie ma pandemia COVID-19. »

Koronawirus rozwinął branżę e-commerce [VIDEO]

Aktualizacja: 25.09.2020

Jak pandemia wpłynęła na branżę e-commerce – m. in. o tym Adam Miziołek, ‎Country Manager ‎TWISTO Polska, rozmawiał z Robertem Bohdanowiczem z Dziennika Gazety Prawnej podczas Impact’20. Zapraszamy do obejrzenia video. »

Czy e-commerce rozkręci polską logistykę?

Aktualizacja: 17.09.2020

Wzrost handlu w Internecie stanowi motor napędowy przewozu towarów krajowych i transgranicznych. E-commerce jest wymieniany jako jeden z trendów mających wpływ na transport i logistykę w najbliższych latach. »

40 milionów użytkowników korzysta z kryptowalut

Aktualizacja: 02.09.2020

Kryptowaluty z roku na rok zyskują na popularności. Zainteresowanie wzbudzają również wśród właścicieli oraz managerów e-sklepów. Jak kryptowaluty wpłyną na e-commerce? I kto na tym skorzysta? »

Wzrost sprzedaży e-commerce – jak Twoja firma może to wykorzystać?

Aktualizacja: 17.06.2020

Już ponad 60% internautów regularnie robi zakupy online i jest to tendencja wzrostowa. Dlatego, aby sprawnie i szybko obsłużyć klienta firmy działające w tym zakresie powinny wzmocnić swoje struktury sprzedażowe. Jak to zrobić sprawnie i efektywnie? »

#StaySafe, czyli o bezpieczeństwie w sieci w dobie COVID-19

Aktualizacja: 14.05.2020

Nasze życie ostatnimi czasy w znacznej mierze przeniosło się do sieci. Codziennością stały się e-zakupy, e-konsultacje medyczne, e-rozrywka, czy załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem tzw. e-urzędu. W ostatnim artykule pisaliśmy też o e-posiedzeniach organów spółek kapitałowych. Wkrótce najprawdopodobniej będziemy mieli okazję uczestniczyć w e-posiedzeniach sądowych. Wszystko to ma nas chronić przed ryzykiem zarażenia się koronawirusem. Czy jednak korzystając ze wskazanych e-rozwiązań, jesteśmy na pewno bezpieczni? »

Hossa w handlu internetowym - koronawirus przyśpiesza rozwój e-commerce

Aktualizacja: 06.05.2020

W czasie epidemii COVID-19 bezkontaktowy e-handel stał się zarówno najwygodniejszą, jak i najbezpieczniejszą metodą dokonywania zakupów. Przesyłkę można odebrać w paczkomatach zdalnie, z wykorzystaniem aplikacji w smartfonie, bez konieczności dotykania panelu sterującego. Bezpieczna i niewymagająca wychodzenia z domu jest również dostawa kurierem. Jak wynika z badania Nielsena „Wpływ COVID-19 na zachowania konsumentów”, 31 proc. Polaków przyznaje, że zwiększyło swoją aktywność zakupową w kanale online w kategorii produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. – Obserwujemy rosnącą z dnia na dzień liczbę przesyłek – zarówno krajowych, jak i zagranicznych – obsługiwanych w ramach naszej sieci. Skala wolumenu jest porównywalna do wyników grudniowych, kiedy w szczycie paczkowym obsługujemy nawet o 100 proc. więcej przesyłek niż w pozostałych miesiącach roku – mówi Tomasz Kowalewski, kierownik terminala w DHL Parcel. »

Jak efektywnie zarządzać platformami e-commerce w handlu B2B

Aktualizacja: 29.05.2019

Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą np. open-source przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową B2B oraz samodzielnie i efektywnie zarządzać procesami sprzedaży po swojej stronie. »

Odroczona płatność dla firm w e-commerce

Aktualizacja: 04.03.2019

Polski fintech oferuje już nie tylko leasing i raty dla firm, ale także odroczoną płatność. Można kupić produkt teraz a zapłacić później. »

Zakaz handlu 2018 - kto zyska

Aktualizacja: 02.03.2018

Od 1 marca 2018 roku wejdzie w życie zakaz handlu w co drugą niedzielę o ile nie przypadnie w nią święto wolne od pracy. Zdaniem przewodniczącego Rady Izby Gospodarki Elektronicznej przeniesie to część obrotów do internetu i wpłynie na rozwój tego kanału dystrybucji. Zyskają także firmy kurierskie. »

Nowa usługa dla małych importerów i sklepów internetowych

Aktualizacja: 08.08.2016

Rozwój rynku e-commerce wymusza na operatorach logistycznych stały rozwój oferty. Pojawiła się nowa usługa przeznaczona dla małych importerów i sklepów internetowych. »

Firmy przewozowe zapłacą daninę za sklepy internetowe?

Aktualizacja: 01.02.2016

Jeśli sklep internetowy nie ureguluje daniny, będą ją musiały zapłacić firmy przewozowe, np. kurierzy. Ile wyniesie zryczałtowana stawka? »

Rynek płatnościach e-commerce w 2016 roku

Aktualizacja: 25.01.2016

Rynek płatności e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Najpierw obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i intensywny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek roku 2016 to dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku. »

Kiedy warto outsourcować logistykę e-sklepu?

Aktualizacja: 12.01.2016

Kiedy warto outsourcować logistykę e-sklepu? Jakie są koszty, wady i zalety takiego rozwiązania? I kiedy nie outsourcować logistyki e-sklepu? »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Partnerski

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Eugenia Jabłokow

Radca prawny- ekspert w dziedzinie postępowania spadkowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama