REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Doradca internetowy – zakres obowiązków nowej specjalizacji biznesowej

doradca internetowy
doradca internetowy
shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

W 2022 r. z usług 1000 doradców internetowych skorzystało ponad 3,3 tysiąca przedsiębiorców sektora MŚP.

Kim jest doradca internetowy

Pojęcie „doradcy internetowego” zostało wprowadzone we wrześniu 2021 r. Doradca Internetowy to osoba, która ma bezpośredni kontakt z klientem.

REKLAMA

Czym zajmuje się doradca Internetowy?

•             bada potrzeby potencjalnego klienta

•             oferuje narzędzia e-marketingowe, które rozwiążą problemy klienta

•             podpowiada klientowi przenieść jego biznes tradycyjny do sieci

Dalszy ciąg materiału pod wideo

•             analizuje obecną stronę internetową i podpowiada zmiany, aktualizacje, nowe funkcjonalności

•             pomaga lokalnym przedsiębiorcom dotrzeć do ich potencjalnych klientów za pomocą rozwiązań marketingu lokalnego

•             aktualizuje strony internetowe klienta: aktualności, zdjęcia itp.

•             bada pozycję strony klienta w wyszukiwarkach, prezentuje wyniki i podpowiada możliwości poprawy,

•             prezentuje ofertę, dostarcza informacji o produktach i usługach, odpowiada na pytania i rozwiewa wątpliwości,

Jakie cechy powinien posiadać doradca internetowy?

•             być otwarty na drugiego człowieka i potrafić z nim rozmawiać,

•             posiadać chęć rozwoju i zdobywania wiedzy w e-marketingu, a także umieć się nią dzielić z klientami,

•             mieć wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, wyrażać się w sposób jasny i zrozumiały,

•             wykazywać się empatią i zrozumieniem,

•             mieć pozytywne nastawienie do ludzi i łatwo nawiązywać kontakty,

•             być cierpliwy, opanowany i odporny na stres,

•             cechować się wysoką kulturą osobistą,

•             mieć umiejętności sprzedażowe i znać techniki negocjacyjne

Doradcy internetowi pracują dla klientów z 582 branż, dlatego ich wiedza musi być szeroka - mówi Anna Pszczółkowska, Dyrektor ds. Rozwoju w WeNet.

Doradca internetowy w pierwszych badaniach

Szybkość obsługi, dostępność doradców i poziom ich kompetencji, a także efektywność działań to podstawowe cechy dobrego doradcy internetowego, doceniane przez klientów. Z pierwszych badań nt. doradców internetowych wynika, że poziom satysfakcji Klientów ze współpracy z doradcą wyniósł 94%, natomiast 89% Klientów pozytywnie oceniło poziom doradztwa i wychodzenia z inicjatywą. Szybkość reagowania na zgłaszane problemy pozytywnie ocenia 92% klientów. To nie wszystko. 95% klientów wskazuje również, że doradca internetowy jest lepszym rozwiązaniem niż konsultant, który w ich ocenie był jedynie pośrednikiem w przekazywaniu informacji odpowiednim działom.

Źródło: WeNet

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kiedy jest odpowiedni czas na windykację należności? Nie czekaj zbyt długo

Płynność finansowa to podstawa skutecznego zarządzania firmą. Kiedy zatem rozpocząć windykację należności? Okazuje się, że nie można czekać zbyt długo. Co trzeba wziąć pod uwagę? Kiedy powinna zapalić się czerwona lampka? Podpowiadamy.

Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

REKLAMA

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

Potrzebna pilna decyzja, bo można dużo zyskać lub stracić na podatku, termin 20 lutego

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

REKLAMA

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

REKLAMA