REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

E-commerce: zmiana zawartości maila po wysyłce? To możliwe!

Subskrybuj nas na Youtube
zmiana maila po wysyłce
zmiana maila po wysyłce

REKLAMA

REKLAMA

Zawartość wysłanego już maila można zmienić dzięki technologii real time content management (RTCM). Korzystanie z tego rozwiązania staje się coraz powszechniejszym trendem na polskim rynku e-commerce.

Dzięki zastosowaniu RTCM retailerzy zyskują pewność, że zawarta w wysłanej wiadomości oferta pozostanie aktualna nawet po zakończeniu pierwotnie ogłoszonej promocji. – Wyobraźmy sobie, że firma proponuje klientom udział w akcji, która trwa tylko przez weekend – od piątkowego popołudnia do niedzieli – tłumaczy Piotr Jędrzejewski, CEO w Email Partners. – W takiej sytuacji, jeśli klient sprawdziłby skrzynkę dopiero w poniedziałek, klasyczny komunikat byłby już stracony. Dzięki real time content management jesteśmy w stanie zaproponować zupełnie nową, aktualną ofertę.

REKLAMA

REKLAMA

Zawsze aktualna oferta

Mechanizm działania usługi polega na zmianie osadzonych w treści maila grafik i hiperłączy. Pozwala to na zaktualizowanie oferty w sytuacji, gdy dany produkt zostanie już wyprzedany albo gdy zakończy się czasowa wyprzedaż – np. black friday. Firmy używają RTCM również w ramach popularnego zabiegu „pogłębiania” wyprzedaży.

Troska o aktualność oferty staje się szczególnie ważna w kontekście statystyk. Badania wykazują, że w przypadku krótkoterminowych promocji nawet 43 proc. odbiorców zapoznaje się z mailingiem reklamowym już po ich wygaśnięciu. Real time content management pozwala także na wprowadzenie do kreacji elementów interaktywnych – na przykład zegara albo kalendarza do odmierzania czasu pozostałego do zakończenia promocji.

Reklamowa innowacja

Tego rodzaju zabiegi pomagają utrzymywać zainteresowanie i skłaniać do działania odbiorców, którzy wracają do maila już po pierwszym otwarciu. Często są to klienci, którzy najpierw otwierają wiadomość na urządzeniu mobilnym, ale zakupu wolą dokonać już na laptopie albo komputerze stacjonarnym. Sprawia to, że projektant mailingu tym bardziej musi pamiętać o jego responsywności – aby zagwarantować, że będzie się poprawnie wyświetlał na każdym urządzeniu.

REKLAMA

Ulepszony design

Usługa daje także możliwość modyfikacji całego wyglądu wiadomości. - Coraz popularniejszy, zwłaszcza na smartfonach, jest nocny tryb wyświetlania – uzupełnia Jędrzejewski. – Warto więc przygotować dwa rodzaje kreacji: do wyświetlania przed i po zachodzie słońca. Klienci na pewno docenią komfort, jaki przynosi zamiana.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

RTCM można także kreatywnie wykorzystać przy geotargetowaniu wysyłek, dostosowując kreacje np. do prognoz pogody czy wydarzeń planowanych w danej lokalizacji. Takie nawiązania – zwłaszcza w połączeniu z personalizacją maila – pozytywnie wpływają na zaangażowanie odbiorców. Jedynym ograniczeniem jest tak naprawdę pomysłowość twórców wiadomości.

Zaprojektowanie mailingu, który nie ucierpiałby przy takich działaniach, stanowi wyzwanie nawet dla specjalistów. Pozwala za to wyróżnić się na konkurencyjnym rynku internetowej reklamy, dlatego przedsiębiorcy i marketerzy coraz częściej korzystają z pomocy wyspecjalizowanych agencji.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Brak aktualizacji tej informacji w rejestrze oznacza poważne straty - utrata ulg, zwroty dotacji, jeżeli nie dopełnisz tego obowiązku w terminie

Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje już zmiana, która dotyka każdego przedsiębiorcy w Polsce. Nowa edycja Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) to nie tylko zwykła aktualizacja – to rewolucja w sposobie opisywania polskiego biznesu. Czy wiesz, że wybór niewłaściwego kodu może zamknąć Ci drogę do dotacji lub ulgi podatkowej?

Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

REKLAMA

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

REKLAMA

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

REKLAMA