REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Anna Kurek
W jaki sposób reklama dostosowuje się do naszych potrzeb
W jaki sposób reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

REKLAMA

REKLAMA

Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum.

Zadowoleni, że w końcu zapoznamy się z opiniami zwykłych ludzi, pozbawionymi reklamowego kadzenia, czytamy posty Wojtka z Olsztyna i Krystyny z Warszawy. Dzielą się z nami doświadczeniem, radzą co warto, czego nie. W końcu to zupełnie jak rozmowa zwykłych szarych ludzi.

REKLAMA

I tu mała niespodzianka. Kiedy my odrzucamy materiały reklamowe w celu poszukiwania rzetelnej informacji, reklama dostosowuje się do naszych potrzeb i zaczyna się tam, gdzie w naszej świadomości się kończy.

To co w tym wszystkim najważniejsze to skuteczność, reszta ma niewielkie znaczenie. Dlatego też nikt nie przejmuje się tym, że wprowadza czytelnika w błąd, oszukuje i żeruje na jego naiwności.

Polecamy: Czym jest nieuczciwa reklama

REKLAMA

Pan Wojtek z Olsztyna to nie jest zwykły Kowalski z Warmii, tylko wynajęty specjalista od reklamy, który na forach, blogach przywdziewa maskę szarego człowieka i dzieli się swoimi doświadczeniami, zachwalając konkretne produkty i usługi lub krytykując konkurencyjne marki.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Reklama w takiej formie występuje nie tylko na wielkich forach, lecz także w zwykłych komentarzach pod artykułami. Na przykład pod poradą dotyczącą rozkręcania własnej firmy znajdujemy takie oto trzy komentarze:

~Tadeusz: Potrzebuję pożyczyć z banku trochę grosza na rozruch mojej działalności. Część pieniędzy już mam zgromadzone, ale na wszystko nie wystarczy. Który bank przyjazny jest takim przedsiębiorcom?
~brosza ja zaczynałam z pakietem na start z …. - można było kilkanaście tys dostać na rozruch
~Michaś: Dobra opcja jeśli nie chcesz się bawić w biznes plany i czekanie. Może to nie kokosy ale w końcu samemu też coś inwestujesz. Czytałem o takich kredytach co pisze brosza. Dobry ruch ze strony banków. Przecież to dzięki małemu biznesowi wychodzimy na plus w obecnym kryzysie.

REKLAMA

Z pozoru zwykła rozmowa początkujących przedsiębiorców. Osoby o różnych nazwach użytkowników, stylu i poziomie dbałości o interpunkcje. Co ciekawe wysyłane z innego numeru IP. Wiarygodna, rzetelna informacja. Od ludzi dla ludzi chciałoby się rzec.

Jednak ten dialog został spreparowany na potrzeby reklamy, co ciekawe stworzył go jeden człowiek. Zadbał by wszystko wyglądało „zwyczajnie” i to właśnie najskuteczniejsza broń w jego ręku. Taka forma reklamy to marketing szeptany. Obejmuje on działalność na forach, blogach, grupach społecznościowych.

Około 70% Polaków ufa informacjom zamieszczonym na forach. Dzięki czemu ta forma reklamy jest najskuteczniejsza i rozwija się najlepiej. Firmy potrafią poświęcić naprawdę olbrzymie pieniądze na taką formę reklamy, co potwierdza jedynie jej wysoką skuteczność.

Polecamy: serwis Leasing

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Umowa z influencerem krok po kroku

Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.

Deregulacja: rząd naprawia prawo, ale przedsiębiorcy nie są zadowoleni z zakresu i tempa zmian w przepisach

Przedsiębiorcy przekonują, że Polska musi być krajem ze sprawną strukturą przepisów. Mimo postępów nadal wiele zagadnień z prawa budowlanego, pozwoleń na zatrudnienie czy przepisów związanych z regulacją handlu i usług zdają się być niepotrzebnym mnożeniem administracji.

Czy konto firmowe jest obowiązkowe?

Przy założeniu firmy musisz dopełnić wielu formalności. O ile wybór nazwy przedsiębiorstwa, wskazanie adresu jego siedziby, czy wskazanie właściwego PKD są obligatoryjne, o tyle otworzenie rachunku firmowego niekoniecznie. Jednak dużo zależy przy tym od tego, jaka forma działalności jest prowadzona, jakie transakcje są wykonywane i wreszcie, czy chce ona korzystać z mechanizmu split payment.

Blisko LUDZI i dla LUDZI. Czym Emtor wyróżnia się jako pracodawca na rynku wózków widłowych?

Na przestrzeni lat firma Emtor udowodniła, że sukces w biznesie nie zależy wyłącznie od produktów czy wyników finansowych, ale przede wszystkim od ludzi, którzy ten biznes tworzą. To dzięki zaangażowaniu, lojalności i codziennej pracy zespołów połączenie tradycji z nowoczesnością jest możliwe. Emtor stawia na człowieka – nie tylko jako pracownika, ale jako partnera w budowaniu wspólnej przyszłości. Bo gdy ludzie czują się docenieni, chcą zostać na dłużej. Jak zatem firma buduje swoją przewagę na konkurencyjnym rynku?

REKLAMA

Poczta Polska nawiązuje partnerstwo z Temu. Wszyscy dołożymy się do chińskiego giganta?

Poczta Polska poinformowała o nawiązaniu współpracy logistycznej z platformą Temu. Państwowe przedsiębiorstwo rozwija obsługę przesyłek e-commerce. Przesyłki zakupione na chińskiej platformie zakupowej będą dostarczane do klientów w ciągu kilku dni.

6 miesięcy vacatio legis i gotowy projekt deregulacyjny to za mało. Deregulacja musi przyspieszyć

Przedsiębiorcy pozytywnie oceniają 6 miesięcy vacatio legis i gotowy projekt deregulacyjny zakładający uproszczenie prowadzenia działalności nierejestrowanej czy milczącą zgodę w wyszczególnionych w ustawie zagadnieniach gospodarczych, ale to za mało. Deregulacja musi przyspieszyć.

Warto udzielić pełnomocnictwa lub prokury w CEIDG

Prowadzenie własnej firmy to nie tylko pasja i satysfakcja, ale także szereg obowiązków, które co do zasady przedsiębiorca powinien wykonywać osobiście sprawując zarząd nad swoim przedsiębiorstwem. Chodzi tu przede wszystkim o zawieranie umów, czy kontakty z urzędami i sądami. Wraz z rozwojem firmy może okazać się, że konieczne będzie delegowanie części zadań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem na inne osoby. Aktualnie, każdy przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) może ustanowić pełnomocnika lub prokurenta, który będzie reprezentować go w sprawach pozostających w związku z prowadzoną przez tego przedsiębiorcę działalnością gospodarczą.

Biznesowy challenge z dala od zgiełku

Rozmowa z Agnieszką Najberek, dyrektorką sprzedaży MICE w Hotelu Arłamów, o trendach w budowaniu dobrostanu i integracji pracowników.

REKLAMA

Outsourcing obsługi prawnej firmy

Ciągle następujące, dynamiczne i nieprzewidywalne zmiany rynkowe wymuszają na przedsiębiorcach konieczność nieustannego dostosowywania swoich strategii do zmieniających się realiów. W obliczu takich wyzwań, wiele firm zwraca uwagę na konieczność optymalizacji funkcjonowania pozaoperacyjnej części swojej działalności. Niczym nowym nie będzie wskazanie, że takim narzędziem jest właśnie outsourcing, który coraz częściej obejmuje także pracę prawników.

Polubownie czy przez sąd – jak najlepiej dochodzić należności w TSL?

W branży TSL nawet niewielkie opóźnienia w płatnościach mogą prowadzić do utraty płynności, a w skrajnych przypadkach – do upadłości firmy. Skuteczna windykacja to często kwestia przetrwania, a nie tylko egzekwowania prawa. Co zatem wybrać: sąd czy polubowne rozwiązanie?

REKLAMA