Wizytówka firmy na Google Maps
REKLAMA
REKLAMA
Jak to działa?
Użytkownik po wpisaniu w pole wyszukiwarki Google zapytania np. fryzjer Warszawa:
REKLAMA
otrzyma odpowiedź, w postaci wyniku wyszukiwania (poniżej przykład takiego wyniku):
Polecamy: serwis E-firma
Po kliknięciu w wybrany link zawierający w adresie strony: maps.google.pl, nastąpi przejście do wizytówki firmy – np. wybranego zakładu fryzjerskiego. Wizytówka taka zawiera kluczowe informacje na temat działalności firmy.
Polecamy: Jaki wybrać serwer dla firmowej strony WWW
Wizytówka firmy - zalety rozwiązania
- Obecność firmy w Internecie, pomimo braku indywidualnej strony WWW.
- W ramach informacji dostępnych do opublikowania dostępne są opcje: opis działalności firmy, godziny otwarcia, lokalizacji na Google Maps, a także możliwość dodawania opinii przez zadowolonych klientów i inne.
- Szybkość realizacji wizytówki – wystarczy tylko poświęcić chwilę by opracować teksty, jakie firma chce zamieścić na swojej wizytówce i wypełnić formularz.
- Stały dostęp do możliwości aktualizacji wizytówki, np. w przypadku potrzeby dodania opisu produktu.
- Stały dostęp do statystyk odwiedzin wizytówki, czyli informacji ilu użytkowników weszło na stronę firmy, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.
- Możliwość promowania firmy w Internecie, również za pomocą kampanii reklamowej linków sponsorowanych.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.