reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Reklama w Internecie

Jak mylna reklama wpływa na postrzeganie serwisu przez internautę?

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama jest dźwignią handlu – każdy doskonale zna to powiedzenie. Niestety w dzisiejszych czasach reklama może być również dźwignią zapadni, która pogrąży każdą firmę, jeśli ta nie jest w stanie odpowiednio dobrać reklamy do aktualnych okoliczności. Dobór odpowiedniej reklamy jest ważny również dla serwisów internetowych. Jak to wygląda w praktyce? »

Reklamy online biją rekordy – jaką wartość osiągnęły?

Aktualizacja: 19.01.2012

Nie od dziś wiadomo, że reklamy online to obecnie prawdopodobnie najprężniej rozwijający się rynek tego szczebla marketingu. Świadczyć o tym może fakt, że wartość reklamy online w USA wzrosła w 2010 roku o 15 procent w porównaniu do roku 2009. To świetny wynik, a prognozy są jeszcze bardziej optymistyczne. Jak może rozwijać się rynek reklam w tym roku? »

Czy wybór domeny wpływa na efektywność reklamy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Domena odgrywa duże znaczenie w promocji firmy. Przekonanie, że dzięki dobrej promocji każdy adres można uczynić popularnym, przyniosło wielu przedsiębiorstwom straty sprzedażowe oraz wizerunkowe. Co warto wiedzieć, aby tego uniknąć? »

Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Aktualizacja: 19.01.2012

Telemarketing – przez wielu znienawidzona, ale nadal bardzo skuteczna forma promocji swoich produktów i usług. Bardzo wiele firm sprzedaje swoje oferty poprzez stary i sprawdzony call center. Niekiedy klient jest zainteresowany i zamówi proponowany produkt od razu, niekiedy oddzwoni po zastanowieniu. Ale co zrobić w momencie, gdy konsument jest zainteresowany ofertą, ale w danej chwili nie może rozmawiać? »

Reklama w mobilnym Internecie – jak przewidzieć reakcję odbiorcy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Jeszcze kilka lat temu telefon komórkowy służył jedynie do dzwonienia i wysyłania wiadomości SMS. Obecnie, nowoczesne smartfony to swoiste połączenia telefonu z komputerem, aparatem fotograficznym, organizerem i odbiornikiem GPS w jednym. Co ciekawe, nie tylko telefonu uległy ewolucji, ale także nasze zachowanie. Jak to możliwe? »

Komunikat reklamowy – jak dokładnie wybrać odbiorcę?

Aktualizacja: 19.01.2012

W ostatnim czasie rozwój mobilnego Internetu nabrał niebywałego tempa, a z dnia na dzień lawinowo wręcz rośnie liczba kontentu zarówno w formie mobilnych stron internetowych jak również różnego rodzaju aplikacji. Dla nas najważniejszy jest fakt, że wraz z tym wzrostem, zwiększa się powierzchnia reklamowa. Jak w tym ciągle rosnącym świecie dotrzeć do konkretnego klienta? »

Czy za wysyłanie spamu firmie grozi kara grzywny?

Aktualizacja: 19.01.2012

Rozsyłanie wiadomości reklamowych do skrzynek potencjalnych odbiorców może przybrać postać spamu. Czy wobec tego nadawca może zostać ukarany? Czy grożą mu konsekwencje finansowe? Poniżej znajdziesz odpowiedź na postawione pytania. »

Reklama w mobilnych aplikacjach internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Wspominaliśmy już o reklamie w mobilnych aplikacjach internetowych. Posiada ona wiele zalet zarówno dla reklamodawcy, jak i odbiorcy. Reklamodawca może dotrzeć do określonej grupy odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani reklamowanym produktem lub usługą. Odbiorcy reklamy zaś unikają typowej nudy, gdyż reklamy zmieniają się dynamicznie. Co jeszcze oferuje reklama w mobilnych aplikacjach i jak to wygląda w praktyce? »

Mobilny Internet – jak zaplanować kampanie reklamową?

Aktualizacja: 19.01.2012

Mobilny Internet to zupełnie inne medium, w porównaniu do Internetu stacjonarnego. Mobilny Internet jest wypełniony najróżniejszymi aplikacjami, miejscami do pobierania muzyki, dzwonków, tapet, poprzez aplikacje nawigacyjne, treningowe, liczące kalorie czy ilość wypitego alkoholu po gry i zabawy. Zaznaczmy, że wszystko jest zaprojektowane i przygotowane pod kątem urządzeń mobilnych. Zabierając się do planowania kampanii reklamowej w Internecie mobilnym trzeba również pamiętać o doskonałym dopasowaniu do tego nowego miejsca, gdyż wszelkie błędy mogą mieć nieciekawe skutki. »

Reklama w mobilnym Internecie – jak to działa?

Aktualizacja: 19.01.2012

Wiemy już, że w tym roku mobilny Internet będzie jednym z głównych mediów, w których wszyscy będą starali się umieszczać swoje reklamy. Mobilny Internet przeżywa dynamiczny rozwój, i nie wiadomo, czy już po koniec tego roku większość wirtualnych stron nie przeniesie się z komputerów na komórki i tablety. Poznajmy więc zasadę działania oraz największe zalety reklamy w mobilnym Internecie. »

Mobilny Internet – nowe miejsce na reklamę dla firmy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Wiemy już, analizując ubiegły rok, jak szybko rozwija się mobilny Internet. W 2010 roku pojawiło się mnóstwo projektów wykorzystujących mobilny Internet w dotarciu do konsumentów, takie jak strony internetowe firm, dostosowane do urządzeń mobilnych, firmowe aplikacje mobilne, czy też kampanie reklamowe prowadzone w mobilnym Internecie. Ciężko sobie wyobrazić, jakoby to nowe medium miało ponieść klęskę. Jak wygląda rynek reklamy w mobilnym Internecie? »

Mobilne aplikacje – czy to się opłaca?

Aktualizacja: 19.01.2012

Mobilny Internet to bardzo ważna pozycja w nadchodzącym roku. Być może ta odmiana Internetu zakróluje i wszystkie firmy obecne dotychczas w Internecie „stacjonarnym” przeniosą się do mobilnego odpowiednika. Czy mobilne aplikacje firmowe to sposób na zarobek? »

Jak efektywnie wykorzystać firmowe usługi internetowe?

Aktualizacja: 19.01.2012

Podczas tworzenia strony WWW firma wchodzi w posiadanie usług internetowych, będących zapleczem serwisu internetowego przedsiębiorstwa. Warto w pełni wykorzystać korzyści płynące z posiadania firmowej domeny i serwera. »

Czym jest tagline (slogan)

Aktualizacja: 19.01.2012

Słowo tagline przewija się ilekroć czytasz o profesjonalnym e-biznsie. Co tak naprawdę można uzyskać dzięki stosowaniu sloganu? Przeczytaj. »

Jak pozycjonuje się markę

Aktualizacja: 19.01.2012

Idea pozycjonowania polega na powiązaniu naszej marki z jedną konkretną cechą, korzyścią lub słowem, które jest dobrze odbierane przez naszych potencjalnych klientów. W związku z tym rozciąganie marki automatycznie unicestwia możliwość prawidłowego jej pozycjonowania. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Mikołajewski

prawnik, doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama