Marketing w wyszukiwarkach – jakie korzyści niesie dla firm
REKLAMA
REKLAMA
Dla firm chcących się promować dostępne są następujące formy promocji:
REKLAMA
- Pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania (ang. SEO od Search Engine Optymalization). W wyniku prowadzonych działań, strona firmy będzie pojawiać się na coraz wyższych pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania; czas realizacji: od kilku miesięcy.
-
Linki sponsorowane , reklama tekstowa pojawiająca się nad naturalnymi wynikami wyszukiwania i po ich prawej stronie. Istnieje też opcja wyświetlania reklam w Sieci Partnerskiej Google, czyli na serwisach tematycznie związanych z działalnością danej Ffirmy; czas realizacji: około 2 dni robocze.
Zobacz koniecznie: Marketing w wyszukiwarkach – jak może pomóc wypromować firmę w internecie?
Jakie korzyści niesie marketing w wyszukiwarkach?
- Szeroki zasięg reklamy. Z wyszukiwarek korzysta ponad 16 milionów użytkowników w Polsce, to firma decyduje o tym w jaki sposób chce do nich dotrzeć – linki sponsorowane czy pozycjonowanie.
- Dotarcie do potencjalnych klientów. Działania SEM zapewniają, że poprzez słowa kluczowe przekaz promocyjny zostanie skierowany wyłącznie do tych użytkowników, którzy są zainteresowani danym tematem, produktem lub usługą.
- Kontrola budżetu. W przypadku SEM firma ma stałą kontrolę nad wydatkami i dostęp do informacji prezentujących jakie efekty przynosi realizowana kampania. Na bazie tych danych może na bieżąco sprawdzać jej skuteczność, w postaci kosztu pozyskania klienta lub dodatkowo zlecać optymalizację, w celu zwiększania zysków.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA