REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak przygotować należycie stronę do kampanii w wyszukiwarkach

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Zbigniew Nowicki
Członek Zarządu Sembox Sp. z o.o.
 Sembox
Agencja search engine marketing
Jak przygotować stronę do kampanii w wyszukiwarkach
Jak przygotować stronę do kampanii w wyszukiwarkach

REKLAMA

REKLAMA

 Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja.

Nawet najlepiej przygotowana kampania promocyjna nie przyniesie zamierzonego skutku, gdy strona internetowa będzie odstraszać użytkowników. Potencjalni klienci nie będą wiedzieli, jak poruszać się po serwisie lub co gorsza napotkają podstawowe błędy, które często nie są weryfikowane przed uruchomieniem kampanii np. w formularz z prośbą o podanie danych do kontaktu nie działa właściwie.

REKLAMA

REKLAMA

Celem kampanii jest uzyskanie jak największej liczby nowych użytkowników na stronie firmy, zainteresowanych i chcących wydać pieniądze na produkty lub usługi, odpowiadające tym które oferuje firma.Natomiast zadaniem strony WWW jest odpowiednie zainteresowanie użytkowników szczegółami oferty i zachęcenie ich, w zależności od celów firmy do: złożenia zamówienia, zakupu, wypełnienia formularza lub wykonania telefonu kontaktowego itp.

Zobacz także: Założenia kampanii reklamowej

Praktyczne wskazówki dotyczące strony docelowej kampanii

1. Na początku przygotowań do kampanii promocyjnej w wyszukiwarce należy pamiętać o możliwości kierowania ruchu z reklam do kilku sekcji serwisu. Cała kampania nie musi być kierowana wyłącznie na stronę główną firmy. Na przykład, jeśli firma posiada kilka różnych produktów lub usług, dla których poświęcone są różne sekcje serwisu, może określić kampanię w ten sposób, że wybrane słowa kluczowe i przypisane do nich teksty reklamowe, kierować będą użytkowników do tych poszczególnych podstron.

REKLAMA

2. Określenie czego firma oczekuje od użytkownika po wejściu na stronę. To kolejny etap przygotowań, podczas którego powinna być podjęta decyzja: czego firma oczekuje, co użytkownik ma zrobić, jak wejdzie na stronę, np.:
- Czy użytkownik powinien zapoznać się z produktem/usługą firmy i dokonać zamówienia za pośrednictwem procesu zakupowego lub formularza?
- Czy użytkownik powinien poznać szczegóły oferty i zadzwonić do firmy, w celu ustalenia szczegółów zakupu?
- Czy użytkownik po zapoznaniu się z ofertą firmy powinien wypełnić formularz kontaktowy i pozostawić swoje dane?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

3. Przygotowanie strony tak, by maksymalnie ułatwić użytkownikowi dotarcie do oczekiwanych informacji. Warto unikać prezentowania na stronie wyłącznie samego tekstu opisującego produkt, użytkownika może odstraszyć długość opisu. Natomiast powinno się stosować wyróżniki, akcenty, tabelki, schematy, zdjęcia. Użytkownik chętniej zapozna się wówczas z ofertą i nie zamknie strony.

Polecamy: Cytowanie w Internecie

W przypadku formularzy występujących na stronie należy unikać zbyt dużej ilości pól do wypełnienia. W tym celu firma winna zdecydować, jakie dane są dla niej najistotniejsze lub które umożliwiają przeprowadzenie transakcji. Zbyt duża ilość informacji do podania przez użytkownika, może spowodować wyłącznie niechęć, a tym samym nie wypełnienie formularza w ogóle.

4. Wezwanie do działania. Jeśli wybrane zostały już strony, na które kierowana będzie kampania, trzeba zadbać jeszcze o zachęcenie użytkownika do działania. W tym celu należy stosować wyraźne i jasne komunikaty, w tym również akcentowane kolorystycznie lub graficznie.

Elementem wspierającym widoczność komunikatów kierowanych do użytkownika, jest stosowanie np. boxów informacyjnych zawierających formularz lub przycisków zachęcających do działania: „Zamów produkt”, „Zamów usługę”, „Wypełnij formularz” itp.

5. Badanie statystyk. Elementem finalnym przygotowania strony jest podpięcie do niej statystyk np. Google Analytics, w celu zapewnienia Firmie pełnej kontroli nad przebiegiem promocji.

Na podstawie danych z raportu statystyk będzie można zaobserwować, dlaczego użytkownicy wychodzą z serwisu firmy, i w którym momencie tracą zainteresowanie. Bazując na tych wnioskach będzie można wprowadzić korektę na stronie, która może wpłynąć znacząco na skuteczność pozyskiwania nowych klientów.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA