Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pozycjonowanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pozycjonowanie.
10 mitów na temat pozycjonowania
Aktualizacja: 15.04.2020
Sukces strony internetowej zależy od właściwego wypozycjonowania jej w Internecie. Do tej pory powstało wiele mitów mówiących, jak sobie z tym skutecznie poradzić. Zebraliśmy 10 najpopularniejszych i podpowiadamy, czego się wystrzegać, aby uniknąć kary w postaci zepchnięcia strony na niższe pozycje w SERP. »
Jaki wpływ ma Certyfikat SSL na pozycje Twojej strony w Google
Aktualizacja: 11.09.2019
Współcześnie bardzo często podnoszona jest kwestia bezpieczeństwa danych w internecie. Bardzo słusznie, ponieważ spora część informacji, przesyłanych, przetwarzanych i magazynowanych przy użyciu sieci to tzw. informacje poufne lub wrażliwe, których utrata może narazić na przykre konsekwencje zarówno ich właściciela jak i administratora. Jednym z narzędzi, zwiększających bezpieczeństwo internetowych operacji są certyfikaty SSL, które to nie tylko minimalizują ryzyko utraty wrażliwych danych, ale także mają wpływ na pozycjonowanie stron www w najpopularniejszej w świecie wyszukiwarce Google. Jaki? Dowiesz się tego z dalszej części artykułu. »
Jak wypromować lokalny biznes?
Aktualizacja: 04.10.2017
Od wielu lat w Polsce panuje moda na lokalne biznesy. Porzucamy sieciówki na rzecz lokalnych kawiarni, restauracji, sklepów i punktów usługowych. Popularność takich miejsc po części budują ich klienci, polecając je sobie wzajemnie. Jednak w głównej mierze sukces wynika z dobrze zbudowanego wizerunku i odpowiedniej promocji firmy na długo przed otwarciem. »
7 powodów, z których ludzie opuszczają Twoją stronę internetową
Aktualizacja: 13.08.2015
Twoja strona zawiera znakomite treści. Posiadasz świetne zdjęcia, a design wygląda profesjonalnie. Dzięki inicjatywom marketingowym udaje Ci się na nią przyciągnąć sporo użytkowników. Dlaczego więc tylko niewielki odsetek z nich staje się ostatecznie klientami? »
Pozycjonowanie - rozwój marketingu internetowego
Aktualizacja: 16.12.2014
Rozwój marketingu internetowego w Polsce to głównie lata 2005 i 2006. Wówczas usługi pozycjonowania były nastawione na efekt. Nastąpił jednak przełom, który zmienił je w długotrwały, jeszcze owocniejszy proces. Jak pozycjonowanie stało się podstawą funkcjonowania dzisiejszego biznesu w Internecie? »
Pozycjonowanie stron – Google wprowadza zmiany
Aktualizacja: 06.09.2012
Coraz liczniejsze nadużycia ze strony SEO doprowadziły do zmiany zasad pozycjonowania stron przez Google. Wysokiego miejsca w wyszukiwarce nie zapewnią już standardowe działania, jak keywords czy dobra optymalizacja. Warto więc śledzić na bieżąco działania pozycjonerów i brać pod uwagę wskazówki Google. »
Jak monitorować skuteczność kampanii linków sponsorowanych
Aktualizacja: 19.01.2012
Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam. »
Aktualizacja: 19.01.2012
Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami. »
Linki sponsorowane – wyszukiwarka a reklama kontekstowa
Aktualizacja: 15.03.2010
Reklama w wyszukiwarkach w postaci linków sponsorowanych, kojarzona jest wyłącznie w postaci reklamy przy wynikach wyszukiwania. »
Jak przygotować należycie stronę do kampanii w wyszukiwarkach
Aktualizacja: 19.01.2012
Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja. »
Jak przygotować się do kampanii linków sponsorowanych
Aktualizacja: 19.01.2012
Firma, która decyduje się na realizację kampanii linków sponsorowanych, aby wypromować swoje produkty i usługi za pośrednictwem wyszukiwarek Google, Onet, Netsprint, w celu osiągnięcia jak najwyższych korzyści, winna poprzedzić działania reklamowe, krótkim przygotowaniem założeń kampanii (nawet wówczas gdy całość obsługi jest przekazywana docelowo do agencji reklamowej). »
Pandemia „sztucznie” napompowała e–sklepy [BADANIE]
Nawet 70 tyś. zł dotacji na rozwój rekreacji