REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pozycjonowanie - rozwój marketingu internetowego

pozycjonowanie
pozycjonowanie
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Rozwój marketingu internetowego w Polsce to głównie lata 2005 i 2006. Wówczas usługi pozycjonowania były nastawione na efekt. Nastąpił jednak przełom, który zmienił je w długotrwały, jeszcze owocniejszy proces. Jak pozycjonowanie stało się podstawą funkcjonowania dzisiejszego biznesu w Internecie?

Skuteczne kiedyś metody promowania strony internetowej dziś okazują się zawodne. Podczas pozycjonowania nie analizowano dokładnie poszczególnych kroków tego procesu. Dziś widać duże zmiany w tym zakresie. Specjaliści od pozycjonowania doskonale wiedzą jak wykorzystać zdobywane latami doświadczenie i wiedzę. W tym celu nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje, by być na bieżąco z efektywnymi i etycznymi praktykami w tym zakresie. Bazując jednak na dotychczasowych rozwiązaniach, ucząc się na błędach oraz wyciągając właściwe wnioski, można opracować niezawodną formułę pozycjonowania.

REKLAMA

REKLAMA

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Inwestycja, która się opłaci

Dawne metody pozycjonowania nie pomogłyby obecnie w odniesieniu sukcesu, na jaki nastawiony jest klient. Sukces rozumiany jest jako osiągnięcie wysokiej i stabilnej pozycji w wyszukiwarce Google. Gdy usługi pozycjonowania nie były tak popularne, a klienci nie byli świadomi ich potencjału, pozycjonowanie stron było stosunkowo niedrogie. Natomiast wraz ze zmianami w wyszukiwarce, stopniowo zmieniły się opłaty oraz system rozliczeń. Na dzisiejsze stawki ma wpływ zarówno konkurencja, jakość serwisu, jak i historia domeny, pod którą strona się znajduje.

- Firmy oferujące unikalne i innowacyjne usługi lub produkty o małej dostępności mogą martwić się jedynie kilkoma konkurencyjnymi serwisami z podobnym asortymentem. Dostęp do wysokich pozycji utrudnia jednak sytuacja, gdy klient oferuje bardzo popularny asortyment, jak np. mikrofalówki. Odpowiedzią jest pozycjonowanie w formule KOP. Zapewnia ona właścicielom średnich i dużych firm długofalowe korzyści, jakie płyną z osiągania przez stronę www wysokiej i stabilnej pozycji. Ponadto, zapewniony jest wartościowy ruch. Gwarantuje to klientom przede wszystkim wysoki zwrot z takiej inwestycji, który potwierdza najwyższą jakość usług i obsługi – tłumaczy Michał Kliszczak, właściciel firmy EACTIVE wiemy jak.

REKLAMA

Czy słowa kluczowe przestaną się liczyć w SEO?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Treści prezentowane na stronie klienta powinny być spójne i bogate w niezbędne dla odbiorców informacje. W innym przypadku serwis nie znajdzie się na wymaganej pozycji w Google, nawet z wykorzystaniem znakomicie sprawdzających się do tej pory metod. Dawniej liczyła się przede wszystkim ilość linków, która podnosiła pozycję w rankingu. Warto zwrócić uwagę również na przeszłość domeny, ponieważ to właśnie ona determinuje kolejne kroki podejmowane przez ekspertów pozycjonowania. Wiedzą oni jak ważna jest dotychczasowa historia domeny i jak wykorzystać tę wiedzę. Jeśli w przeszłości na daną domenę nałożono kary za nieetyczne metody pozycjonowania, obecne działania marketingu internetowego będą znacznie utrudnione. To też podnosi cenę za usługi pozycjonowania.

Pod jakim adresem uruchomić firmowego bloga?

Zmiana metod pozycjonowania

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google staje się coraz bardziej złożone. Powodem jest coraz większa liczba serwisów, które stają w szranki o najlepsze, czyli najwyższe miejsca. Na stopień zaawansowania obecnych metod pozycjonowania wpływają także odgórne zmiany algorytmów wyszukiwarki. Dawniej wystarczyło dodawanie stron do katalogów i optymalizacja, by umieścić stronę na wysokiej pozycji. W 2013 roku Google zaktualizowało algorytm Pingwin, co nie pozostało bez wpływu na podejmowane w 2014 roku działania agencji SEO. Pingwin znacząco ograniczył spam, który miał na celu wybijanie witryn na wysokie pozycje. Wykrył bowiem wszystkie działania niezgodne z etyką i wytycznymi wyszukiwarki Google, jak np. korzystanie z Systemu Wymiany Linków. Specjaliści z EACTIVE wiemy jak mają świadomość, że znaczące dla długotrwałych efektów jest stawianie na jakość linków, a nie na ich ilość. Wobec tych modyfikacji ekspertom dłużej zajmie pozycjonowanie określonego serwisu zgodnie z oczekiwaniami. Kluczowe jest więc indywidualne podejście do każdego klienta i potrzeb jego serwisu.

Nowe prawo konsumentów i obowiązki e - sklepów

Pozycjonowanie złożoną serią działań

Dzisiejsze usługi pozycjonowania bazują na analizowaniu słów kluczowych oraz optymalizacji odpowiednio dopasowanej do serwisu klienta. W działaniach specjalistów od pozycjonowania jest widoczny również nacisk na content marketing, czyli tzw. marketing treści. Jest to strategia, która polega na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikację atrakcyjnych i przydatnych dla określonej grupy treści. Należą do nich również grafiki oraz filmy video. Stawiając na aktualne i unikalne artykuły, które nie są najeżone słowami kluczowymi, efektywnie buduje się długotrwałe relacje z odbiorcą. Znaczenie ma też to, czy autor wzbudza zaufanie. Internauci zdecydowanie preferują ciekawe wizualizacje oraz treści, napisane przez osobę kompetentną.

Jak rozpocząć kampanię remarketingu dzięki Google AdWords

W ostatnich latach wprowadzono wiele zmian algorytmu wyszukiwarki Google. Niezmienne pozostało to, jak istotny przy pozycjonowaniu jest proces link buildingu. To nic innego jak linkowanie, czyli pozyskiwanie odsyłaczy do pozycjonowanej strony z innych stron internetowych. Linki naturalne, najbardziej wartościowe, są umieszczone bezinteresownie lub jako element marketingu wirusowego w zasobach sieci przez internautów. Linki nienaturalne natomiast manipulują pozycjami w wyszukiwarce. By kolejne kroki pozycjonowania miały odpowiedni rezultat, ważny jest stały monitoring i analizowanie efektów. Czynności te są na stałe wpisane w działania specjalistów od pozycjonowania.

Nie da się już pozycjonować tak jak kiedyś. Jest to nieskuteczne, a działania te nie są długofalowe. Dla firmy, której jedynym kanałem dystrybucji jest Internet, pozycjonowanie spamem nie przyniesie zysków, sprzedaży ani rozwoju. Jedynie z wykorzystaniem nowych, bardziej zaawansowanych metod, strona znajdzie się na stabilnej pozycji. Warto więc zwrócić się do ekspertów, którzy wiedzą jak osiągnąć zadowalające efekty, a zatem zapewnić witrynie stałość w wynikach wyszukiwania.

Cztery kluczowe elementy strategii marketingowej w social media

Źródło: EACTIVE wiemy jak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

"Zrób to sam" w prawie? To nie działa!

Obecnie w internecie znaleźć można wszystko. Bez trudu znajdziemy gotowe wzory umów, regulaminów, czy całe polityki. Takie rozwiązania kuszą prostotą, szybkością i przede wszystkim brakiem kosztów. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnodostępnego wzoru nieznanego autora zamiast zapłacić za konsultację prawną i przygotowanie dokumentu przez profesjonalistę.

REKLAMA

Za negocjowanie w złej wierze też można odpowiadać

Negocjacje poprzedzają zazwyczaj zawarcie bardziej skomplikowanych umów, w których do uzgodnienia pozostaje wiele elementów, często wymagających specjalistycznej wiedzy, wnikliwej oceny oraz refleksji. Negocjacje stanowią uporządkowany albo niezorganizowany przez strony ciąg wielu innych wzajemnie się uzupełniających albo wykluczających, w całości lub w części, oświadczeń, twierdzeń i zachowań, który dopiero na końcu ma doprowadzić do związania stron umową [1].

"Najtańsza energia to ta, którą zaoszczędziliśmy". Jaka jest kondycja polskiej branży AGD? [WYWIAD]

Polska pozostaje największym producentem AGD w Unii Europejskiej, ale stoi dziś przed kumulacją wyzwań: spadkiem popytu w kraju i na kluczowych rynkach europejskich, rosnącą konkurencją z Chin i Turcji oraz narastającymi kosztami wynikającymi z unijnych regulacji. Choć fabryki wciąż pracują stabilnie, producenci podkreślają, że bez wsparcia w zakresie innowacji, rynku pracy i energii trudno będzie utrzymać dotychczasową przewagę konkurencyjną. Z Wojciechem Koneckim, prezesem APPLiA – Polskiego Związku Producentów AGD rozmawiamy o kondycji i przyszłości polskiej branży AGD.

Kobieta i firma: co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią

Blisko co ósma przedsiębiorczyni (13 proc.) deklaruje, że doświadczyła trudności potencjalnie związanych z płcią na etapie pozyskiwania finansowania działalności. Najczęściej trudności te wiązały się z otrzymaniem mniej korzystnych warunków niż inne podmioty znajdujące się w podobnej sytuacji (28 proc.) oraz wymaganiem dodatkowych zabezpieczeń (27 proc.). Respondentki wskazują także odrzucenie wniosku bez jasnego uzasadnienia (24 proc.). Niemal ⅕ przedsiębiorczyń nie potrafi określić czy tego typu trudności ich dotyczyły – deklaruje to 19 proc. badanych. Poniżej szczegółowa analiza badania.

Kto może korzystać z wirtualnych kas fiskalnych po nowelizacji? Niższe koszty dla Twojej firmy

W świecie, gdzie płatności zbliżeniowe, e-faktury i zdalna praca stają się normą, tradycyjne, fizyczne kasy fiskalne mogą wydawać się reliktem przeszłości. Dla wielu przedsiębiorców w Polsce, to właśnie oprogramowanie zastępuje dziś rolę tradycyjnego urządzenia rejestrującego sprzedaż. Mowa o kasach fiskalnych w postaci oprogramowania, zwanych również kasami wirtualnymi lub kasami online w wersji software’owej. Katalog branż mogących z nich korzystać nie jest jednak zbyt szeroki. Na szczęście ostatnio uległ poszerzeniu - sprawdź, czy Twoja branża jest na liście.

REKLAMA

Co zrobić, gdy płatność trafiła na rachunek spoza białej listy?

W codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej nietrudno o pomyłkę. Jednym z poważniejszych błędów może być dokonanie przelewu na rachunek, który nie znajduje się na tzw. białej liście podatników VAT. Co to oznacza i jakie konsekwencje grożą przedsiębiorcy? Czy można naprawić taki błąd?

Zmiany dla przedsiębiorców: nowa ustawa zmienia dostęp do informacji o VAT i ułatwi prowadzenie biznesu

Polski system informacyjny dla przedsiębiorców przechodzi fundamentalną modernizację. Nowa ustawa wprowadza rozwiązania mające na celu zintegrowanie kluczowych danych o podmiotach gospodarczych w jednym miejscu. Przedsiębiorcy, którzy do tej pory musieli przeglądać kilka systemów i kontaktować się z różnymi urzędami, by zweryfikować status kontrahenta, zyskują narzędzie, które ma szanse znacząco usprawnić ich codzienną działalność. Możliwe będzie uzyskanie informacji, czy dany przedsiębiorca został zarejestrowany i figuruje w wykazie podatników VAT. Ustawa przewiduje współpracę i wymianę informacji pomiędzy systemami PIP i Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie niektórych informacji zawartych w wykazie podatników VAT (dane identyfikacyjne oraz informacja o statusie podmiotu).

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA