reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: firmowa strona

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu firmowa strona. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące firmowa strona.

Nie zawsze zgoda na stosowanie plików cookies

Aktualizacja: 16.07.2020

Stosowanie plików cookies wymaga od administratora zapewnienia zgodności takiego przetwarzania z prawem, w tym dotyczącym ochrony danych osobowych i ochrony prywatności. Może to polegać np. na konieczności uzyskania zgody użytkownika na zapisywanie tych plików. Stosowanie zgody do wszystkich plików cookies nie zapewni jednak zgodności przetwarzania z prawem. »

10 mitów na temat pozycjonowania

Aktualizacja: 15.04.2020

Sukces strony internetowej zależy od właściwego wypozycjonowania jej w Internecie. Do tej pory powstało wiele mitów mówiących, jak sobie z tym skutecznie poradzić. Zebraliśmy 10 najpopularniejszych i podpowiadamy, czego się wystrzegać, aby uniknąć kary w postaci zepchnięcia strony na niższe pozycje w SERP. »

Jak wygląda współpraca z agencją SEO?

Aktualizacja: 11.12.2019

Prowadzisz firmę i szukasz pomysłów na to, jak sprawić żeby się rozwijała? Z pomocą przychodzą agencje SEO, których na polskim rynku z roku na rok jest coraz więcej. Działania podejmowane przez pozycjonerów mają na celu zwiększenie sprzedaży w Twoim biznesie poprzez poprawę widoczności strony www w wyszukiwarce Google. Zobacz, jak wygląda współpraca z agencją SEO i od czego zależy efektywność prowadzonych działań. »

Jak stworzyć firmową stronę internetową? – wybór technologii

Aktualizacja: 05.12.2019

Tworząc stronę internetową dla swojej firmy, zwłaszcza pierwszą, zastanawiasz się być może: jak ją stworzyć, aby potem tego nie żałować? Oto kilka wskazówek, które warto rozważyć. »

Hosting i domeny - porównanie cen dostawców

Aktualizacja: 09.10.2019

Wykupienie i rejestracja domeny oraz hostingu to pierwsze kroki jakie podejmuje się w celu zaistnienia w internecie. Nie należy jednak robić tego zbyt szybko, a to ze względu na dużą konkurencję pomiędzy firmami z branży teleinformatycznej. Mamy więc możliwość wyboru takiej opcji, jaka najbardziej nas interesuje. Nie spieszmy się więc. Aby ułatwić ten proces, przedstawiamy poniżej porównanie ofert domenowych i hostingowych kilku wiodących na polskim rynku firm. »

Jaki wpływ ma Certyfikat SSL na pozycje Twojej strony w Google

Aktualizacja: 11.09.2019

Współcześnie bardzo często podnoszona jest kwestia bezpieczeństwa danych w internecie. Bardzo słusznie, ponieważ spora część informacji, przesyłanych, przetwarzanych i magazynowanych przy użyciu sieci to tzw. informacje poufne lub wrażliwe, których utrata może narazić na przykre konsekwencje zarówno ich właściciela jak i administratora. Jednym z narzędzi, zwiększających bezpieczeństwo internetowych operacji są certyfikaty SSL, które to nie tylko minimalizują ryzyko utraty wrażliwych danych, ale także mają wpływ na pozycjonowanie stron www w najpopularniejszej w świecie wyszukiwarce Google. Jaki? Dowiesz się tego z dalszej części artykułu. »

Co to jest Google Analytics i jak rozpocząć z nim pracę?

Aktualizacja: 27.06.2019

Być może utworzyłeś wspaniałą stronę internetową, ale jeśli nie wiesz, kim są użytkownicy Twojej witryny, z jakich źródeł pochodzą, które podstrony witryny odwiedzają, jaki czas spędzają na stronie i dlaczego oraz kiedy opuszczają witrynę, a także tego, które podstrony są najbardziej popularne i ilu użytkowników witryny konwertowało. Poprzez tą niewiedzę możesz marnować dużo pieniędzy i wysiłku na docieranie do niewłaściwego typu odbiorców. Musisz znać odpowiedzi na te oraz wiele innych ważnych pytań, aby móc zoptymalizować swoją stronę i prowadzić ją efektywnie. »

Strona internetowa kancelarii prawnej - jak powinna wyglądać?

Aktualizacja: 18.03.2019

Stworzenie strony www kancelarii prawnej może mieć kluczowe znaczenie w pozyskiwaniu klientów. Jak powinna wyglądać strona internetowa kancelarii prawnej? »

Jak odzyskać stronę internetową, stronę e-sklepu lub bloga?

Aktualizacja: 04.01.2018

Atak hakerski, błąd ludzki, zła wola lub awaria serwera – to cztery częste przyczyny utraty strony, sklepu internetowego czy bloga. Co zrobić, gdy taka sytuacja spotka witrynę, której nikt nie backupował? I kto powinien zajmować się takim backupem? A także, co grozi stronom internetowym w 2018 roku? »

Firma prowadząca biznes w sieci powinna posiadać certyfikat SSL

Aktualizacja: 01.12.2017

Szybki rozwój e-commerce oraz przeniesienie do Internetu wielu dziedzin życia wymaga często udostępnienia wrażliwych danych, jak np. dane karty kredytowej lub danych osobowych. Ochronę takich danych zapewnia certyfikat SSL. Czym jest i dlaczego warto posiadać certyfikat SSL prowadząc biznes w sieci? »

Blog firmowy w 2017 r. - co zrobić, by każdy go czytał?

Aktualizacja: 17.10.2016

Blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o dużym i wciąż jeszcze niewyczerpanym potencjale. Jakie trendy będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku? Co zrobić, by blog firmowy przynosił odczuwalne korzyści i budował markę firmy w internecie? »

Jakie są najczęstsze błędy firmowych stron internetowych

Aktualizacja: 28.04.2016

Badania pokazują, że aż 82 proc. polskich stron internetowych zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31 proc. - ładuje się zbyt wolno ze względu na „ciężkie” obrazy, a na 20 proc. nie stosuje się kompresji, która mogłaby przyspieszyć ładowanie i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania w Google. »

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

Aktualizacja: 26.11.2015

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu. »

Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy

Aktualizacja: 31.08.2015

Badania wskazują, że blisko 35% polskich firm nie posiada strony WWW. Własna witryna internetowa daje mikro- i małym przedsiębiorstwom możliwość łatwego i taniego dotarcia do potencjalnych klientów. Dlaczego przedsiębiorcy nie dostrzegają korzyści płynących z obecności w sieci i nie wykorzystują możliwości, jakie daje internet? »

Zakładasz działalność? Zacznij od domeny

Aktualizacja: 18.08.2015

Myśląc o założeniu własnej działalności gospodarczej, oprócz wyboru formy prawnej czy decydowaniu o konkretnych kodach PKD, konieczne będzie wybranie nazwy firmy. Przedsiębiorcy często bagatelizują ten krok, bo nazwę swojego przedsiębiorstwa planują widywać wyłącznie na fakturach. Problem pojawia się, gdy chcą zaprezentować swoją firmę w sieci, a domena z wybraną przez nich nazwą okazuje się być zajęta. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Sylwia Wajda

Księgowa, właścicielka biura rachunkowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama