REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak tanio założyć firmową stronę WWW?

tania firmowa strona internetowa
tania firmowa strona internetowa
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Każdy, kto chce, aby jego firma cieszyła się zainteresowaniem klientów, musi posiadać swoją stronę WWW i zadbać o jej przejrzystość i funkcjonalność. O czym więc należy pamiętać przy jej budowie? W jaki sposób tanio założyć firmową stronę internetową?

Firmowa strona WWW

REKLAMA

Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, ale dobrze zbudowana strona internetowa jest w dzisiejszych czasach niezbędnym elementem do stworzenia prężnie działającego przedsiębiorstwa.   To właśnie tam przyszli klienci i zleceniodawcy będą poszukiwali informacji o naszej firmie, ofercie i ewentualnych dotychczasowych osiągnięciach. Informacje zawarte na witrynie powinny więc być łatwe do odnalezienia i odpowiednio wypozycjonowane.

REKLAMA

W sieci dostępnych jest wiele darmowych narzędzi, które pozwalają samemu stworzyć swoją stronę internetową. Joomla czy Wordpress pozwalają obniżyć koszty budowy strony, jednak wymagają od użytkownika przynajmniej minimalnej wiedzy i doświadczenia w tworzeniu stron www. Oczywiście jeśli prowadzimy działalność stricte usługową, wówczas rozbudowana witryna nie jest niezbędna. W takim wypadku wystarczyć może strona internetowa w formie wizytówki, gdzie zawarte będą informacje o naszej działalności i ofercie. Warto umieścić na niej też dodatkowe elementy, które będą potwierdzały nasze umiejętności, na przykład podstronę z referencjami lub informację o prowadzeniu bloga eksperckiego w dziedzinie, z jakiej świadczymy usługi. Jeśli natomiast chcemy sprzedawać swoje produkty on-line, wówczas strona WWW z odpowiednimi mechanizmami jest już koniecznością.

Jak komunikować adres firmowej strony www?

Ważne, aby na etapie tworzenia samej witryny uwzględnić potrzeby osób odwiedzających nasz serwis, a po jego uruchomieniu śledzić aktywność na poszczególnych zakładkach, np. za pomocą darmowego narzędzia Google Analytics. Pozwoli nam to wyciągnąć wnioski o popularności podstron czy też ruchu na naszej stronie. Dzięki takim działaniom możemy dłużej utrzymać klienta na witrynie lub też zasugerować mu szybsze odnalezienie treści, których poszukuje.

Kiedy mamy już gotową stronę internetową, kolejnym krokiem do publikacji w sieci jest umieszczenie jej na serwerze. W internecie znajdziemy sporo darmowych serwisów hostingowych, jednak korzystanie z nich wiąże się z pewnymi niedogodnościami. Przede wszystkim godzimy się na wyświetlanie automatycznych, uciążliwych i niezależnych od nas reklam, co może nie spodobać się naszym potencjalnym klientom.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak uniknąć przerw w działaniu firmowej strony www?

REKLAMA

Dobry i stabilny hosting jest podstawową sprawą, jeśli chodzi o funkcjonowanie strony w wirtualnej przestrzeni. To, jak klienci widzą naszą stronę internetową, wpływa bezpośrednio na postrzeganie samego przedsiębiorstwa. Firma, która pozwala sobie na wyświetlanie reklam innych firm lub, co gorsze, reklam jej konkurencji czy też na przykład treści erotycznych, nigdy nie będzie kojarzona jako profesjonalna i godna zaufania. Korzystanie z darmowych hostingów łączy się też z nieatrakcyjnym adresem strony WWW, zawierającym dodatkowe rozszerzenie, które wprost mówi, że korzystamy z darmowego rozwiązania - mówi  Aleksander Mach z firmy SuperHost.pl

Darmowa usługa nie zawsze jest też bezpieczna. Korzystając z tego typu rozwiązań nie mamy pewności gdzie trafiają nasze dane osobowe, które musimy podać zakładając konto. Darmowe hostingi zazwyczaj posiadają też okrojone funkcje, np. bardzo ograniczone limity pojemności czy transferu danych lub brak obsługi skryptów PHP lub baz MySQL, na których opiera się w chwili obecnej większość nowoczesnych stron WWW.

Zapisz się na nasz Newsletter!

Chcesz otrzymywać więcej aktualnych informacji? Zapisz się na nasz Newsletter!

Kiedy już uporamy się z publikacją naszej strony w internecie, kolejnym etapem jest przemyślenie sposobu w jaki możemy ściągnąć klienta na naszą stronę. Różnego rodzaju banery, toplayery, pop-upy czy też działania e-pr, to tylko kilka przykładowych możliwości dotarcia z przekazem do odbiorcy. Warto jednak zastanowić się co zrobić, żeby klient szukając konkretnej usługi trafił właśnie na naszą stronę.

Działania SEM i SEO to obecnie bardzo istotne elementy, jeśli chodzi o promocję firmy w sieci. Znakomita większość konsumentów właśnie za pomocą wyszukiwarki szuka informacji i usług, które ich interesują. Długofalowe działania mające na celu wyeksponowanie naszej strony w wynikach wyszukiwań mogą znacząco przyczynić się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami. Dla wielu firm jest to ogromna szansa aby zaistnieć w swojej branży, jednak trzeba wiedzieć jak ją odpowiednio wykorzystać.

Dlaczego fani na Facebooku nie widzą Twoich wpisów?

Źródło: SuperHost.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

REKLAMA

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

REKLAMA