REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

Subskrybuj nas na Youtube
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

REKLAMA

REKLAMA

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

Wtyczki umożliwiają przemianę każdej strony WordPress w prawdziwą maszynę do e-commerce, portfolio zdjęć, osobisty blog, platformę do podcastów i wiele więcej. Wtyczki są w szczególności przydatne dla marketerów, którzy pragną zyskać większą liczbę subskrybentów, zadbać o optymalizację strony lub powiększyć grono fanów na social media. Poniżej znajdziesz wybrane wtyczki, które warto zainstalować.

REKLAMA

Nie przesadź z liczbą zainstalowanych pluginów

Na WordPress.com znajdziesz aktualnie ponad 43 tys. dostępnych wtyczek. Na własnej stronie nie warto jednak instalować więcej niż kilku lub maksymalnie kilkunastu. Wykorzystanie większej liczby dodatków może doprowadzić do spowolnienia strony i co za tym idzie, zwiększenia poziomu wskaźnika odbić (ang. bounce rate). Utrzymuj więc porządek na własnej stronie, pozbądź się niepotrzebnych wtyczek i zawsze sprawdzaj opis oraz recenzje przed instalacją.

Lista najlepszych wtyczek WordPress dla marketerów:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

#1: OptinMonster

Wtyczka ta pozwala na stworzenie przyciągających uwagę formularzy zapisu, które przemienią przypadkowych użytkowników w lojalnych subskrybentów i klientów. W menu znajdziesz wiele narzędzi pozwalających na powiększenie własnej listy mailingowej. Wybierz jeden z popupów, wysuwających się ze stopki formularzy zapisu, lub sliderów, i stwórz skuteczny system zapisu na newsletter w mniej niż sześćdziesiąt sekund. https://wordpress.org/plugins/optinmonster/

#2: Akismet

Spamerskie komentarze stworzone przez przypadkowych użytkowników lub zautomatyzowane boty są codziennym źródłem frustracji wielu blogerów na całym świecie. Akismet ma na celu wyeliminowanie tego problemu. Automatycznie przefiltruje on każdy kolejny komentarz pojawiający się na stronie i usunie wszelkie treści zawierające podejrzane linki lub zakrawające na spam. Przy pomocy panelu nawigacyjnego WordPress będziesz w stanie sprawdzić później wszystkie przefiltrowane komentarze, zachowując pełną kontrolę nad procesem. https://wordpress.org/plugins/akismet/

#3: WordPress SEO by Yoast

WordPress SEO by Yoast usprawnia i tak już zaawansowane możliwości WordPress w zakresie pozycjonowania stron. Wtyczka ta zmusza Cię do wybrania właściwego słowa kluczowego zanim jeszcze zaczniesz pisać. Dzięki temu za każdym razem, gdy zapragniesz stworzyć nowy artykuł, skoncentrujesz się wyłącznie na frazach, które przyniosą najwięcej korzyści. Oprócz tego, wtyczka umożliwia sprawne modyfikowanie tytułów, opisów meta, oraz automatyczne przeanalizowanie wpisu, upewniając się przy tym, że wszystkie elementy SEO są na miejscu. https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

#4: Digg Digg

Wykorzystanie mediów społecznościowych to kluczowa strategia każdego skutecznego marketera. Wtyczka Digg Digg ułatwia to zadanie poprzez umieszczenie w odpowiednich miejscach na Twojej stronie przycisków (ang. social buttons) pozwalających na dzielenie się treścią na wielu różnych portalach. Jest to wtyczka stworzona przez Buffer, więc możesz mieć pewność, że jest ona dokładnie przetestowana i bezpieczna w użyciu. Zawiera wiele opcji; przyciski można zainstalować w różnych miejscach na stronie, nadać im różnorodne rozmiary oraz wybrać spośród dziesiątek dostępnych portali. Najlepiej jednak ograniczyć się tylko do tych, z których korzystają Twoi fani. https://wordpress.org/plugins/digg-digg/

Dołącz do nas na Facebooku!

#5: Revive Old Post

Większość artykułów szybko traci na popularności na kilka dni po publikacji. Wtyczka ta ma za zadanie odwrócić ten trend poprzez automatyczne wysyłanie tweetów zawierających linki do starszych artykułów. Użytkownicy korzystający z tej wtyczki twierdzą, że często 80% ruchu z Twittera pochodzi z artykułów, które opublikowali ponad miesiąc wcześniej. Oczywiście, wtyczka pozwala na dokładne ustalenie, kiedy linki mają być wysyłane oraz, które artykuły mają być promowane. Jest to świetne narzędzie marketingowe pozwalające na uzyskanie wielu korzyści z raz włożonej pracy. https://wordpress.org/plugins/tweet-old-post/

#6: Jetpack

Jetpack to darmowa wtyczka, która ułatwia zarządzanie stroną WordPress poprzez udostępnianie statystyk, poprawę prędkości ładowania zdjęć, ochronę strony przed atakami hakerów, optymalizację strony pod urządzenia mobilne oraz wiele innych zaawansowanych opcji. Wykorzystaj Jetpack, aby przyśpieszyć własną stronę, zwiększyć zaangażowanie ze strony odwiedzających lub eksperymentować z całą gamą innych dostępnych funkcji. Wtyczka jest cały czas aktualizowana i została pobrana ponad milion razy, co z pewnością potwierdza jej przydatność. https://wordpress.org/plugins/jetpack/screenshots/

#7: Kraken Image Optimizer

Zdjęcia pochodzące od designerów są często dość „ciężkie” i spowalniają ładowanie strony. Plugin Kraken Image Optimizer umożliwia szybką optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się aktualnie na stronie oraz znaczną poprawę prędkości ładowania bez utraty jakości zdjęć. Wspomagane formaty plików to JPEG, PNG oraz GIF, a maksymalny rozmiar zdjęcia to 16 MB (co powinno zaspokoić potrzeby 99% użytkowników). Plugin pozwala nawet na optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się w bibliotece mediów w tym samym momencie dzięki specjalnej funkcji „Krak‘em”.  https://wordpress.org/plugins/kraken-image-optimizer/

Podsumowanie

Spośród dziesiątek tysięcy pluginów dostępnych na WordPress wybraliśmy te, które są niezbędne dla każdego marketera pragnącego zaoszczędzić nieco czasu i zwiększyć możliwości własnej strony. Oczywiście, lista ta nie jest kompletna. Z pewnością będziesz w stanie znaleźć również inne przydatne wtyczki. Powyższa lista zawiera jednak najcenniejsze narzędzia, bez których trudno się obyć w szybko zmieniającym się świecie marketingu internetowego.

Czy znasz inne wtyczki do WordPress, które powinny znaleźć się na tej liście? Podziel się wiedzą w sekcji komentarzy.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Autor: Marta Więcław Grupa TENSE

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Czy wspólnik mniejszościowy zawsze jest na straconej pozycji?

Wspólnik posiadający mniejszościowy pakiet udziałów w spółce z o.o. nie musi już na starcie znajdować się na przegranej pozycji w potencjalnym sporze ze wspólnikiem większościowym. Kluczowe jest, aby taki udziałowiec znał swoje prawa w spółce oraz aktywnie i umiejętnie z nich korzystał, co w ostatecznym rozrachunku może przyczynić się do skutecznej obrony interesu wspólnika mniejszościowego i zachowania przez niego wpływu na spółkę.

Polski Akt o Dostępności – jakie zmiany czekają przedsiębiorców?

Od 28 czerwca 2025 r. produkty i usługi wprowadzane na rynek będą musiały spełniać określone wymogi i być dostosowane również do osób z niepełnosprawnościami. To oznacza wiele zmian również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Polski Akt o Dostępności – jak się przygotować?

Już pod koniec czerwca wchodzi w życie Polski Akt o Dostępności. Nowe przepisy oznaczają dla przedsiębiorców nie tylko obowiązki, ale i nowe możliwości. Kogo dotyczą te zmiany? Co czeka konsumentów, a co przedsiębiorców? Skąd można wziąć pieniądze na ich wprowadzenie?

Zaprojektuj z nami swoją pierwszą innowację – poznaj bezpłatną usługę Innovation Coach i weź udział w wydarzeniu w Łodzi

W dobie dynamicznych zmian technologicznych i rosnącej konkurencji, przedsiębiorcy coraz częściej poszukują sposobów na wdrażanie innowacji w swoich firmach. Nie każdy jednak wie, od czego zacząć, jak zdobyć fundusze na rozwój, czy jak skutecznie przejść przez proces planowania i realizacji innowacyjnego projektu.

REKLAMA

Odroczenie terminu płatności składek ZUS. Kto i na jakich zasadach może skorzystać z odroczenia terminu płatności składek?

Odroczenie terminu płatności składek ZUS. Kto i na jakich zasadach może skorzystać z odroczenia terminu płatności składek? W ubiegłym roku z odroczenia terminu płatności składek najczęściej korzystali mali płatnicy.

Przewodnik po spółce w Delaware – wszystko, co musisz wiedzieć zanim założysz firmę w USA

Założenie spółki w Stanach Zjednoczonych, a w szczególności w stanie Delaware, to marzenie wielu przedsiębiorców – zarówno z Polski, jak i z całego świata. Delaware od dekad uważany jest za światowe centrum dla biznesu dzięki swojej wyjątkowej legislacji, przyjaznemu klimatowi dla przedsiębiorców oraz elastycznym strukturze prawnej. Ale czy spółka w Delaware to dobry wybór dla każdego? I co warto wiedzieć zanim złożysz wniosek o rejestrację?

Europejski Akt Dostępności zacznie obowiązywać od 28 czerwca 2025 roku. Za niespełnienie wymagań dyrektywy wysokie kary

Zbliża się termin, od którego wszystkie firmy świadczące określone usługi lub sprzedające wybrane produkty będą musiały zapewnić ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Od 28 czerwca 2025 r. niespełnienie wymagań może wiązać się z wysokimi grzywnami oraz utratą reputacji.

JDG a spółka z o.o. Którą formę działalności wybrać? [Porównanie]

Podejmując decyzję o własnym biznesie, każdy przedsiębiorca staje przed wyborem formy działalności. Większość z nas waha się pomiędzy jednoosobową działalnością gospodarczą (JDG) a spółką z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.). Każda z tych form ma swoje plusy i minusy. W artykule spróbuję przybliżyć czym się różnią.

REKLAMA

Pożyczka dla firm: Szansa na rozwój czy ryzyko?

Prowadzisz firmę? Na pewno doświadczasz różnych wyzwań związanych z zarządzaniem własnym biznesem. Zmieniające się trendy, rosnąca konkurencja, potrzeba implementowania nowych technologii – to tylko niektóre z powodów, dla których musisz stale szukać sposobów na rozwój i reklamę. Pytanie nierzadko brzmi, skąd wziąć na to pieniądze?

Prognozy: zamiast powrotu Koniunktury, europejskie firmy może dotknąć fala bankructw na niespotykaną dotąd skalę

Po kilku latach wysokiej inflacji i restrykcyjnej polityki pieniężnej banków centralnych, europejskie przedsiębiorstwa z nadzieją patrzyły na rok 2025, oczekując wreszcie wzrostu gospodarczego. W obecnej sytuacji geopolitycznej trudno jednak zachować optymizm.

REKLAMA