REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

Subskrybuj nas na Youtube
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

REKLAMA

REKLAMA

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

Wtyczki umożliwiają przemianę każdej strony WordPress w prawdziwą maszynę do e-commerce, portfolio zdjęć, osobisty blog, platformę do podcastów i wiele więcej. Wtyczki są w szczególności przydatne dla marketerów, którzy pragną zyskać większą liczbę subskrybentów, zadbać o optymalizację strony lub powiększyć grono fanów na social media. Poniżej znajdziesz wybrane wtyczki, które warto zainstalować.

REKLAMA

Nie przesadź z liczbą zainstalowanych pluginów

Na WordPress.com znajdziesz aktualnie ponad 43 tys. dostępnych wtyczek. Na własnej stronie nie warto jednak instalować więcej niż kilku lub maksymalnie kilkunastu. Wykorzystanie większej liczby dodatków może doprowadzić do spowolnienia strony i co za tym idzie, zwiększenia poziomu wskaźnika odbić (ang. bounce rate). Utrzymuj więc porządek na własnej stronie, pozbądź się niepotrzebnych wtyczek i zawsze sprawdzaj opis oraz recenzje przed instalacją.

Lista najlepszych wtyczek WordPress dla marketerów:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

#1: OptinMonster

Wtyczka ta pozwala na stworzenie przyciągających uwagę formularzy zapisu, które przemienią przypadkowych użytkowników w lojalnych subskrybentów i klientów. W menu znajdziesz wiele narzędzi pozwalających na powiększenie własnej listy mailingowej. Wybierz jeden z popupów, wysuwających się ze stopki formularzy zapisu, lub sliderów, i stwórz skuteczny system zapisu na newsletter w mniej niż sześćdziesiąt sekund. https://wordpress.org/plugins/optinmonster/

#2: Akismet

Spamerskie komentarze stworzone przez przypadkowych użytkowników lub zautomatyzowane boty są codziennym źródłem frustracji wielu blogerów na całym świecie. Akismet ma na celu wyeliminowanie tego problemu. Automatycznie przefiltruje on każdy kolejny komentarz pojawiający się na stronie i usunie wszelkie treści zawierające podejrzane linki lub zakrawające na spam. Przy pomocy panelu nawigacyjnego WordPress będziesz w stanie sprawdzić później wszystkie przefiltrowane komentarze, zachowując pełną kontrolę nad procesem. https://wordpress.org/plugins/akismet/

#3: WordPress SEO by Yoast

WordPress SEO by Yoast usprawnia i tak już zaawansowane możliwości WordPress w zakresie pozycjonowania stron. Wtyczka ta zmusza Cię do wybrania właściwego słowa kluczowego zanim jeszcze zaczniesz pisać. Dzięki temu za każdym razem, gdy zapragniesz stworzyć nowy artykuł, skoncentrujesz się wyłącznie na frazach, które przyniosą najwięcej korzyści. Oprócz tego, wtyczka umożliwia sprawne modyfikowanie tytułów, opisów meta, oraz automatyczne przeanalizowanie wpisu, upewniając się przy tym, że wszystkie elementy SEO są na miejscu. https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

#4: Digg Digg

Wykorzystanie mediów społecznościowych to kluczowa strategia każdego skutecznego marketera. Wtyczka Digg Digg ułatwia to zadanie poprzez umieszczenie w odpowiednich miejscach na Twojej stronie przycisków (ang. social buttons) pozwalających na dzielenie się treścią na wielu różnych portalach. Jest to wtyczka stworzona przez Buffer, więc możesz mieć pewność, że jest ona dokładnie przetestowana i bezpieczna w użyciu. Zawiera wiele opcji; przyciski można zainstalować w różnych miejscach na stronie, nadać im różnorodne rozmiary oraz wybrać spośród dziesiątek dostępnych portali. Najlepiej jednak ograniczyć się tylko do tych, z których korzystają Twoi fani. https://wordpress.org/plugins/digg-digg/

Dołącz do nas na Facebooku!

#5: Revive Old Post

Większość artykułów szybko traci na popularności na kilka dni po publikacji. Wtyczka ta ma za zadanie odwrócić ten trend poprzez automatyczne wysyłanie tweetów zawierających linki do starszych artykułów. Użytkownicy korzystający z tej wtyczki twierdzą, że często 80% ruchu z Twittera pochodzi z artykułów, które opublikowali ponad miesiąc wcześniej. Oczywiście, wtyczka pozwala na dokładne ustalenie, kiedy linki mają być wysyłane oraz, które artykuły mają być promowane. Jest to świetne narzędzie marketingowe pozwalające na uzyskanie wielu korzyści z raz włożonej pracy. https://wordpress.org/plugins/tweet-old-post/

#6: Jetpack

Jetpack to darmowa wtyczka, która ułatwia zarządzanie stroną WordPress poprzez udostępnianie statystyk, poprawę prędkości ładowania zdjęć, ochronę strony przed atakami hakerów, optymalizację strony pod urządzenia mobilne oraz wiele innych zaawansowanych opcji. Wykorzystaj Jetpack, aby przyśpieszyć własną stronę, zwiększyć zaangażowanie ze strony odwiedzających lub eksperymentować z całą gamą innych dostępnych funkcji. Wtyczka jest cały czas aktualizowana i została pobrana ponad milion razy, co z pewnością potwierdza jej przydatność. https://wordpress.org/plugins/jetpack/screenshots/

#7: Kraken Image Optimizer

Zdjęcia pochodzące od designerów są często dość „ciężkie” i spowalniają ładowanie strony. Plugin Kraken Image Optimizer umożliwia szybką optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się aktualnie na stronie oraz znaczną poprawę prędkości ładowania bez utraty jakości zdjęć. Wspomagane formaty plików to JPEG, PNG oraz GIF, a maksymalny rozmiar zdjęcia to 16 MB (co powinno zaspokoić potrzeby 99% użytkowników). Plugin pozwala nawet na optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się w bibliotece mediów w tym samym momencie dzięki specjalnej funkcji „Krak‘em”.  https://wordpress.org/plugins/kraken-image-optimizer/

Podsumowanie

Spośród dziesiątek tysięcy pluginów dostępnych na WordPress wybraliśmy te, które są niezbędne dla każdego marketera pragnącego zaoszczędzić nieco czasu i zwiększyć możliwości własnej strony. Oczywiście, lista ta nie jest kompletna. Z pewnością będziesz w stanie znaleźć również inne przydatne wtyczki. Powyższa lista zawiera jednak najcenniejsze narzędzia, bez których trudno się obyć w szybko zmieniającym się świecie marketingu internetowego.

Czy znasz inne wtyczki do WordPress, które powinny znaleźć się na tej liście? Podziel się wiedzą w sekcji komentarzy.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Autor: Marta Więcław Grupa TENSE

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA