REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

Subskrybuj nas na Youtube
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

REKLAMA

REKLAMA

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

Wtyczki umożliwiają przemianę każdej strony WordPress w prawdziwą maszynę do e-commerce, portfolio zdjęć, osobisty blog, platformę do podcastów i wiele więcej. Wtyczki są w szczególności przydatne dla marketerów, którzy pragną zyskać większą liczbę subskrybentów, zadbać o optymalizację strony lub powiększyć grono fanów na social media. Poniżej znajdziesz wybrane wtyczki, które warto zainstalować.

REKLAMA

REKLAMA

Nie przesadź z liczbą zainstalowanych pluginów

Na WordPress.com znajdziesz aktualnie ponad 43 tys. dostępnych wtyczek. Na własnej stronie nie warto jednak instalować więcej niż kilku lub maksymalnie kilkunastu. Wykorzystanie większej liczby dodatków może doprowadzić do spowolnienia strony i co za tym idzie, zwiększenia poziomu wskaźnika odbić (ang. bounce rate). Utrzymuj więc porządek na własnej stronie, pozbądź się niepotrzebnych wtyczek i zawsze sprawdzaj opis oraz recenzje przed instalacją.

REKLAMA

Lista najlepszych wtyczek WordPress dla marketerów:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

#1: OptinMonster

Wtyczka ta pozwala na stworzenie przyciągających uwagę formularzy zapisu, które przemienią przypadkowych użytkowników w lojalnych subskrybentów i klientów. W menu znajdziesz wiele narzędzi pozwalających na powiększenie własnej listy mailingowej. Wybierz jeden z popupów, wysuwających się ze stopki formularzy zapisu, lub sliderów, i stwórz skuteczny system zapisu na newsletter w mniej niż sześćdziesiąt sekund. https://wordpress.org/plugins/optinmonster/

#2: Akismet

Spamerskie komentarze stworzone przez przypadkowych użytkowników lub zautomatyzowane boty są codziennym źródłem frustracji wielu blogerów na całym świecie. Akismet ma na celu wyeliminowanie tego problemu. Automatycznie przefiltruje on każdy kolejny komentarz pojawiający się na stronie i usunie wszelkie treści zawierające podejrzane linki lub zakrawające na spam. Przy pomocy panelu nawigacyjnego WordPress będziesz w stanie sprawdzić później wszystkie przefiltrowane komentarze, zachowując pełną kontrolę nad procesem. https://wordpress.org/plugins/akismet/

#3: WordPress SEO by Yoast

WordPress SEO by Yoast usprawnia i tak już zaawansowane możliwości WordPress w zakresie pozycjonowania stron. Wtyczka ta zmusza Cię do wybrania właściwego słowa kluczowego zanim jeszcze zaczniesz pisać. Dzięki temu za każdym razem, gdy zapragniesz stworzyć nowy artykuł, skoncentrujesz się wyłącznie na frazach, które przyniosą najwięcej korzyści. Oprócz tego, wtyczka umożliwia sprawne modyfikowanie tytułów, opisów meta, oraz automatyczne przeanalizowanie wpisu, upewniając się przy tym, że wszystkie elementy SEO są na miejscu. https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

#4: Digg Digg

Wykorzystanie mediów społecznościowych to kluczowa strategia każdego skutecznego marketera. Wtyczka Digg Digg ułatwia to zadanie poprzez umieszczenie w odpowiednich miejscach na Twojej stronie przycisków (ang. social buttons) pozwalających na dzielenie się treścią na wielu różnych portalach. Jest to wtyczka stworzona przez Buffer, więc możesz mieć pewność, że jest ona dokładnie przetestowana i bezpieczna w użyciu. Zawiera wiele opcji; przyciski można zainstalować w różnych miejscach na stronie, nadać im różnorodne rozmiary oraz wybrać spośród dziesiątek dostępnych portali. Najlepiej jednak ograniczyć się tylko do tych, z których korzystają Twoi fani. https://wordpress.org/plugins/digg-digg/

Dołącz do nas na Facebooku!

#5: Revive Old Post

Większość artykułów szybko traci na popularności na kilka dni po publikacji. Wtyczka ta ma za zadanie odwrócić ten trend poprzez automatyczne wysyłanie tweetów zawierających linki do starszych artykułów. Użytkownicy korzystający z tej wtyczki twierdzą, że często 80% ruchu z Twittera pochodzi z artykułów, które opublikowali ponad miesiąc wcześniej. Oczywiście, wtyczka pozwala na dokładne ustalenie, kiedy linki mają być wysyłane oraz, które artykuły mają być promowane. Jest to świetne narzędzie marketingowe pozwalające na uzyskanie wielu korzyści z raz włożonej pracy. https://wordpress.org/plugins/tweet-old-post/

#6: Jetpack

Jetpack to darmowa wtyczka, która ułatwia zarządzanie stroną WordPress poprzez udostępnianie statystyk, poprawę prędkości ładowania zdjęć, ochronę strony przed atakami hakerów, optymalizację strony pod urządzenia mobilne oraz wiele innych zaawansowanych opcji. Wykorzystaj Jetpack, aby przyśpieszyć własną stronę, zwiększyć zaangażowanie ze strony odwiedzających lub eksperymentować z całą gamą innych dostępnych funkcji. Wtyczka jest cały czas aktualizowana i została pobrana ponad milion razy, co z pewnością potwierdza jej przydatność. https://wordpress.org/plugins/jetpack/screenshots/

#7: Kraken Image Optimizer

Zdjęcia pochodzące od designerów są często dość „ciężkie” i spowalniają ładowanie strony. Plugin Kraken Image Optimizer umożliwia szybką optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się aktualnie na stronie oraz znaczną poprawę prędkości ładowania bez utraty jakości zdjęć. Wspomagane formaty plików to JPEG, PNG oraz GIF, a maksymalny rozmiar zdjęcia to 16 MB (co powinno zaspokoić potrzeby 99% użytkowników). Plugin pozwala nawet na optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się w bibliotece mediów w tym samym momencie dzięki specjalnej funkcji „Krak‘em”.  https://wordpress.org/plugins/kraken-image-optimizer/

Podsumowanie

Spośród dziesiątek tysięcy pluginów dostępnych na WordPress wybraliśmy te, które są niezbędne dla każdego marketera pragnącego zaoszczędzić nieco czasu i zwiększyć możliwości własnej strony. Oczywiście, lista ta nie jest kompletna. Z pewnością będziesz w stanie znaleźć również inne przydatne wtyczki. Powyższa lista zawiera jednak najcenniejsze narzędzia, bez których trudno się obyć w szybko zmieniającym się świecie marketingu internetowego.

Czy znasz inne wtyczki do WordPress, które powinny znaleźć się na tej liście? Podziel się wiedzą w sekcji komentarzy.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Autor: Marta Więcław Grupa TENSE

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

REKLAMA

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

REKLAMA

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

Debata: Motywacja i pozytywne myślenie

Po co nam kolejna debata na temat motywacji i pozytywnego myślenia? Żeby teorię zastąpić wreszcie procedurą! Debatę poprowadzi Paweł Dudziak.

REKLAMA