REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów
7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

REKLAMA

REKLAMA

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

Wtyczki umożliwiają przemianę każdej strony WordPress w prawdziwą maszynę do e-commerce, portfolio zdjęć, osobisty blog, platformę do podcastów i wiele więcej. Wtyczki są w szczególności przydatne dla marketerów, którzy pragną zyskać większą liczbę subskrybentów, zadbać o optymalizację strony lub powiększyć grono fanów na social media. Poniżej znajdziesz wybrane wtyczki, które warto zainstalować.

REKLAMA

Nie przesadź z liczbą zainstalowanych pluginów

Na WordPress.com znajdziesz aktualnie ponad 43 tys. dostępnych wtyczek. Na własnej stronie nie warto jednak instalować więcej niż kilku lub maksymalnie kilkunastu. Wykorzystanie większej liczby dodatków może doprowadzić do spowolnienia strony i co za tym idzie, zwiększenia poziomu wskaźnika odbić (ang. bounce rate). Utrzymuj więc porządek na własnej stronie, pozbądź się niepotrzebnych wtyczek i zawsze sprawdzaj opis oraz recenzje przed instalacją.

Lista najlepszych wtyczek WordPress dla marketerów:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

#1: OptinMonster

Wtyczka ta pozwala na stworzenie przyciągających uwagę formularzy zapisu, które przemienią przypadkowych użytkowników w lojalnych subskrybentów i klientów. W menu znajdziesz wiele narzędzi pozwalających na powiększenie własnej listy mailingowej. Wybierz jeden z popupów, wysuwających się ze stopki formularzy zapisu, lub sliderów, i stwórz skuteczny system zapisu na newsletter w mniej niż sześćdziesiąt sekund. https://wordpress.org/plugins/optinmonster/

#2: Akismet

Spamerskie komentarze stworzone przez przypadkowych użytkowników lub zautomatyzowane boty są codziennym źródłem frustracji wielu blogerów na całym świecie. Akismet ma na celu wyeliminowanie tego problemu. Automatycznie przefiltruje on każdy kolejny komentarz pojawiający się na stronie i usunie wszelkie treści zawierające podejrzane linki lub zakrawające na spam. Przy pomocy panelu nawigacyjnego WordPress będziesz w stanie sprawdzić później wszystkie przefiltrowane komentarze, zachowując pełną kontrolę nad procesem. https://wordpress.org/plugins/akismet/

#3: WordPress SEO by Yoast

WordPress SEO by Yoast usprawnia i tak już zaawansowane możliwości WordPress w zakresie pozycjonowania stron. Wtyczka ta zmusza Cię do wybrania właściwego słowa kluczowego zanim jeszcze zaczniesz pisać. Dzięki temu za każdym razem, gdy zapragniesz stworzyć nowy artykuł, skoncentrujesz się wyłącznie na frazach, które przyniosą najwięcej korzyści. Oprócz tego, wtyczka umożliwia sprawne modyfikowanie tytułów, opisów meta, oraz automatyczne przeanalizowanie wpisu, upewniając się przy tym, że wszystkie elementy SEO są na miejscu. https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

#4: Digg Digg

Wykorzystanie mediów społecznościowych to kluczowa strategia każdego skutecznego marketera. Wtyczka Digg Digg ułatwia to zadanie poprzez umieszczenie w odpowiednich miejscach na Twojej stronie przycisków (ang. social buttons) pozwalających na dzielenie się treścią na wielu różnych portalach. Jest to wtyczka stworzona przez Buffer, więc możesz mieć pewność, że jest ona dokładnie przetestowana i bezpieczna w użyciu. Zawiera wiele opcji; przyciski można zainstalować w różnych miejscach na stronie, nadać im różnorodne rozmiary oraz wybrać spośród dziesiątek dostępnych portali. Najlepiej jednak ograniczyć się tylko do tych, z których korzystają Twoi fani. https://wordpress.org/plugins/digg-digg/

Dołącz do nas na Facebooku!

#5: Revive Old Post

Większość artykułów szybko traci na popularności na kilka dni po publikacji. Wtyczka ta ma za zadanie odwrócić ten trend poprzez automatyczne wysyłanie tweetów zawierających linki do starszych artykułów. Użytkownicy korzystający z tej wtyczki twierdzą, że często 80% ruchu z Twittera pochodzi z artykułów, które opublikowali ponad miesiąc wcześniej. Oczywiście, wtyczka pozwala na dokładne ustalenie, kiedy linki mają być wysyłane oraz, które artykuły mają być promowane. Jest to świetne narzędzie marketingowe pozwalające na uzyskanie wielu korzyści z raz włożonej pracy. https://wordpress.org/plugins/tweet-old-post/

#6: Jetpack

Jetpack to darmowa wtyczka, która ułatwia zarządzanie stroną WordPress poprzez udostępnianie statystyk, poprawę prędkości ładowania zdjęć, ochronę strony przed atakami hakerów, optymalizację strony pod urządzenia mobilne oraz wiele innych zaawansowanych opcji. Wykorzystaj Jetpack, aby przyśpieszyć własną stronę, zwiększyć zaangażowanie ze strony odwiedzających lub eksperymentować z całą gamą innych dostępnych funkcji. Wtyczka jest cały czas aktualizowana i została pobrana ponad milion razy, co z pewnością potwierdza jej przydatność. https://wordpress.org/plugins/jetpack/screenshots/

#7: Kraken Image Optimizer

Zdjęcia pochodzące od designerów są często dość „ciężkie” i spowalniają ładowanie strony. Plugin Kraken Image Optimizer umożliwia szybką optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się aktualnie na stronie oraz znaczną poprawę prędkości ładowania bez utraty jakości zdjęć. Wspomagane formaty plików to JPEG, PNG oraz GIF, a maksymalny rozmiar zdjęcia to 16 MB (co powinno zaspokoić potrzeby 99% użytkowników). Plugin pozwala nawet na optymalizację wszystkich zdjęć znajdujących się w bibliotece mediów w tym samym momencie dzięki specjalnej funkcji „Krak‘em”.  https://wordpress.org/plugins/kraken-image-optimizer/

Podsumowanie

Spośród dziesiątek tysięcy pluginów dostępnych na WordPress wybraliśmy te, które są niezbędne dla każdego marketera pragnącego zaoszczędzić nieco czasu i zwiększyć możliwości własnej strony. Oczywiście, lista ta nie jest kompletna. Z pewnością będziesz w stanie znaleźć również inne przydatne wtyczki. Powyższa lista zawiera jednak najcenniejsze narzędzia, bez których trudno się obyć w szybko zmieniającym się świecie marketingu internetowego.

Czy znasz inne wtyczki do WordPress, które powinny znaleźć się na tej liście? Podziel się wiedzą w sekcji komentarzy.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

Autor: Marta Więcław Grupa TENSE

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA