REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy

 nazwa.pl
Usługodawca w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych
 Łukasz Żur
Menedżer produktu w nazwa.pl
Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy/fot. Fotolia
Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy/fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Badania wskazują, że blisko 35% polskich firm nie posiada strony WWW. Własna witryna internetowa daje mikro- i małym przedsiębiorstwom możliwość łatwego i taniego dotarcia do potencjalnych klientów. Dlaczego przedsiębiorcy nie dostrzegają korzyści płynących z obecności w sieci i nie wykorzystują możliwości, jakie daje internet?

Na tle przedsiębiorców z Unii Europejskiej wypadamy słabo. W Unii sukcesywnie bowiem przybywa firm, które posiadają własną stronę internetową i dystans dzielący naszych przedsiębiorców od średniej unijnej rośnie. W krajach skandynawskich 9 na 10 właścicieli firm posiada własną stronę internetową, w Polsce – 2/3 firm. Często podawanymi argumentami uzasadniającym brak posiadania firmowej strony WWW w Polsce są brak czasu, zbyt wysoki koszt przygotowania strony WWW oraz brak wystarczającej wiedzy na temat jej wykonania.

REKLAMA

Rekomendowany produkt: Działalność gospodarcza – ułatwienia w 2015 r. (PDF)

Właściciele firm, którzy mają świadomość korzyści płynących z podejmowania działań reklamowych w sieci, działają szerzej i na większą skalę, a strona internetowa stanowi początek wykorzystania internetu jako kanału sprzedaży. Co ważne, firmowa strona WWW wpływa także na wiarygodność i wizerunek przedsiębiorstwa – niewiele osób decyduje się na ryzyko zakupu produktu lub usługi z ogłoszenia od firmy, na temat której nie sposób znaleźć żadnych informacji w sieci.

Tymczasem przygotowanie i opublikowanie firmowej strony internetowej wcale nie musi być rzeczą skomplikowaną i czasochłonną.

- Dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych prowadzących mniejsze biznesy, kwestia stworzenia strony internetowej budzi wiele obaw. Wciąż jest to postrzegane jako droga inwestycja wymagająca pomocy specjalistów oraz czasochłonny i angażujący projekt, na który przedsiębiorcy po prostu nie mają czasu. I koło się zmyka – biznes idzie słabiej, bo jest mniej klientów, jest mniej klientów, bo nie ma odpowiedniej widoczności i reklamy firmy w internecie – mówi Łukasz Żur, menedżer produktu Wizytówka Internetowa w nazwa.pl – firmie, która jest największym krajowym rejestratorem domen i dostawcą usług internetowych dla firm.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz: Jak tanio założyć firmową stronę WWW?

REKLAMA

- Receptą na te problemy jest prosta aplikacja, która pozwala na zrobienie podstawowej strony WWW i umieszczenie jej w sieci w mniej niż minutę, bez konieczności zatrudniania specjalistów, żmudnego wprowadzania tekstów i ponoszenia znacznych kosztów. Taka Wizytówka Internetowa zawiera wszystkie informacje niezbędne z punktu widzenia klienta: opis firmy, jej dane i adres, formularz kontaktowy, a nawet mapę z lokalizacją – dodaje Łukasz Żur.

Własna witryna internetowa daje mikro- i małym przedsiębiorstwom możliwość łatwego i taniego dotarcia do potencjalnych klientów. Z sieci korzysta już 65% Polaków, jest więc o kogo walczyć – i warto się spieszyć, aby uprzedzić konkurencję.


Autor: Łukasz Żur - menedżer produktu w firmie nazwa.pl, która jest największym krajowym rejestratorem domen i dostawcą usług internetowych dla firm. nazwa.pl istnieje od 1997 roku, jest firmą ze 100% polskim kapitałem, obsługującą obecnie ponad pół miliona klientów.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Gwałtowny wzrost niewypłacalności przedsiębiorstw [RAPORT]

Z Globalnego Raportu o Niewypłacalności, Allianz Trade wynika, że firm mających problemy z niewypłacalnością jest coraz więcej. W 2024 r. odnotowano gwałtowny wzrost, który będzie się zwiększał w kolejnym roku. Stabilizacji można oczekiwać dopiero w 2026 r. 

Świadczenie interwencyjne wyklucza część poszkodowanych przedsiębiorców? Apel rzeczniczki MŚP ws. świadczenia interwencyjnego

Świadczenie interwencyjne wyklucza część poszkodowanych przedsiębiorców? Apel rzeczniczki Małych i Średnich Przedsiębiorców Agnieszki Majewskiej w sprawie świadczenia interwencyjnego. Wnioski o to świadczenie można składać do ZUS od 5 października 2024 r.

Indywidualna działalność gospodarcza: jak dokonać pierwszego i kolejnych wpisów do CEIDG

Rejestracja działalności gospodarczej w Polsce wiąże się z obowiązkiem dokonania wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Jest to podstawowy rejestr dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólników spółek cywilnych.

Klient ma zawsze rację, czego więc wymaga od firmy, w której chce zostawić pieniądze w czasach nowoczesnych technologii

Jeszcze kilka lat temu udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, płatności odroczone, chatboty czy aplikacje mobilne umożliwiające zbieranie punktów i wymienianie ich na kody rabatowe, były czymś, co wyróżniało daną firmę na tle innych. Dziś jest to standard, must have.

REKLAMA

Nie robią szkoleń z ochrony danych osobowych, lekceważą hakerów i ukrywają skutki kradzieży danych

Czy firmy szkolą swoich pracowników w zakresie ochrony danych osobowych więcej niż tylko na początku zatrudnienia? Jaki odsetek przedsiębiorstw nie robi tego wcale? Czy wiedzą, jak postępować w przypadku wycieku danych? 

Firmy zbyt beztrosko podchodzą do cyberkryminalistów?

Firmy lekkomyślnie podchodzą do kwestii cyberbezpieczeństwa? Z raportu „State of Enterprise Cyber Risk in the Age of AI 2024” wynika. że co dziesiąta firma nigdy nie przeprowadziła audytu swoich systemów, a połowa sprawdza zabezpieczenia raz w tygodniu lub rzadziej. A aż 65 proc. firm działa na podstawie przestarzałych, co najmniej dwuletnich, planów. 

ZPP chce zmian w akcyzie na wyroby tytoniowe i e-papierosy

Przedsiębiorcy są zaskoczeni nieoczekiwaną zmianą przepisów podatkowych dotyczących akcyzy na wyroby tytoniowe. Przedstawiciele Związku Przedsiębiorców i Pracodawców alarmują, że zmiany wprowadzane są w niewłaściwy sposób. Mają swoje propozycje. 

Upór czy rezygnacja? O skutecznych strategiach realizacji celów

16 października w godzinach 10:00-12:00 zapraszamy na debatę „Upór czy rezygnacja? O skutecznych strategiach realizacji celów”.

REKLAMA

MRiRW: Projektowane stawki płatności bezpośrednich oraz przejściowego wsparcia krajowego za 2024 r.

Projektowane stawki płatności bezpośrednich oraz przejściowego wsparcia krajowego za 2024 r. W Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowane zostały projekty rozporządzeń określających stawki poszczególnych płatności bezpośrednich podstawowych oraz ekoschematów obszarowych (bez ekoschematu Dobrostan zwierząt).

Liderzy Eksportu nagrodzeni podczas Gali PAIH Forum Biznesu

Najlepsi polscy eksporterzy wyłonieni. Za nami rozdanie nagród Lidera Eksportu PAIH. Wyróżnienia w czterech kategoriach były kluczowymi punktami gali, która zakończyła pierwszy dzień trwającego PAIH Forum Biznesu.

REKLAMA