REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Dorota Smoleńska
Dziennikarka, redaktor
Internet
Internet

REKLAMA

REKLAMA

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Koszty takich inwestycji są znaczne, kolejne lata będą okresem rozpowszechniania się i popularyzacji nowości technologii mobilnych. Możliwości wykorzystania technologii dla firmy jest wiele.

REKLAMA

REKLAMA

Urynkowienie technologii mobilnych opiera się na korzyściach biznesowych oraz oszczędnościach dla firmy. Oszczędności przy wprowadzeniu mobilnego biura zachęcają firmy w kraju do inwestycji. Mobilne biuro to również wprowadzanie automatyzacji – wirtualnych asystentów, programy do obsługi klientów czy partnerów oraz programy IT zastępujące pracowników.

Usprawnienie i obniżka kosztów pracy biura zachęca do szukania nowych rozwiązań IT oraz technologii mobilnej. Potrzeby rynku są równocześnie zachęta dla firm z branży telekomunikacyjnej, firm od lat zaangażowanych innowacje technologiczne. W tym sektorze kolejne lata będą okresem rozpowszechniania i popularyzacji mobilnego dostępu do internetu o nieograniczonym zakresie. Smartfony, palmtopy, notebooki i tablety są zapowiedzią nowego sytemu pracy i zarabiania.

Polecamy: Wszystko o firmie dla przedsiębiorców

REKLAMA

Mobilne technologie są ukierunkowane na wprowadzenie oszczędności w firmach i instytucjach, na poprawę produktywności oraz ograniczenie ryzyka. Wzmocnienie systemu komunikacji w firmach jest projektem ogólnopolskim, dzięki takim zmianom obok lepszej koordynacji działań firmy oczekują pozytywnego wizerunku u klientów. Mobilność i automatyzacja komunikacji dotyczy wymiany danych, wymiany dokumentów oraz koordynacji procesu produkcji, marketingu i sprzedaży. Obecnie firmy często opierają swoją pracę o system współpracy w branży lub o system przedstawicielstw franchisingu czy sieci afiliacyjnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Od kilku lat wprowadzane technologie mobilne pozwoliły wielu firmom zaprezentować się na rynku oraz zdobyć zaufanie i akceptację klientów. Rozbudowa sieci informacji to sprawdzian i eksperyment działalności na rynku oraz sprawdzian dla klientów. Sieci lojalnościowe i klienckie wiele osób przekonały do marki, jednak brak zaufania i oczekiwania wobec programów zniechęciły wielu kupujących.

Polecamy: Będzie unijny system obrotu pieniądzem elektronicznym?

Wirtualne biura, wirtualni pracownicy przyciągają przedsiębiorstwa szukające efektywnych i pewnych systemów obsługi klienta, biura i firmy. Automatyzacja pracy biura, przy ograniczeniu wkładu pracy jest wykorzystywana w wielu firmach. Obecnie programy IT oraz mobilne technologie pozwalają na wprowadzenie automatyzacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Wprowadzanie innowacji IT oraz rozbudowa rynku mobilnego staje się podstawą dla budowy i rozbudowy firm z branży handlowej, usługowej i informacyjnej.  Wymiana informacji w skali kraju opiera się o sieć internetową, a szybkość i łatwość komunikacji wpływa na rynek i warunki pracy oraz zasięg działania. Handel produktami i usługami poprzez sieć pozwala na prezentacje w skali całego kraju firmy i marki. Dzięki temu produkty są oceniane przez setki osób z różnych rejonów, branż i sektorów. Mimo upowszechnienia firm rozwija się sektor działalności o sprecyzowanej grupie odbiorców.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

REKLAMA

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

REKLAMA

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA