REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Dorota Smoleńska
Dziennikarka, redaktor
Internet
Internet

REKLAMA

REKLAMA

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Koszty takich inwestycji są znaczne, kolejne lata będą okresem rozpowszechniania się i popularyzacji nowości technologii mobilnych. Możliwości wykorzystania technologii dla firmy jest wiele.

REKLAMA

REKLAMA

Urynkowienie technologii mobilnych opiera się na korzyściach biznesowych oraz oszczędnościach dla firmy. Oszczędności przy wprowadzeniu mobilnego biura zachęcają firmy w kraju do inwestycji. Mobilne biuro to również wprowadzanie automatyzacji – wirtualnych asystentów, programy do obsługi klientów czy partnerów oraz programy IT zastępujące pracowników.

Usprawnienie i obniżka kosztów pracy biura zachęca do szukania nowych rozwiązań IT oraz technologii mobilnej. Potrzeby rynku są równocześnie zachęta dla firm z branży telekomunikacyjnej, firm od lat zaangażowanych innowacje technologiczne. W tym sektorze kolejne lata będą okresem rozpowszechniania i popularyzacji mobilnego dostępu do internetu o nieograniczonym zakresie. Smartfony, palmtopy, notebooki i tablety są zapowiedzią nowego sytemu pracy i zarabiania.

Polecamy: Wszystko o firmie dla przedsiębiorców

REKLAMA

Mobilne technologie są ukierunkowane na wprowadzenie oszczędności w firmach i instytucjach, na poprawę produktywności oraz ograniczenie ryzyka. Wzmocnienie systemu komunikacji w firmach jest projektem ogólnopolskim, dzięki takim zmianom obok lepszej koordynacji działań firmy oczekują pozytywnego wizerunku u klientów. Mobilność i automatyzacja komunikacji dotyczy wymiany danych, wymiany dokumentów oraz koordynacji procesu produkcji, marketingu i sprzedaży. Obecnie firmy często opierają swoją pracę o system współpracy w branży lub o system przedstawicielstw franchisingu czy sieci afiliacyjnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Od kilku lat wprowadzane technologie mobilne pozwoliły wielu firmom zaprezentować się na rynku oraz zdobyć zaufanie i akceptację klientów. Rozbudowa sieci informacji to sprawdzian i eksperyment działalności na rynku oraz sprawdzian dla klientów. Sieci lojalnościowe i klienckie wiele osób przekonały do marki, jednak brak zaufania i oczekiwania wobec programów zniechęciły wielu kupujących.

Polecamy: Będzie unijny system obrotu pieniądzem elektronicznym?

Wirtualne biura, wirtualni pracownicy przyciągają przedsiębiorstwa szukające efektywnych i pewnych systemów obsługi klienta, biura i firmy. Automatyzacja pracy biura, przy ograniczeniu wkładu pracy jest wykorzystywana w wielu firmach. Obecnie programy IT oraz mobilne technologie pozwalają na wprowadzenie automatyzacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Wprowadzanie innowacji IT oraz rozbudowa rynku mobilnego staje się podstawą dla budowy i rozbudowy firm z branży handlowej, usługowej i informacyjnej.  Wymiana informacji w skali kraju opiera się o sieć internetową, a szybkość i łatwość komunikacji wpływa na rynek i warunki pracy oraz zasięg działania. Handel produktami i usługami poprzez sieć pozwala na prezentacje w skali całego kraju firmy i marki. Dzięki temu produkty są oceniane przez setki osób z różnych rejonów, branż i sektorów. Mimo upowszechnienia firm rozwija się sektor działalności o sprecyzowanej grupie odbiorców.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA