Timeline na Facebooku i w biznesie
REKLAMA
REKLAMA
Książkowe kalendarze są nieśmiertelne. Mimo, że era nowych technologii cały czas prze na przód widuje się osoby zapisujące na kolejnych kartkach papieru zadania do wykonania.
REKLAMA
Problemem jest ich odnalezienie ze wsteczną datą. Trzeba przyznać, że jest to niezbyt wygodne – kalendarz należy wyciągnąć, otworzyć, znaleźć długopis, zapisać, zamknąć i wszystko schować.
Na te czynności traci się przede wszystkim cenny dla biznesu czas. Mimo, że facebook'owy timeline wielu osobom się nie podoba, można uczynić z niego funkcję przydatną w każdej ważnej chwili dla firmy.
Aplikacje CRM umożliwiają przeglądanie historii podejmowanych czynności w formie kolumny lub listy. Można także korzystać ze specjalnego, interaktywnego kalendarza. Czasem jednak sposoby te nie sprawdzają się praktyce. Szczególnie, jeśli interesuje nas ekspresowe wyszukanie konkretnej czynności, wykonanej o wyznaczonej godzinie i dacie.
Rozwiązaniem przełamującym wymienione niedogodności jest timeline.
Prosto, szybko i globalnie
Inteligentnie pogrupowane miesiące dają możliwość szybkiego i przejrzystego wyboru. Wykorzystanie timeline'a nie odnosi się tylko do szczegółowych informacji. Funkcja ta wykorzystana w CRMie umożliwia przechodzenie w krótkim czasie do poszczególnych zadań wykonywanych w danym miesiącu.
Po wybraniu miesiąca, timeline ukazuje konkretne zadanie ze ściśle przypisaną datą i opisem podejmowanego działania. Dokładnie widać imię i nazwisko osoby wykonującej czynność oraz godzinę.
Dzięki temu przed ważnym spotkaniem można przeglądnąć historię podejmowanych działań wobec klienta i jasno sprecyzować negocjowane warunki współpracy. Każde wykonane zadanie jest grupowane według dat i godzin.
Jeśli zadanie wykonywały dwie osoby, na timeline'ie zapisane zostaną wszystkie podejmowane wobec niego czynności. Dzięki temu każdy właściciel firmy jest na bieżąco ze stanem aktualnych zleceń. W przypadku gdy współpracownik podjął dodatkowe czynności związane z realizacją zadania np. dodał notatkę, informacja o jej zamieszczeniu zostanie na bieżąco zaktualizowana.
Czerpać od najlepszych
Proste rozwiązania wdrażanie przez znane portale tj. Facebook mogą znaleźć swoje odzwierciedlenie w aplikacjach wspomagających zarządzanie biznesem. CRMy online oferują nowatorskie, użyteczne i maksymalnie proste rozwiązania.
Grymaszenie na timeline'a jak widać na powyższym przykładzie, może być nieuzasadnione w przypadku jego wykorzystania podczas prowadzenia mikro lub małej firmy.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.