REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Timeline na Facebooku i w biznesie

Kamil Jarosz
Ekspert z zakresu marketingu i PR
Timeline na Facebooku i w biznesie
Timeline na Facebooku i w biznesie
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Social media w biznesie owszem, są potrzebne. Nie będzie jednak o robieniu kampanii i prowadzeniu fanpage'a. Będzie o tym, jak popularny i zarazem dyskusyjny timeline pomaga w codziennym zarządzaniu biznesem.

Książkowe kalendarze są nieśmiertelne. Mimo, że era nowych technologii cały czas prze na przód widuje się osoby zapisujące na kolejnych kartkach papieru zadania do wykonania.

REKLAMA

Problemem jest ich odnalezienie ze wsteczną datą. Trzeba przyznać, że jest to niezbyt wygodne – kalendarz należy wyciągnąć, otworzyć, znaleźć długopis, zapisać, zamknąć i wszystko schować.

Na te czynności traci się przede wszystkim cenny dla biznesu czas. Mimo, że facebook'owy timeline wielu osobom się nie podoba, można uczynić z niego funkcję przydatną w każdej ważnej chwili dla firmy.

Aplikacje CRM umożliwiają przeglądanie historii podejmowanych czynności w formie kolumny lub listy. Można także korzystać ze specjalnego, interaktywnego kalendarza. Czasem jednak sposoby te nie sprawdzają się praktyce. Szczególnie, jeśli interesuje nas ekspresowe wyszukanie konkretnej czynności, wykonanej o wyznaczonej godzinie i dacie.

Rozwiązaniem przełamującym wymienione niedogodności jest timeline.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Prosto, szybko i globalnie

Inteligentnie pogrupowane miesiące dają możliwość szybkiego i przejrzystego wyboru. Wykorzystanie timeline'a nie odnosi się tylko do szczegółowych informacji. Funkcja ta wykorzystana w CRMie umożliwia przechodzenie w krótkim czasie do poszczególnych zadań wykonywanych w danym miesiącu. 

          

Po wybraniu miesiąca, timeline ukazuje konkretne zadanie ze ściśle przypisaną datą i opisem podejmowanego działania. Dokładnie widać imię i nazwisko osoby wykonującej czynność oraz godzinę.

Dzięki temu przed ważnym spotkaniem można przeglądnąć historię podejmowanych działań wobec klienta i jasno sprecyzować negocjowane warunki współpracy. Każde wykonane zadanie jest grupowane według dat i godzin.

Jeśli zadanie wykonywały dwie osoby, na timeline'ie zapisane zostaną wszystkie podejmowane wobec niego czynności. Dzięki temu każdy właściciel firmy jest na bieżąco ze stanem aktualnych zleceń. W przypadku gdy współpracownik podjął dodatkowe czynności związane z realizacją zadania np. dodał notatkę, informacja o jej zamieszczeniu zostanie na bieżąco zaktualizowana.

Czerpać od najlepszych

Proste rozwiązania wdrażanie przez znane portale tj. Facebook mogą znaleźć swoje odzwierciedlenie w aplikacjach wspomagających zarządzanie biznesem. CRMy online oferują nowatorskie, użyteczne i maksymalnie proste rozwiązania.

Grymaszenie na timeline'a jak widać na powyższym przykładzie, może być nieuzasadnione w przypadku jego wykorzystania podczas prowadzenia mikro lub małej firmy.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA