REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Treści na Twitterze
Treści na Twitterze

REKLAMA

REKLAMA

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny?

Wielu ludzi nie wie do końca jak zacząć korzystać z jednego z najpopularniejszych kanałów social media. Cała platforma czasami wydaje się przytłaczająca i spory odsetek użytkowników woli ograniczyć się do obserwacji nowych wpisów, aniżeli do aktywnego tweetowania. Obserwowanie kilku kont należących do znanych pisarzy i celebrytów w zupełności im wystarcza. Może warto jednak zacząć publikować własne treści?

REKLAMA

Dlaczego by nie przyciągnąć grupy oddanych, własnych fanów, którzy na bieżąco będą śledzić co mamy do powiedzenia? Istnieje kilka podstawowych korzyści płynących z aktywności na Twitterze. Oto dlaczego warto dzielić się treściami na tej platformie:

Porozmawiaj o tym na na naszym FORUM!

Zapisz się na nasz Newsletter!

#1: Prosta droga do stania się rozpoznawalnym w danej branży

REKLAMA

Oczywiście, nawet jeśli jesteś cichym obserwatorem nadal możesz znaleźć swoich ulubionych użytkowników na Twitterze, wiele się nauczyć i znaleźć całą masę przydatnych treści. W takim przypadku, nikt jednak nie będzie w stanie nauczyć się czegoś od Ciebie, a tym samym stracisz szanse na zyskanie większego rozgłosu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Aby stać się szanowanym ekspertem w konkretnym obszarze, należy jak najczęściej brać udział w konwersacjach i nawiązywać kontakt z innymi, znanymi użytkownikami działającymi w danej branży. Podziel się ciekawymi znaleziskami w postaci artykułów, "podawaj dalej" linki które mogą zainteresować innych, dziel się oryginalnymi treściami stworzonymi wyłącznie przez Ciebie (o ile takowe posiadasz). Jeśli możesz, podczas dzielenia się poszczególnymi linkami, dodaj do nich swoją opinię i umieść je w odpowiednim kontekście.

Jednym ze sposobów na dostarczenie wartości dla obserwatorów, jest udostępnianie tylko najlepszych treści znalezionych na blogach branżowych. W tym przypadku, bardzo przydatna okazuje się aplikacja do obsługi kanałów RSS - Feedly. Jeśli dzielisz się wyłącznie treścią najwyższej jakości, szybko zyskasz popularność wśród wielu użytkowników Twittera, którzy nie chcą samodzielnie przekopywać się przez tony informacji i zależy im jedynie na wyselekcjonowanych materiałach.

Jak budować relacje na Twitterze - 6 prostych wskazówek

#2: Zyskasz możliwość kontaktu z wpływowymi osobistościami

REKLAMA

Działalność na Twitterze może dla Ciebie otworzyć wiele drzwi. Wielu ludzi, których podziwiasz również korzysta z tej platformy. Często dzieli Cię od nich tylko jeden tweet. Oczywiście, odpowiedź ze strony znanych osób nie jest gwarantowana. Wielu wpływowych ludzi na Twitterze jest zbyt zajętych i otrzymuje zbyt dużą liczbę tweetów, aby odpowiedzieć na zapytanie każdego obserwatora.

Jeśli jednak wyślesz wiadomość z przemyślanym komentarzem lub inteligentnym pytaniem, możesz zaangażować ich w konwersację, docierając tym samym do setek innych użytkowników. Z pewnością zwiększysz swoje szanse na sukces jeśli również będziesz posiadać rzeszę lojalnych fanów. Jeśli jednak nie dzielisz się żadnymi treściami i prawie nikt nie obserwuje Twojego konta, może to zniechęcić innych do udzielenia odpowiedzi na Twoje wiadomości. Mało kto będzie chciał poświęcać czas na całkowicie przeciętnego użytkownika Internetu.

Optymalizacja działań w kanałach social media

#3: Umożliwia zdobycie prestiżu oraz renomy

W branżach niezwiązanych z mediami lub nowymi technologiami, pracodawcy najprawdopodobniej nie będą szukali Twojego profilu na Twitterze. Powinniśmy jednak spojrzeć prawdzie w oczy - w Internecie znajduje się cała masa informacji na Twój temat. Jeśli aplikujesz na nowe stanowisko, możesz się spodziewać, że przynajmniej w 90% przypadków potencjalny pracodawca wpisze Twoje nazwisko w wyszukiwarce Google.

Oprócz niefortunnych zdjęć z ostatniej imprezy, może on znaleźć również osobiste konto na Twitterze wypełnione przydatnymi informacjami dotyczącymi branży, w której działasz. Nie chodzi tu wyłącznie o proces poszukiwania nowej pracy.

Facebook w marketingu business-to-business


Pomyśl o wszystkich momentach w których ktoś może wpisać Twoje nazwisko w Google:

  • Kiedy pragniesz zostać prezenterem na konferencji branżowej.
  • Kiedy pytasz o to czy możesz umieścić gościnny wpis na znanym blogu.
  • Kiedy zgadzasz się na udzielenie wywiadu dla publikacji branżowej (lub jeśli dziennikarze szukają osoby z którą warto przeprowadzić wywiad).

Regularnie umieszczaj na koncie nowe treści, tak aby ludzie wiedzieli, że nadal utrzymujesz aktywność w branży i doskonale zdajesz sobie sprawę z najnowszych trendów w niej występujących. Opłaci się to zdecydowanie szybciej, niż mógłbyś się spodziewać.

Siedem mitów dotyczących landing page

#4: Nawiążesz kontakty z ludźmi o podobnych zainteresowaniach

Zapomnij na chwilę o korzyściach związanych z rozwojem kariery. Twitter może się również przydać w życiu osobistym. Dzięki podążaniu za właściwymi hashtagami, możesz znaleźć wielu ludzi o zainteresowaniach podobnych do Twoich. Nie obawiaj się wysyłania osobistych wiadomości na Twitterze. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zyskanie nowych kontaktów. Cały czas pamiętaj o wartości płynącej z publikowania interesujących treści we własnym kanale wiadomości. Tylko w ten sposób inni użytkownicy zrozumieją, że macie podobne zainteresowania. Dziel się treściami dotyczącymi osobistych pasji i hobby i wysyłaj tweety do ludzi, którzy zajmują się podobną tematyką. Kiedy znajdziesz już interesujących ludzi z którymi warto kontynuować konwersację, stwórz listę tematów która pozwoli na zorganizowanie treści przyszłych tweetów (zarówno w sferze profesjonalnej, jak i osobistej).

Obowiązki informacyjne e-przedsiębiorcy

Jakie według Ciebie korzyści płyną z publikacji treści na Twitterze? Czy uważasz, że warto poświęcić czas na wykorzystanie tej platformy social media? Podziel się opinią w sekcji komentarzy.

Źródło: Grupa Tense

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA