REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Subskrybuj nas na Youtube
Treści na Twitterze
Treści na Twitterze

REKLAMA

REKLAMA

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny?

Wielu ludzi nie wie do końca jak zacząć korzystać z jednego z najpopularniejszych kanałów social media. Cała platforma czasami wydaje się przytłaczająca i spory odsetek użytkowników woli ograniczyć się do obserwacji nowych wpisów, aniżeli do aktywnego tweetowania. Obserwowanie kilku kont należących do znanych pisarzy i celebrytów w zupełności im wystarcza. Może warto jednak zacząć publikować własne treści?

REKLAMA

Dlaczego by nie przyciągnąć grupy oddanych, własnych fanów, którzy na bieżąco będą śledzić co mamy do powiedzenia? Istnieje kilka podstawowych korzyści płynących z aktywności na Twitterze. Oto dlaczego warto dzielić się treściami na tej platformie:

Porozmawiaj o tym na na naszym FORUM!

Zapisz się na nasz Newsletter!

#1: Prosta droga do stania się rozpoznawalnym w danej branży

REKLAMA

Oczywiście, nawet jeśli jesteś cichym obserwatorem nadal możesz znaleźć swoich ulubionych użytkowników na Twitterze, wiele się nauczyć i znaleźć całą masę przydatnych treści. W takim przypadku, nikt jednak nie będzie w stanie nauczyć się czegoś od Ciebie, a tym samym stracisz szanse na zyskanie większego rozgłosu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Aby stać się szanowanym ekspertem w konkretnym obszarze, należy jak najczęściej brać udział w konwersacjach i nawiązywać kontakt z innymi, znanymi użytkownikami działającymi w danej branży. Podziel się ciekawymi znaleziskami w postaci artykułów, "podawaj dalej" linki które mogą zainteresować innych, dziel się oryginalnymi treściami stworzonymi wyłącznie przez Ciebie (o ile takowe posiadasz). Jeśli możesz, podczas dzielenia się poszczególnymi linkami, dodaj do nich swoją opinię i umieść je w odpowiednim kontekście.

Jednym ze sposobów na dostarczenie wartości dla obserwatorów, jest udostępnianie tylko najlepszych treści znalezionych na blogach branżowych. W tym przypadku, bardzo przydatna okazuje się aplikacja do obsługi kanałów RSS - Feedly. Jeśli dzielisz się wyłącznie treścią najwyższej jakości, szybko zyskasz popularność wśród wielu użytkowników Twittera, którzy nie chcą samodzielnie przekopywać się przez tony informacji i zależy im jedynie na wyselekcjonowanych materiałach.

Jak budować relacje na Twitterze - 6 prostych wskazówek

#2: Zyskasz możliwość kontaktu z wpływowymi osobistościami

REKLAMA

Działalność na Twitterze może dla Ciebie otworzyć wiele drzwi. Wielu ludzi, których podziwiasz również korzysta z tej platformy. Często dzieli Cię od nich tylko jeden tweet. Oczywiście, odpowiedź ze strony znanych osób nie jest gwarantowana. Wielu wpływowych ludzi na Twitterze jest zbyt zajętych i otrzymuje zbyt dużą liczbę tweetów, aby odpowiedzieć na zapytanie każdego obserwatora.

Jeśli jednak wyślesz wiadomość z przemyślanym komentarzem lub inteligentnym pytaniem, możesz zaangażować ich w konwersację, docierając tym samym do setek innych użytkowników. Z pewnością zwiększysz swoje szanse na sukces jeśli również będziesz posiadać rzeszę lojalnych fanów. Jeśli jednak nie dzielisz się żadnymi treściami i prawie nikt nie obserwuje Twojego konta, może to zniechęcić innych do udzielenia odpowiedzi na Twoje wiadomości. Mało kto będzie chciał poświęcać czas na całkowicie przeciętnego użytkownika Internetu.

Optymalizacja działań w kanałach social media

#3: Umożliwia zdobycie prestiżu oraz renomy

W branżach niezwiązanych z mediami lub nowymi technologiami, pracodawcy najprawdopodobniej nie będą szukali Twojego profilu na Twitterze. Powinniśmy jednak spojrzeć prawdzie w oczy - w Internecie znajduje się cała masa informacji na Twój temat. Jeśli aplikujesz na nowe stanowisko, możesz się spodziewać, że przynajmniej w 90% przypadków potencjalny pracodawca wpisze Twoje nazwisko w wyszukiwarce Google.

Oprócz niefortunnych zdjęć z ostatniej imprezy, może on znaleźć również osobiste konto na Twitterze wypełnione przydatnymi informacjami dotyczącymi branży, w której działasz. Nie chodzi tu wyłącznie o proces poszukiwania nowej pracy.

Facebook w marketingu business-to-business


Pomyśl o wszystkich momentach w których ktoś może wpisać Twoje nazwisko w Google:

  • Kiedy pragniesz zostać prezenterem na konferencji branżowej.
  • Kiedy pytasz o to czy możesz umieścić gościnny wpis na znanym blogu.
  • Kiedy zgadzasz się na udzielenie wywiadu dla publikacji branżowej (lub jeśli dziennikarze szukają osoby z którą warto przeprowadzić wywiad).

Regularnie umieszczaj na koncie nowe treści, tak aby ludzie wiedzieli, że nadal utrzymujesz aktywność w branży i doskonale zdajesz sobie sprawę z najnowszych trendów w niej występujących. Opłaci się to zdecydowanie szybciej, niż mógłbyś się spodziewać.

Siedem mitów dotyczących landing page

#4: Nawiążesz kontakty z ludźmi o podobnych zainteresowaniach

Zapomnij na chwilę o korzyściach związanych z rozwojem kariery. Twitter może się również przydać w życiu osobistym. Dzięki podążaniu za właściwymi hashtagami, możesz znaleźć wielu ludzi o zainteresowaniach podobnych do Twoich. Nie obawiaj się wysyłania osobistych wiadomości na Twitterze. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zyskanie nowych kontaktów. Cały czas pamiętaj o wartości płynącej z publikowania interesujących treści we własnym kanale wiadomości. Tylko w ten sposób inni użytkownicy zrozumieją, że macie podobne zainteresowania. Dziel się treściami dotyczącymi osobistych pasji i hobby i wysyłaj tweety do ludzi, którzy zajmują się podobną tematyką. Kiedy znajdziesz już interesujących ludzi z którymi warto kontynuować konwersację, stwórz listę tematów która pozwoli na zorganizowanie treści przyszłych tweetów (zarówno w sferze profesjonalnej, jak i osobistej).

Obowiązki informacyjne e-przedsiębiorcy

Jakie według Ciebie korzyści płyną z publikacji treści na Twitterze? Czy uważasz, że warto poświęcić czas na wykorzystanie tej platformy social media? Podziel się opinią w sekcji komentarzy.

Źródło: Grupa Tense

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA