REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Subskrybuj nas na Youtube
Treści na Twitterze
Treści na Twitterze

REKLAMA

REKLAMA

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny?

Wielu ludzi nie wie do końca jak zacząć korzystać z jednego z najpopularniejszych kanałów social media. Cała platforma czasami wydaje się przytłaczająca i spory odsetek użytkowników woli ograniczyć się do obserwacji nowych wpisów, aniżeli do aktywnego tweetowania. Obserwowanie kilku kont należących do znanych pisarzy i celebrytów w zupełności im wystarcza. Może warto jednak zacząć publikować własne treści?

REKLAMA

Dlaczego by nie przyciągnąć grupy oddanych, własnych fanów, którzy na bieżąco będą śledzić co mamy do powiedzenia? Istnieje kilka podstawowych korzyści płynących z aktywności na Twitterze. Oto dlaczego warto dzielić się treściami na tej platformie:

Porozmawiaj o tym na na naszym FORUM!

Zapisz się na nasz Newsletter!

#1: Prosta droga do stania się rozpoznawalnym w danej branży

REKLAMA

Oczywiście, nawet jeśli jesteś cichym obserwatorem nadal możesz znaleźć swoich ulubionych użytkowników na Twitterze, wiele się nauczyć i znaleźć całą masę przydatnych treści. W takim przypadku, nikt jednak nie będzie w stanie nauczyć się czegoś od Ciebie, a tym samym stracisz szanse na zyskanie większego rozgłosu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Aby stać się szanowanym ekspertem w konkretnym obszarze, należy jak najczęściej brać udział w konwersacjach i nawiązywać kontakt z innymi, znanymi użytkownikami działającymi w danej branży. Podziel się ciekawymi znaleziskami w postaci artykułów, "podawaj dalej" linki które mogą zainteresować innych, dziel się oryginalnymi treściami stworzonymi wyłącznie przez Ciebie (o ile takowe posiadasz). Jeśli możesz, podczas dzielenia się poszczególnymi linkami, dodaj do nich swoją opinię i umieść je w odpowiednim kontekście.

Jednym ze sposobów na dostarczenie wartości dla obserwatorów, jest udostępnianie tylko najlepszych treści znalezionych na blogach branżowych. W tym przypadku, bardzo przydatna okazuje się aplikacja do obsługi kanałów RSS - Feedly. Jeśli dzielisz się wyłącznie treścią najwyższej jakości, szybko zyskasz popularność wśród wielu użytkowników Twittera, którzy nie chcą samodzielnie przekopywać się przez tony informacji i zależy im jedynie na wyselekcjonowanych materiałach.

Jak budować relacje na Twitterze - 6 prostych wskazówek

#2: Zyskasz możliwość kontaktu z wpływowymi osobistościami

REKLAMA

Działalność na Twitterze może dla Ciebie otworzyć wiele drzwi. Wielu ludzi, których podziwiasz również korzysta z tej platformy. Często dzieli Cię od nich tylko jeden tweet. Oczywiście, odpowiedź ze strony znanych osób nie jest gwarantowana. Wielu wpływowych ludzi na Twitterze jest zbyt zajętych i otrzymuje zbyt dużą liczbę tweetów, aby odpowiedzieć na zapytanie każdego obserwatora.

Jeśli jednak wyślesz wiadomość z przemyślanym komentarzem lub inteligentnym pytaniem, możesz zaangażować ich w konwersację, docierając tym samym do setek innych użytkowników. Z pewnością zwiększysz swoje szanse na sukces jeśli również będziesz posiadać rzeszę lojalnych fanów. Jeśli jednak nie dzielisz się żadnymi treściami i prawie nikt nie obserwuje Twojego konta, może to zniechęcić innych do udzielenia odpowiedzi na Twoje wiadomości. Mało kto będzie chciał poświęcać czas na całkowicie przeciętnego użytkownika Internetu.

Optymalizacja działań w kanałach social media

#3: Umożliwia zdobycie prestiżu oraz renomy

W branżach niezwiązanych z mediami lub nowymi technologiami, pracodawcy najprawdopodobniej nie będą szukali Twojego profilu na Twitterze. Powinniśmy jednak spojrzeć prawdzie w oczy - w Internecie znajduje się cała masa informacji na Twój temat. Jeśli aplikujesz na nowe stanowisko, możesz się spodziewać, że przynajmniej w 90% przypadków potencjalny pracodawca wpisze Twoje nazwisko w wyszukiwarce Google.

Oprócz niefortunnych zdjęć z ostatniej imprezy, może on znaleźć również osobiste konto na Twitterze wypełnione przydatnymi informacjami dotyczącymi branży, w której działasz. Nie chodzi tu wyłącznie o proces poszukiwania nowej pracy.

Facebook w marketingu business-to-business


Pomyśl o wszystkich momentach w których ktoś może wpisać Twoje nazwisko w Google:

  • Kiedy pragniesz zostać prezenterem na konferencji branżowej.
  • Kiedy pytasz o to czy możesz umieścić gościnny wpis na znanym blogu.
  • Kiedy zgadzasz się na udzielenie wywiadu dla publikacji branżowej (lub jeśli dziennikarze szukają osoby z którą warto przeprowadzić wywiad).

Regularnie umieszczaj na koncie nowe treści, tak aby ludzie wiedzieli, że nadal utrzymujesz aktywność w branży i doskonale zdajesz sobie sprawę z najnowszych trendów w niej występujących. Opłaci się to zdecydowanie szybciej, niż mógłbyś się spodziewać.

Siedem mitów dotyczących landing page

#4: Nawiążesz kontakty z ludźmi o podobnych zainteresowaniach

Zapomnij na chwilę o korzyściach związanych z rozwojem kariery. Twitter może się również przydać w życiu osobistym. Dzięki podążaniu za właściwymi hashtagami, możesz znaleźć wielu ludzi o zainteresowaniach podobnych do Twoich. Nie obawiaj się wysyłania osobistych wiadomości na Twitterze. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zyskanie nowych kontaktów. Cały czas pamiętaj o wartości płynącej z publikowania interesujących treści we własnym kanale wiadomości. Tylko w ten sposób inni użytkownicy zrozumieją, że macie podobne zainteresowania. Dziel się treściami dotyczącymi osobistych pasji i hobby i wysyłaj tweety do ludzi, którzy zajmują się podobną tematyką. Kiedy znajdziesz już interesujących ludzi z którymi warto kontynuować konwersację, stwórz listę tematów która pozwoli na zorganizowanie treści przyszłych tweetów (zarówno w sferze profesjonalnej, jak i osobistej).

Obowiązki informacyjne e-przedsiębiorcy

Jakie według Ciebie korzyści płyną z publikacji treści na Twitterze? Czy uważasz, że warto poświęcić czas na wykorzystanie tej platformy social media? Podziel się opinią w sekcji komentarzy.

Źródło: Grupa Tense

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zmiany w amortyzacji aut od 2026 r. – jak nie stracić 20 tys. zł na samochodzie firmowym?

Od 1 stycznia 2026 r. nadchodzi rewolucja dla przedsiębiorców. Zmiany w przepisach sprawią, że auta spalinowe staną się znacznie droższe w rozliczeniu podatkowym. Nowe, niższe limity amortyzacji i leasingu mogą uszczuplić kieszeń firmy o nawet 20 tys. zł w ciągu kilku lat. Co zrobić jeszcze w 2025 r., żeby uniknąć dodatkowych kosztów i utrzymać maksymalne odliczenia? Poniżej znajdziesz praktyczny poradnik.

Obcokrajowcy wciąż chętnie zakładają w Polsce małe firmy. Głównie są to Ukraińcy i Białorusini [DANE Z CEIDG]

Obcokrajowcy wciąż chętnie zakładają w Polsce małe firmy. Głównie są to Ukraińcy i Białorusini [DANE Z CEIDG]. W pierwszej połowie br. 21,5 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej wpłynęło do rejestru CEIDG od osób, które mają obywatelstwo innego państwa. To 14,4% wszystkich zgłoszeń w tym zakresie.

Hossa na giełdzie w 2025 r. Dlaczego Polacy nie korzystają z tego okresu? Najwięcej zarabiają zagraniczni inwestorzy

Na warszawskiej giełdzie trwa hossa. Dlaczego Polacy nie korzystają z tego okresu? Najwięcej zarabiają u nas zagraniczni inwestorzy. Co musi się w Polsce zmienić, aby ludzie zaczęli inwestować na giełdzie?

Umowy PPA w 2025 r. – korzyści i ryzyka dla małych i średnich firm w Polsce

Płacisz coraz wyższe rachunki za prąd? Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na umowy PPA, czyli długoterminowe kontrakty na energię z OZE, które mogą zagwarantować stałą cenę nawet na 20 lat. To szansa na przewidywalne koszty i lepszy wizerunek, ale też zobowiązanie wymagające spełnienia konkretnych warunków. Sprawdź, czy Twoja firma może na tym skorzystać.

REKLAMA

Rezygnują z własnej działalności na rzecz umowy o pracę. Sytuacja jest trudna

Sytuacja jednoosobowych działalności gospodarczych jest trudna. Coraz więcej osób rezygnuje i wybiera umowę o pracę. W 2025 r. wpłynęło blisko 100 tysięcy wniosków o zamknięcie jednoosobowej działalności gospodarczej. Jakie są bezpośrednie przyczyny takiego stanu rzeczy?

Umowa Mercosur może osłabić rynek UE. O co chodzi? Jeszcze 40 umów handlowych należy przejrzeć

Umowa z krajami Mercosur (Argentyną, Brazylią, Paragwajem i Urugwajem) dotyczy partnerstwa w obszarze handlu, dialogu politycznego i współpracy sektorowej. Otwiera rynek UE na produkty z tych państw, przede wszystkim mięso i zboża. Rolnicy obawiają się napływu tańszych, słabszej jakości produktów, które zdestabilizują rynek. UE ma jeszcze ponad 40 umów handlowych. Należy je przejrzeć.

1 października 2025 r. w Polsce wchodzi system kaucyjny. Jest pomysł przesunięcia terminu lub odstąpienia od kar

Dnia 1 października 2025 r. w Polsce wchodzi w życie system kaucyjny. Rzecznik MŚP przedstawia szereg obaw i wątpliwości dotyczących funkcjonowania nowych przepisów. Jest pomysł przesunięcia terminu wejścia w życie systemu kaucyjnego albo odstąpienia od nakładania kar na jego początkowym etapie.

Paragony grozy a wakacje 2025 na półmetku: więcej rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny

Wakacje 2025 na półmetku: więcej rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny. Mimo pojawiających się w mediach “paragonów grozy”, sierpniowy wypoczynek wciąż można zaplanować w korzystnej cenie, zwłaszcza rezerwując nocleg bezpośrednio.

REKLAMA

150 tys. zł dofinansowania! Dla kogo i od kiedy można składać wnioski?

Zakładasz własny biznes, ale brakuje Ci środków na start? Nie musisz od razu brać drogiego kredytu. W Polsce jest kilka źródeł finansowania, które mogą pomóc w uruchomieniu działalności – od dotacji i tanich pożyczek, po prywatnych inwestorów i crowdfunding. Wybór zależy m.in. od tego, czy jesteś bezrobotny, mieszkasz na wsi, czy może planujesz innowacyjny startup.

W pół roku otwarto ponad 149 tys. jednoosobowych firm. Do tego wznowiono przeszło 102 tys. [DANE Z CEIDG]

Jak wynika z danych Ministerstwa Rozwoju i Technologii (MRiT), w pierwszej połowie 2025 roku do rejestru CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) wpłynęło 149,1 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej. To o 1% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy takich przypadków było 150,7 tys. Co to oznacza?

REKLAMA