| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: komunikacja z klientem

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu komunikacja z klientem. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące komunikacja z klientem.

Konferencja "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" już 19 września 2018 r.

Aktualizacja: 05.09.2018

Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia. »

Konferencja "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Aktualizacja: 31.07.2018

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient »

Handlowiec vs. klient – jak poradzić sobie z każdym typem kupującego?

Aktualizacja: 20.06.2018

Jeśli uważnie słuchasz rozmówcy, możesz się o nim sporo dowiedzieć – np. tego, w jaki sposób podejmuje decyzje czy też motywuje się do działania. Mogłoby się wydawać, że w biznesie taka „identyfikacja” pomocna jest tylko handlowcom, tymczasem przyda się także na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub jesteś odpowiedzialny za przekazywanie innym informacji i chcesz robić to skuteczniej, naucz się rozpoznawać pewne wzorce patrzenia na świat. »

Jak wykorzystać gry do promocji marki czy produktu?

Aktualizacja: 30.11.2017

Jeszcze do niedawna gry komputerowe uznawane były za niezbyt wyrafinowaną rozrywkę. Obecnie jednak stały się nieodłącznym elementem życia, a odpowiednio wykorzystane, mogą być dobrym sposobem na promocję marki czy produktu firmy. Gamification, czyli grywalizacja, nie jest już jedynie elementem wirtualnego świata – od kilku lat obecny jest w marketingu. Jak z niego skorzystać? »

Jak budować i utrzymywać dobre relacje z kontrahentami i klientami

Aktualizacja: 01.08.2017

Z badań przedsiębiorczości wynika, że koszty pozyskania nowego klienta są kilkakrotnie wyższe niż koszty utrzymania dotychczasowego portfela firm, z którymi współpracujemy. Niemniej, budowanie udanych relacji biznesowych nie jest łatwym zadaniem - nieprzypadkowo jest to też jedna z najbardziej pożądanych kompetencji na współczesnym rynku pracy. Jak rozwijać i dbać o kontakty biznesowe? O czym pamiętać, by budować długotrwałe, partnerskie relacje z naszymi klientami? Oto kilka wskazówek. »

Ukryty język międzynarodowy

Aktualizacja: 17.06.2015

Od zarania dziejów człowiek jako homo symbolicus nadawał elementom otaczającej go rzeczywistości znaczenia, tworzył symbole, znaki, ikony. Starożytne pismo piktograficzne, ideogramy, pismo fonetyczne i alfabetyczne, a nawet istniejące obecnie symbole, takie jak znaki drogowe, znaki informacyjne (np. zakazu palenia czy znaki ewakuacyjne) – wszystko to miało służyć jak najszybszej komunikacji. Obecnie nawet owe symbole nie funkcjonują już tylko w świecie realnym. Pojawiły się także w cyfrowej rzeczywistości pod postacią emoji i na dobre zagościły w naszym codziennym języku. Potwierdza to ich stale zwiększająca się liczba w międzynarodowym systemie Unikod. »

Cztery zasady, które mogą pomóc twojej firmie

Aktualizacja: 19.05.2015

Historia Owena, bohatera książki Diany Kander "Startup. Postaw wszystko na jedną firmę", przekazuje cztery proste, lecz przy tym głębokie prawdy, które każdy może zastosować, by znacząco zwiększyć swoje szanse na sukces w biznesie. »

Co branża PR ma do zaoferowania dziennikarzom?

Aktualizacja: 29.04.2015

Relacje z mediami – pod takim szyldem upłynęła kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w dniach 23-24 kwietnia br. w Rzeszowie. Merytoryczne rozmowy toczyły się podczas prelekcji, ale również w trakcie przerw. To najlepszy dowód na to, że wzajemne relacje obu środowisk są tematem aktualnym i wymagają stałej atencji. »

Do tłumaczenia nie wystarczy znajomość języka

Aktualizacja: 13.04.2015

W dzisiejszych czasach poziom znajomości języków jest dużo wyższy niż jeszcze pięć lat temu. Nasza codzienna komunikacja biznesowa czy prywatna wykracza poza granice kraju, a nawet kontynentu. Językami obcymi posługujemy się swobodniej, częściej, płynniej – ale czy to oznacza, że pracownik znający dany język na poziomie komunikatywnym jest w stanie poprawnie przetłumaczyć menu restauracji lub ulotkę firmy? A co dopiero jeśli mowa o profesjonalnej dokumentacji? »

Dlaczego nie publikują?

Aktualizacja: 02.03.2015

Brak newsów, słaba jakość materiałów, częste telefony, wreszcie wysyłanie informacji na oślep – to główne grzechy polskich piarowców w kontaktach z mediami. Zamiast budować relacje wielu z nich nie tylko traci wiarygodność, ale osłabia wizerunek całego środowiska PR. I chociaż dziennikarze wprost wytykają najczęściej popełniane błędy, to nasuwa się pytanie, czy branża reaguje na te sygnały? »

Koniec z SMS-ami z banków!

Aktualizacja: 27.10.2014

Zamiast SMS - komunikaty PUSH - tak teraz będą komunikować się z nami banki, a wszystko to dzięki nowym aplikacjom mobilnym. Z aplikacji mobilnych korzysta coraz więcej Polaków, to właśnie z tego powodu są one coraz częściej wykorzystywane do przekazywania klientom spersonalizowanych ofert. »

Zmiany w sprzedaży internetowej

Aktualizacja: 26.03.2014

Sprzedaż internetowa to obecnie niewielki udział w całej sprzedaży detalicznej w Polsce. Jednakże prognozy wskazują, że handel przez Internet będzie wzrastał. W połowie czerwca zmienią się regulacje dotyczące zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa. Zmiany będą korzystne dla konsumentów. Czy przedsiębiorcy zyskają na zmianach? »

Dobra osobiste przedsiębiorcy

Aktualizacja: 14.04.2014

Osoby prawne tak jak i osoby fizyczne posiadają chronione prawem dobra osobiste, do których jako jedno z najbardziej istotnych wliczamy dobre imię przedsiębiorcy. Dzieje się tak ze względu na to, iż ma ono wielki wpływ na działalność przedsiębiorcy na rynku. »

Gospodarowanie kredytem handlowym w firmie cz. II.

Aktualizacja: 26.02.2014

Wypracowanie procedur weryfikacji wiarygodności, to często proces na lata. Co więcej, to proces ciągły. To znaczy, że jak już dopracujemy się właściwego systemu, to i tak należy na bieżąco sprawdzać i weryfikować jego przydatność w danym czasie. Procedurą najprostszą i chyba najbardziej rozpowszechnioną (kto wie czy nie słusznie, pomimo jej licznych wad) jest zapewne warunek kilku zakupów gotówkowych i przejście na odroczone terminy płatności. Jeżeli się ta procedura sprawdza, to nie ma powodu jej negowania. Często jednak się nie sprawdza i trzeba sięgać po narzędzia bardziej złożone. »

Kultura organizacyjna i jej wpływ na biznes

Aktualizacja: 28.01.2014

Wiele się mówi o różnych technicznych aspektach biznesu. Sztuka negocjacji, techniki sprzedaży, strategie marketingowe mają swoje stałe miejsce na liście szkoleń. Są to umiejętności niezbędne do funkcjonowania w świecie biznesu. Jednak wsłuchując się w świat biznesu, a właściwie słuchając rozmów przedsiębiorców, skądinąd profesjonalistów w swojej dziedzinie, odnieść można wrażenie, że posiedli oni wszelkie kompetencje poza tą, która pozwala w sposób niezakłócony komunikować się ze światem. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Barchan

Ekspert ds. Leasingu, Menedżer

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »