reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: manager

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu manager. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące manager.

Dlaczego ważne jest świętowanie sukcesów

Aktualizacja: 28.10.2011

Dobre wiadomości należy podawać dalej. Dzięki nim ludzie widzą, że warto się starać, że ktoś to widzi i docenia. W ten sposób buduje się zaangażowanie i pasję. »

Jak udzielać reprymend?

Aktualizacja: 04.11.2011

Mimo że reprymenda może zostać odebrana jako reakcja negatywna, to jeśli zostanie udzielona z troskliwą szczerością może okazać się skutecznym narzędziem motywacyjnym dla wydajnych pracowników, którzy ostatnio, z jakiegoś powodu, nie pracują tak dobrze jak zwykle. »

Budownie wspólnej płaszczyzny

Aktualizacja: 03.11.2011

Zgodnie z wielokrotnie udowodnioną regułą lubienia – zdecydowanie chętniej spełniamy prośby osób, które lubimy, a lubimy te osoby, które przejawiają podobne do nas poglądy czy też wygłaszają podobne opinie. Dlatego jednym z ważniejszych zadań, jakie stoją przed nami na drugim etapie pozyskiwania współpracy jest zbudowanie wspólnej płaszczyzny. »

Czym jest przewodzenie na wysokim poziomie?

Aktualizacja: 28.10.2011

W świecie biznesu konieczność rozwoju ludzi odnosi się zarówno do pracowników, jak i do klientów. Słowem, dobro i rozwój osobisty tych, którym przewodzimy, są równie ważne – jeśli nie ważniejsze – jak cele, do których dążymy. »

Ocena wyników: cele i środki

Aktualizacja: 03.11.2011

Zdecydowana większość przedsiębiorców zgadza się, że ocena wyników pracowników jest ważnym elementem w właściwie zarządzanej firmie. Jednak znacznie mniejsza liczba potrafi wymienić konkretne korzyści jakie ze sobą niosą, nie mówiąc o wprowadzaniu systemu ewaluacji w życie pracowników i wyciąganiu odpowiednich wniosków. »

Organizowanie rozwoju firmy

Aktualizacja: 03.11.2011

Przedsiębiorstwo by sprostać wymaganiom narzuconym przez rynek musi być gotowe do stawiania kolejnych kroków w branży. Jednak by mówić o efektywnym rozwijaniu się, każdy przedsiębiorca powinien zadbać o wyznaczenie planu kierunków rozwoju i zapoznać się z narzędziami, które mu w tym pomogą. »

Aby szkolenie było udane…

Aktualizacja: 27.10.2011

Metod na udane szkolenie jest wiele i to prowadzący ostatecznie decyduje jak zyskać przychylność słuchaczy. Jednak logika wypowiedzi i unikanie monotonii to żelazne zasady każdego udanego wystąpienia. »

Kultura coachingowa w firmie

Aktualizacja: 27.10.2011

Właściwie rozumiany i wdrażany coaching jest jednym z najefektywniejszych sposobów zarządzania pracownikami, a przede wszystkim najskuteczniejszym narzędziem rozwoju osobistego i zawodowego. »

Nie stawiaj za wysokich poprzeczek

Aktualizacja: 28.10.2011

Dążenie do perfekcji w pracy nie zawsze może przynieść oczekiwane rezultaty. Większy sukces odniesiesz wówczas, gdy pozwolisz swoim podwładnym współdecydować o tym, jak zwiększyć wydajność pracy zespołu. »

Nowoczesne zarządzanie

Aktualizacja: 28.10.2011

Słowo renesans znają wszyscy. Wiedzę na temat tego okresu kultury europejskiej czerpiemy z podręczników, z podróży, zainteresowań… »

W rozwiązywaniu konfliktów ważne jest dopasowanie

Aktualizacja: 28.10.2011

W sytuacji rozwiązywania konfliktu, kiedy dwóm stronom zależy na satysfakcji i zażegnaniu sporu niezbędne jest branie pod uwagę ich interesów. Dlatego w „projektowaniu rezultatów” tak ważne jest dopasowanie. »

Pułapki negocjacji

Aktualizacja: 28.10.2011

Negocjacje są powszechnie uważane za bardzo dobry sposób rozwiązywania problemów. Jednak czasami przeradzają się w spór, w którym żadna strona nie chce ustąpić, a negocjator pełni jedynie rolę posłannika. Jak poradzić sobie z taką sytuacją? »

Budowanie zaufania

Aktualizacja: 28.10.2011

Aby zwiększyć efektywność pracy menadżer musi wzbudzić zaufanie w sercach i umysłach pracowników. Nie mogą mieć wątpliwości, że jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu i że postępujesz uczciwie. »

Jak przekonać seniora do zakupu Twojego produktu

Aktualizacja: 24.11.2011

Menadżerowie odpowiedzialni za promocję marki w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Jednak osoby w starszym wieku to specyficzna grupa odbiorców, która charakteryzuje się właściwym jej sposobem odbioru treści reklamowej. »

Szef sprzedaży w obliczu stresu

Aktualizacja: 28.10.2011

Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Godyń

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama