Co jest najważniejsze dla polskich menedżerów?
REKLAMA
REKLAMA
Jak wynika z raportu „Polski Menedżer 2011”, jedynie niewiele ponad połowa z nas pracuje do 8 godzin dziennie (51 %). Drugą połowę stanowią osoby pracujące 9 (16%) i 10 (15%) godzin dziennie. Za czas, który spędzamy w pracy, oczekujemy adekwatnych zarobków. Nierzadko to one są czynnikiem decydującym o zmianie pracodawcy. Niemniej jednak coraz większą rolę odgrywa tu również tzw. jakość pracy. Składa się na nią zarówno przyjazna atmosfera oraz równe traktowanie pracowników, jak i dodatkowe pakiety motywacyjne. Wiele firm, chcąc zadbać o swoich pracowników w ich wolnym czasie, wykupuje karnety upoważniające do korzystania z siłowni czy aerobicu. Inną formą motywacji jest oferowanie pracownikom kursów, szkoleń lub finansowanie studiów podyplomowych.
REKLAMA
Jak powinien działać menedżer doskonały?
Czemu menedżer zawdzięcza swoją skuteczność?
REKLAMA
Wyniki sondy zamieszczonej na platformie Talent Club pokazują, że aż 40% menedżerów do pracy motywuje możliwość rozwoju zawodowego. Wartość wynagrodzenia i podwyżka (25% respondentów) znajdują się dopiero na drugim miejscu. Tuż za nimi uplasowała się dobra atmosfera w miejscu pracy (22%), a następnie pochwała od przełożonego (10%). Najsłabszym motywatorem okazały się dodatkowe świadczenia, takie jak na przykład prywatna opieka zdrowotna (tylko 2% głosów).
Polski menedżer dojrzał do myśli, że drogą do sukcesu jest stałe podnoszenie własnych kwalifikacji. Szereg nowych stanowisk, szczebli na ścieżce kariery, które powstają w korporacjach, dają większą możliwość awansu – mówi Jacek Bochenek, Dyrektor Generalny Diners Club Polska. -- Samodoskonalenie daje możliwość rozwoju zawodowego i co za tym idzie, większych zarobków i poprawy jakości życia. Najlepszym przykładem były organizowane w ramach programu Talent Club Mistrzostwa Polski Kadry Menedżerskiej, w których menedżerowie wypełnili ponad 20 tysięcy testów sprawdzających ich kompetencje zawodowe.
Vademecum: Jak budować zaufanie w zespole?
Jak dobrze wykorzystać czas w pracy?
Źródło: Talent Club
REKLAMA
REKLAMA