REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Co jest najważniejsze dla polskich menedżerów?

Polski menedżer dojrzał do myśli, że drogą do sukcesu jest stałe podnoszenie własnych kwalifikacji.
Polski menedżer dojrzał do myśli, że drogą do sukcesu jest stałe podnoszenie własnych kwalifikacji.

REKLAMA

REKLAMA

Wykonywanie pracy zawodowej kojarzone jest ostatnio coraz częściej nie tylko ze źródłem utrzymania, ale także z możliwością spełnienia zawodowego. Jednak aby efektywnie wykorzystać czas spędzony w pracy potrzebna jest odpowiednia motywacja. Pracodawcy tworzą coraz to nowsze systemy wynagrodzeń, dodatkowe premie, oferują bogate pakiety socjalne. Na pytanie „Co Cię motywuje do pracy?” 40 % ankietowanych odpowiedziało, że możliwość rozwoju zawodowego.

Jak wynika z raportu „Polski Menedżer 2011”, jedynie niewiele ponad połowa z nas pracuje do 8 godzin dziennie (51 %). Drugą połowę stanowią osoby pracujące 9 (16%) i 10 (15%) godzin dziennie. Za czas, który spędzamy w pracy, oczekujemy adekwatnych zarobków. Nierzadko to one są czynnikiem decydującym o zmianie pracodawcy. Niemniej jednak coraz większą rolę odgrywa tu również tzw. jakość pracy. Składa się na nią zarówno przyjazna atmosfera oraz równe traktowanie pracowników, jak i dodatkowe pakiety motywacyjne. Wiele firm, chcąc zadbać o swoich pracowników w ich wolnym czasie, wykupuje karnety upoważniające do korzystania z siłowni czy aerobicu. Inną formą motywacji jest oferowanie pracownikom kursów, szkoleń lub finansowanie studiów podyplomowych.

REKLAMA

Jak powinien działać menedżer doskonały?

Czemu menedżer zawdzięcza swoją skuteczność?

REKLAMA

Wyniki sondy zamieszczonej na platformie Talent Club pokazują, że aż 40% menedżerów do pracy motywuje możliwość rozwoju zawodowego. Wartość wynagrodzenia i podwyżka (25% respondentów) znajdują się dopiero na drugim miejscu. Tuż za nimi uplasowała się dobra atmosfera w miejscu pracy (22%), a następnie pochwała od przełożonego (10%). Najsłabszym motywatorem okazały się dodatkowe świadczenia, takie jak na przykład prywatna opieka zdrowotna (tylko 2% głosów).

Polski menedżer dojrzał do myśli, że drogą do sukcesu jest stałe podnoszenie własnych kwalifikacji. Szereg nowych stanowisk, szczebli na ścieżce kariery, które powstają w korporacjach, dają większą możliwość awansu – mówi Jacek Bochenek, Dyrektor Generalny Diners Club Polska. -- Samodoskonalenie daje możliwość rozwoju zawodowego i co za tym idzie, większych zarobków i poprawy jakości życia. Najlepszym przykładem były organizowane w ramach programu Talent Club Mistrzostwa Polski Kadry Menedżerskiej, w których menedżerowie wypełnili ponad 20 tysięcy testów sprawdzających ich kompetencje zawodowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Vademecum: Jak budować zaufanie w zespole?

Jak dobrze wykorzystać czas w pracy?

Źródło: Talent Club

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

REKLAMA

Potrzebna pilna decyzja, bo można dużo zyskać lub stracić na podatku, termin 20 lutego

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

REKLAMA