REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

E-firma, Reklama

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Zakaz reklamy a obowiązek informowania o zakresie i rodzaju świadczeń zdrowotnych

Podmiot wykonujący działalność leczniczą ma obowiązek podawać do wiadomości publicznej informacje o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Jednak treść ani forma tych informacji nie mogą mieć cech reklamy.

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami.

6 mitów głównych w SEO

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki.

Dostęp do internetu - zachowanie e-klientów

Rozwój dziennikarstwa internetowego jest zależny od rozwoju, popularności Internetu i sieci mobilnych. W ostatnich latach wzrost liczby użytkowników rocznie ocenia się na ok 20% (jest to około 10 mln użytkowników w kraju). Ponad 40% gospodarstw domowych ma stały dostęp do Internetu, ponad 2,5 mln mieszkańców ma dostęp poprzez sieci komórkowe.

REKLAMA

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu.

Jak zagospodarować nadwyżki w firmie?

Każdy przedsiębiorca cieszy się uzyskując dochód. Jednak wie też o tym, że pieniądze nie powinny leżeć bezczynnie, gdyż tracą na wartości. W niniejszym artykule przedstawimy kilka sposób na inwestowanie nadwyżek finansowych firmy na krótki czas, lecz z zyskiem.

Nowe sposoby na przekaz informacji

Przekazy graficzne, multimedialne, prezentacje, wizualizacje, publikacje stają się elementem dziennikarstwa internetowego. Ostatnie lata pokazały wzrost zainteresowania rynkiem informacji – zarówno graficznym (fotorelacje) jak publikacjami.

Kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego

Nieustanie obserwuje się rozwój rynku informacji. Można zauważyć ten rozwój poprzez powstawanie licznych portali tematycznych i specjalistycznych. Równocześnie rozbudowano serwisy firmowe (szczególnie firm ogólnokrajowych i międzynarodowych) w zakresie informacji dla klientów, informacji o firmie, jej polityce i produktach. Na rynek wydawniczy wprowadzono magazyny i biuletyny instytucji i firm badawczych.

REKLAMA

Fax internetowy - czy warto z niego skorzystać?

Rośnie liczba osób korzystających z faxu internetowego. Na czym polega używanie faxu internetowego i czy warto jest z niego korzystać?

Dziennikarstwo mobilne

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery.

Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Firmy są ważnym źródłem dochodów dla wydawnictw, firm mediowych i mediów. Głównymi kryteriami dla reklamodawców jest popularność i powszechność przekazu oraz jego marka i reputacja. Jakie są wymagania firm wobec reklamodawców?

Moneyback – czy to może się opłacać?

Każdy lubi dostawać coś gratis. Dlatego wielu klientów niektórych banków cieszy się, korzystając z oferowanej im usługi moneyback. W niniejszym artykule przyjrzymy się ofertom moneyback oferowanym przez banki działające w Polsce i sprawdzimy, jakie wymogi trzeba spełnić, by móc z tego udogodnienia korzystać.

Życie w sieci kontra prywatność

Miejsce zamieszkania, data urodzin, zainteresowania, ulubione filmy i zespoły - wszystkich tych rzeczy możemy dowiedzieć się o innych z rozmaitych portali społecznościowych. Nie da się ukryć, że brak konta na portalach typu facebook czy nasza-klasa budzi współcześnie zdziwienie. Jednak, czy tego typu wirtualne społeczności nie odzierają nas w pewien sposób z prywatności? Jakie rzeczy zdecydowanie lepiej zachować dla siebie?

Co dalej z dotacjami dla startupów?

Zakończył się nabór do trzeciego i ostatniego w tym roku konkursu z Działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG). Złożono rekordową od dwóch lat liczbę wniosków – 1221 na łączną kwotę ponad 535 mln zł. Tymczasem zbliżają się rewolucyjne zmiany w Działaniu 8.1, które mają ułatwić dostęp do wsparcia dla startupów i pomóc w rozdysponowaniu pozostałych w budżecie środków.

Obowiązki przedsiębiorcy przy zawieraniu umowy na odległość

Przedsiębiorca sprzedający na serwisach aukcyjnych lub poprzez sklep internetowy jest zobowiązany do spełniania określonych obowiązków. Jakie informacje przedsiębiorca jest zobowiązany podać konsumentowi przy zawieraniu umowy na odległość?

Jednolity patent: apel do rządu o wyjście Polski ze wzmocnionej współpracy

To ostatni moment na wyjście naszego kraju ze wzmocnionej współpracy utworzonej w celu stworzenia jednolitej ochrony patentowej - ostrzega PKPP Lewiatan

Kupujemy gotowe spółki dla unijnych dotacji

Na Zachodzie zakup gotowych spółek to wygodny sposób na rozpoczęcie działalności gospodarczej, zatem i handel nimi jest tam traktowany jak normalna forma aktywności biznesowej. U nas natomiast to młody rynek, który jednak rozwija się bardzo dynamicznie. Istnieją bowiem bardzo racjonalne i czysto ekonomiczne przesłanki powodujące, że zakup spółki bywa wyjątkowo opłacalną inwestycją.

Parlament Europejski pracuje nad zwiększeniem ochrony danych osobowych

Ostatnie tygodnie 2012 roku to w Parlamencie Europejskim kluczowy moment w pracach nad unijnym projektem rozporządzenia dotyczącym ochrony danych osobowych

Firmy nie chronią danych swoich i kontrahentów

W zdecydowanej większości przedsiębiorstw (98 proc.) komputery i laptopy są chronione oprogramowaniem antywirusowym. Jednak, aż 41 proc. pracodawców pozwala pracownikom na kopiowanie firmowych danych na nośniki zewnętrzne - wynika z badania, które przeprowadziła firma DAGMA, przy współpracy PKPP Lewiatan i TUV Rheinland Polska.

Prawa autorskie na Facebooku

Ostatnio głośno jest o zmianie dotyczącej praw autorskich na Facebooku. W artykule przedstawiona jest analiza tego jak (i czy) Facebook reguluje kwestie wykorzystywania działalności twórczej jego użytkowników oraz co ma się w tym zakresie zmienić.

Reklama w mediach – zainteresowanie reklamą

W roku 2012 najczęściej wykorzystywane były reklamy banerowe - 50% reklam prezentowanych w Internecie. Wartość ta w obecnym roku maleje, wzrasta znaczenie ilość reklam angażujących czytelnika – reklamy Preroll i Rectangle – zasłaniające treści i przekazy danego portalu.

Start-up – szansa dla internetowych przedsiębiorstw

"W młodych nadzieja”, jednak nie tylko ludzie młodzi są zauważalni w Internecie. Świat wirtualny uatrakcyjnia się z dnia na dzień, toteż e-firma nie jest już żadną nowością. Start-up to najlepszy start w swoją własną przyszłość.

7 prostych sposobów na obniżenie kosztów w Twojej firmie

Koszty w firmie. W artykule przedstawiamy jak w prosty sposób obniżyć koszty w każdej firmie.

Jak stworzyć skuteczną reklamę?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak jest ona tylko jednym z elementów torujących nam drogę do sukcesu. Stworzenie dobrej reklamy nie jest wcale proste, ale łatwość tworzenia nie jest w niej najważniejsza. Rolę nadrzędną odgrywa medium, w którym nasza reklama się ukaże.

Reklama aptek – aspekty prawne

W dniu 1 stycznia 2012r. weszła w życie zmiana ustawy Prawo farmaceutyczne, która wprowadziła zakaz reklamy aptek oraz jej działalności. Nowe przepisy wywołują wiele kontrowersji. Ich interpretacja jest niejednolita, co powoduje, iż ciągle trwa zagorzała dyskusja na temat zakresu zakazu oraz dopuszczalnych form działań podejmowanych przez apteki.

Firmom grozi upadek

Systematycznie od czterech lat wzrasta liczba upadających firm. Jest duże prawdopodobieństwo, że liczba ta może przekroczyć 900, czyli o ponad jedną czwartą więcej niż w 2011 r.

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy.

Wykreślenie przedsiębiorcy z CEIDG z urzędu przez organ administracyjny

W niektórych sytuacjach przedsiębiorca może być wykreślony z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej z urzędu, w drodze decyzji administracyjnej. Sprawdźmy w jakich przypadkach może się to zdarzyć.

Popularność przekazów reklamowych online

Rynek reklamowy jest sposobem na utrzymanie i rozwój sieci wydawniczych. Obok korzyści są widoczne również obciążenia jakie napotykają wydawnictwa przy prowadzeniu akcji reklamowych i marketingowych. Wielu czytelników negatywnie ocenia nadmiar akcji reklamowych. Problemy tego typu są coraz częściej widoczne w sieci www.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Forum Młodych PKPP Lewiatan finalizuje przygotowania do Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, który - jak co roku - ma szansę zmienić świat na lepsze.

Jak sprawdzić wiarygodność producenta aplikacji działającej w chmurze?

Aplikacje działające w chmurze mają do siebie to, że kwestie bezpieczeństwa danych powierzane przez potencjalnych użytkowników budzą głośne dyskusje. Czy wina leży po stronie dostawców? A może użytkownik nie weryfikuje dostatecznie ich wiarygodności?

Test: Apple iPhone 5

Testujemy iPhone'a 5, czyli płaskiego i większego następcę iPhone'a 4. Różnic jest dużo, ale czy wszystkie zmiany wyszły na dobre?

CRM – filozofia biznesu, czy trend?

Krążący w sieci temat chmury, powoduje rosnące zainteresowanie aplikacjami. Czy dla niektórych z nich to tylko trend, czy za wzrostem popularności kryje się coś więcej?

Tani hosting dla firmy - który wybrać?

Oferty taniego hostingu zawładnęły rynkiem. Dowiedz się na co uważać decydując się na tani hosting.

Linki sponsorowane a pozycjonowanie

Przedsiębiorcy chcący reklamować swoją firmę w Internecie mogą skorzystać z usługi pozycjonowania stron www lub z kampanii linków sponsorowanych. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze formy reklamy w sieci.

Merchandising drogą do portfela konsumenta

Sezon wiosenno-letni to nie tylko okres wzmożonej konkurencji producentów m.in. napojów gazowanych czy lodów. To także dobry czas na wprowadzenie nowych produktów. Aby nasz towar wyróżniał się na tle konkurencyjnych, warto zadbać odpowiednio wcześniej o profesjonalne usługi merchandisingowe i efektywne strategie promocyjne.

Pozycjonowanie stron – Google wprowadza zmiany

Coraz liczniejsze nadużycia ze strony SEO doprowadziły do zmiany zasad pozycjonowania stron przez Google. Wysokiego miejsca w wyszukiwarce nie zapewnią już standardowe działania, jak keywords czy dobra optymalizacja. Warto więc śledzić na bieżąco działania pozycjonerów i brać pod uwagę wskazówki Google.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Chmura obliczeniowa (cloud computing) wielu firmom się opłaca

Przedsiębiorcy ochoczo korzystają z nowych technologii podczas zarządzania swoimi firmami. Powszechne są obecnie laptop, smartfon i bezprzewodowy dostęp do internetu (jeszcze niedawno nieobecne, czy niedoceniane). Usprawniają prowadzenie biznesu, zwiększają elastyczność pracy oraz optymalizują koszty. Podobna przyszłość czeka cloud computing. Obecnie nikt, kto poważnie myśli o zarządzaniu biznesem, nie powinien lekceważyć chmury obliczeniowej. Dlaczego?

E-commerce: sklep internetowy czy tradycyjny?

E-commerce. Prowadzenie e-firmy nie tylko wiążę się z ponoszeniem niższych kosztów niż w przypadku tradycyjnych przedsiębiorstw. Pozwala przenieść na kupującego niektóre obowiązki sprzedawcy.

E-firing – obawa przed konfrontacją z pracownikiem czy zwykła wygoda?

W dobie Internetu coraz więcej działań zostaje uznanych za dopuszczalne, mimo że jeszcze kilka lat temu nie miały racji bytu. Niegdyś, formą obowiązkową było składanie podania do gabinetu profesora w celu uzyskania pożądanej informacji bądź zgody na zajmujący nas temat.

Będzie unijny system obrotu pieniądzem elektronicznym?

Od kilku lat w Unii trwają przymiarki do wprowadzenia systemu obrotu pieniądzem elektronicznym. System ten ma objąć obok przelewów i wypłat w skali międzynarodowej sektor kredytowy, debetowy oraz płatności mobilne oraz internetowe.

Rynek produktów elektronicznych

Spadek sprzedaży produktów elektronicznych w Europie ma znaczący wpływ na rynek usług mobilnych w całej Unii. Innowacje technologiczne dla sektora telefonii mobilnej są efektem wysokich inwestycji i znacznych nakładów firm.

Odczytywanie reklam banków

Reklama jako środek informacji, przyciąga uwagę klienta i informuje go niemal o wszystkim w bardzo szybki i prosty sposób. Czy opłaca się „czytać” reklamy banków?

Od 1 lipca 2012 roku tańszy mobilny internet

Niższe stawki za mobilny internet oraz wiadomości głosowe i tekstowe w ramach roamingu od 1 lipca 2012 roku - to efekt wchodzącego w życie rozporządzania unijnego regulującego stawki za komunikację międzynarodową.

Rynek reklamy w Polsce

W Polsce rynek reklamowy jest ukierunkowany na tworzenie wizerunku wśród opinii publicznej. Zainteresowanie nowymi projektami reklamowymi jest znaczne, widzowie szukają nowych form prezentacji i nowych popularnych produktów.

Audiowizualne usługi medialne – dyrektywa UE

Komisja Europejska sprawdziła jak funkcjonuje Dyrektywa 2010/13/EU o audiowizualnych usługach medialnych. 7 maja 2012 r. ukazało się sprawozdanie Komisji w tej kwestii. Dyrektywa ta umożliwia swobodny obieg treści audiowizualnych i służy osiągnięciu ważnych celów leżących w interesie publicznym poprzez zakaz nawoływania do nienawiści, ochronę małoletnich przed szkodliwymi dla nich treściami oraz promowanie europejskich utworów audiowizualnych.

Modecom FreeWAY TAB 7.0 – tablet przeznaczony dla kierowców

Ostatnio kupno nawigacji samochodowej staje się coraz mniej opłacalne. W podobnej cenie możemy dostać dobrej jakości tablet, który oprócz pełnoprawnej nawigacji posiada również szereg dodatkowych funkcji, o których zwykła nawigacja może jedynie pomarzyć. Kolejnym urządzeniem, który może poważnie zagrozić nawigacjom samochodowym z pewnością jest Modecom FreeWAY TAB 7.0.

LG Optimus True HD LTE – mocna specyfikacja i ekran HD

LG nie zwalnia tempa i wprowadza na europejski rynek nowy model smartfon z górnej półki. Dla tych, którzy cierpią na brak cierpliwości i nie chcą czekać na topowy model 4X HD, już wkrótce będą mogli kupić LG Optimus True HD LTE. Czym się on charakteryzuje?

teXet TB-T11A – niedrogi tablet dla miłośników książek

Oczywiście urządzenie nie jest w kształcie książki, nie jest również wykonane z papieru, ale łączy w sobie funkcjonalność tabletu i czytnika książek internetowych. Urządzenie o bardzo przyjemnym wyglądzie to tak naprawdę tablet z systemem Android z funkcjami typowymi dla czytników e-booków.

REKLAMA