Wymagania firm wobec rynku reklamowego
REKLAMA
REKLAMA
Obok tradycyjnych form wykorzystywane są portale społecznościowych, fora dyskusyjne, blogi i bazy danych. Prowadzenie komunikacji w czasie rzeczywistym i konta pocztowe, dyskusyjne są przez wiele firm wysoko oceniane. Wprowadzenie informacji klienckiej oraz plotek jest sposobem na zdobycie zaufania, marki oraz pozytywnej oceny kupujących i fanów (fanpage).
REKLAMA
Publikacje reklamowe są nadal najpopularniejszym sposobem prezentacji, komunikacji i przekazywania informacji o firmie i jej produktach. Klienci częściej wybierają produkty znane, opisane i zaprezentowane.
Zobacz: Popularność przekazów reklamowych online
Odpowiednia reklama pozwala na zbudowanie marki, reakcji odbiorcy, opinii i zaufania do firmy. Wypowiedzi specjalistów, dziennikarzy danej branży są częściej czytane i lepiej oceniane. Klienci szukają również publikacji pisanych przez pracowników i specjalistów danej firmy. Firmy wykorzystują ten sposób przekazu, w ostatnim okresie znacznie wzrósł rynek czytelników i publikacji tego rodzaju.
W kolejnych latach rynek ten będzie się rozwijał, głownie w oparciu o zainteresowanie firm reklamą tego typu.
Zobacz: Jak stworzyć skuteczną reklamę?
Reklamodawcy coraz częściej interesują się przekazami multimedialnymi, wprowadzenie prezentacji tego typu wymaga inwestycji w innowacje w wydawnictwach, firmach mediowych i mediach.
Zainteresowanie użytkowników Internetu prezentacjami multimedialnymi jest znaczne, jednak głównie w zakresie informacji, prezentacji wideo lub filmów nie klasycznymi reklamami.
Nowością na rynku reklamowym jest reklama mobilna, obecnie na szeroką skalę funkcjonuje reklama sms, wprowadzane są nowe aplikacje i telefony oraz mobilny dostęp dla reklamy mobilnej (najczęściej indywidualnej). Zainteresowanie reklamodawców będzie systematycznie wzrastać przy rozpowszechnianiu się i popularyzacji rozwiązań mobilnych.
Formy prezentacji reklamowej zmieniają się w miarę rozwoju rynku informacji, rynku TV online oraz programów i aplikacji IT.
Zobacz serwis: Reklama
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.