Popularność przekazów reklamowych online
REKLAMA
REKLAMA
Ekspansywne akcje reklamowe zakłócają odbiór publikacji, tekstów, filmów czy prezentacji. Czytelność przekazu dziennikarskiego spada, na pierwszej stronie dostępne są linki i odnośniki reklamowe.
REKLAMA
Internet jest najmocniej obciążonym medium w zakresie reklamy, zainteresowanie reklamą internetową rośnie. Nowe sposoby realizacji akcji promocyjnych opierają się o emocje odbiorcy i zwracanie uwagi. Intensywne kolory, przemieszczająca się reklama i bannery, zasłanianie strony mają być sposobem na zaangażowanie i przekonanie użytkownika Internetu do produktu i firmy. Wydawnictwa internetowe tracą czytelników i wizerunek przy zbyt dużym zaangażowaniu w akcje reklamowe.
Zobacz: Rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron
REKLAMA
Promocja poza zakresem tematyki magazynku online lub sprzeczna z tematem również jest negatywnie odbierana przez czytelników. Utrata wiarygodności i marki przez błędne programy promocji w wydawnictwie stają się problemem i znacznym obciążeniem (również finansowym). Magazyny i gazety online zaangażowane w akcje marketingowe w swojej branży i tematyce, są oceniane pozytywnie. Określony wizerunek i marka jest sposobem na uzyskanie miejsca w branży i na rynku.
W roku 2012 zainteresowanie reklamą interaktywną wrosło o kilka procent. Zainteresowanie rynkiem reklamy online o ok 16% w tym roku. Firmy szukają nowych sposobów na promocję w sieci, głównie w oparciu o grafikę i interaktywność w przekazie. Najmocniej zaangażowane branże w akcje promocyjne to – telekomunikacja, design, produkty dla domu i FMCG (produkty konsumenckie). Efektem jest wprowadzanie reklam multimedialnych i interaktywnych. Promocja w tych branżach opiera się o innowacje, nowości. Branże te są mocno zaangażowane w projektowanie usług IT (również graficznych), co przekłada się na działalność promocyjną i reklamową. Branże te należą do liderów w zakresie innowacji IT i grafiki. Przez kolejne lata branża telekomunikacji oraz branża IT będzie rozbudowywana, również na rynku reklamowym. Multimedialne prezentacje, wizualizacje 3D, interaktywne gry i publikacje są kolejnym elementem dla branży reklamy.
Zobacz: Rynek reklamy w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.