REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Marketing mobilny
Marketing mobilny

REKLAMA

REKLAMA

W kolejnych latach najwyższą dynamikę wzrostu na rynku reklamowym ocenia się dla marketingu mobilnego. Obecnie firmy opracowują i wprowadzają prezentacje promocyjne odpowiednie dla smartphone i tablet. Najważniejsze jest dostosowanie grafiki oraz czytelność i jasność przekazu. Firmy obecnie udostępniają katalogi, aplikacje IT oraz portale czytane poprzez tablet i smartphone.

Wzrost sprzedaży sprzętu mobilnego i dostępu do Internetu jest oceniany pozytywnie. W krajach Europy Zachodniej proces ten jest bardziej zaawansowany, wyniki efektywności promocji wysokie. W kolejnych latach firmy międzynarodowe i  europejskie będą wprowadzać swoje projekty reklamowe również w Polsce.

REKLAMA

Najważniejszym ograniczeniem dla zmian jest cena sprzętu IT i dostępu do Internetu. Firmy telefonii komórkowej w kolejnych latach przy popularyzacji tych rozwiązań planują obniżyć cenę i koszt użytkowania.

Obecnie najwyższy udział w rynku ma reklama internetowa tj mailing, banery, reklama interaktywna oraz portale ogłoszeń i prezentacji. Często wykorzystywana przez internautów jest reklama na forach, portalach społecznościowych oraz wpisy i komentarze na tradycyjnych portalach i stronach www. Ocena innych użytkowników i klientów jest ważną informacją. Badania Internetu pokazują również spadek zainteresowania reklamą email i banerową.  Głównym zarzutem jest nadmiar ofert promocyjnych i słaby przekaz. Internauci zniechęceni promocją email wykorzystują opcje spam, czarna skrzynka lub blokadę poczty reklamowej. Wiele portali wymusza podanie adresu email dla promocji i reklamy. Zazwyczaj po zalogowaniu się do wybranego portalu specjalistycznego czy ogólnego trzeba wyrazić zgodę na wykorzystanie adresu email. Z takiej formy zbierania danych korzystają również sklepy online i firmy  szukające pracowników.

Zobacz: Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Popularną reklamą online są newslettery i katalogi, publikacje pdf. Przekazywanie wybranych informacji i publikacji tematycznych na email szybko znalazło wielu zwolenników i czytelników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Na rynku reklamowym najwyższe zainteresowanie reklamą online tj banery i prezentacje interaktywne widać wśród firm telefonii komórkowej oraz instytucji finansowych i banków. Usługi tych firm są skierowane do ogólnego odbiorcy. Popularyzacja banków i usług telefonicznych ma na celu wzrost zainteresowanie ofertą, marką i produktami. Rynek finansowy jest szeroko wykorzystywany przez firmy i osoby prywatne. Wzrost zainteresowania marka banku a w szczególności nowymi produktami i usługami jest ważne dla banków. Obecnie problemy gospodarcze spowodowały zniechęcenie do banków i ich usług. Najczęściej wykorzystywane są lokaty i transakcje różnego rodzaju. Na rynku telefonii komórkowej wprowadzanie nowości innowacji jest wysokie. Użytkownicy jednak niechętnie podchodzą do tak bogatej i zmiennej oferty. Ilość promocji i nowości jest wysoka, częstotliwość znaczna. Nadmiar ofert i informacji zniechęca do korzystania z tej formy zakupu.

Portale ogłoszeń online (np. wpis na mapie kraju, miasta, ogłoszenia ogólnopolskie i lokalne) pozwalają znaleźć podstawowe dane, czasem link do portalu. Użytkownicy internetu najczęściej korzystają z firm o znanej marce lub firm, które potrafią się zaprezentować. Link do strony jest ważny przy wyborze produktu i firmy oraz decyzji o zamówieniu.

Wysoki poziom popularności uzyskują portale i strony prezentacji firm i produktów na skalę ogólnopolską. Wysoki poziom zainteresowania, wysokie oceny oraz satysfakcja klientów jest najważniejszym kryterium dla tych portali. Szeroka prezentacje firmy, marki i produktów jest zachęta dla klientów. Wiele osób obok strony internetowej i prezentacji firmy szuka tradycyjnych sklepów i galerii, aby w pełni ocenić produkt.

Zobacz: Marketing przez SMS – jak to działa?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Emigracja zarobkowa. Gdzie najczęściej uciekają specjaliści?

Emigracja zarobkowa na świecie. Gdzie najczęściej uciekają specjaliści? W tym roku na podium znalazła się Australia, wyprzedzając dotychczasowego lidera – Kanadę. A gdzie można znaleźć najwięcej specjalistów z Polski? 

Jak ulga na ekspansję wspiera przedsiębiorców w zdobywaniu nowych rynków?

Ulga na ekspansję, która weszła w życie 1 stycznia 2022 roku. Jej celem jest wspieranie przedsiębiorców w zwiększaniu przychodów ze sprzedaży produktów, szczególnie poprzez rozszerzenie działalności na nowe rynki. Mimo że ulga na ekspansję pozwala zaoszczędzić do 190 tys. złotych rocznie, w praktyce okazała się mało popularna – w 2022 roku skorzystało z niej jedynie 224 podatników CIT. To pokazuje, że pomimo potencjalnie dużych korzyści, ulga wciąż nie cieszy się szerokim zainteresowaniem wśród przedsiębiorców.

Fundacje rodzinne umrą śmiercią naturalną? Ekspertka krytycznie o planach Ministerstwa Finansów

Ministerstwo Finansów planuje zmiany w opodatkowaniu fundacji rodzinnych od 2025 r. Zdaniem ekspertki dr Anny Marii Panasiuk proponowane przez resort finansów zmiany idą za daleko, a ich wprowadzenie może doprowadzić do tego, że fundacje rodzinne umrą śmiercią naturalną.

Rewolucja w VAT dla małych podatników: nowe zwolnienie podmiotowe daje korzyść w obrotach z zagranicą

To będzie rewolucyjna nowelizacja ustawy VAT. Teraz nawet niewielka sprzedaż zagranicę np. przez platformę internetową wymusza płacenie VAT – formalnie nawet od osób nie prowadzących działalność gospodarczą i fiskus może skutecznie podatku dochodzić.

REKLAMA

Już 400 tysięcy firm wpisanych na listy dłużników. Jak odzyskiwać zaległe pieniądze?

W Polsce na listy dłużników wpisanych jest już 400 tysięcy firm. Najtrudniej jest w branży meblarskiej, transportowej, budowlanej i IT. Aż 27% dłużników nie płaci zobowiązań nie dlatego, że nie ma pieniędzy, ale dlatego że ma złe intencje. Takie alarmujące dane podaje Skaner MŚP 2024 dla BIG InfoMonitor. Jak odzyskiwać zaległe pieniądze? 

Właściciele wiodących firm rodzinnych na Kongresie 4 GENERATIONS w Fabryce Norblina w Warszawie

Według badań Instytutu Biznesu Rodzinnego i GUS-u w Polsce jest nawet 2,2 mln firm, w których większościowe udziały ma rodzina: „rodzina biznesowa”. To nowe pojęcie wprowadzone przez IBR, ale stare w swoim znaczeniu, struktura oparta na więzach krwi i wspólnym zaangażowaniu w biznes, która może trwać przez pokolenia. Właśnie rodziny biznesowe spotkają się na Kongresie 4 GENERATIONS.

Powódź uniemożliwia realizację umowy? Sprawdź co można zrobić [Przykłady]

Jak powódź wpływa na wykonanie świadczeń umownych? Kiedy niezbędne będą rozstrzygnięcia poczynione przez sąd? Aktualne przepisy na praktycznych przykładach omawia radca Prawny Zbigniew Cieślak z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy.

Umowa czy kontrakt? Różnice, o których powinni wiedzieć HR-owcy i menedżerowie

Współczesne realia biznesowe wymagają od organizacji elastyczności w zarządzaniu ludźmi, szczególnie na stanowiskach menedżerskich. W Polsce istnieją dwa główne rodzaje umów, na podstawie których można zatrudniać menedżerów: umowa o pracę oraz kontrakt menedżerski (umowa zlecenie). Oba typy umów różnią się w wielu aspektach, dlatego działy HR powinny znać różnice między nimi, aby podjąć świadomą decyzję co do formy zatrudnienia menedżera.

REKLAMA

Handel fałszywymi opiniami w internecie [RAPORT]

Firmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre e-sklepy sięgają po nieuczciwe praktyki. Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysięcy sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10% obrotu e-sklepów. Czy problem narasta? Jak można się przed nim bronić?

Już od 1 listopada 2024 r., z tym wnioskiem, blisko 2 mln przedsiębiorców, będzie mogło obniżyć koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Wakacje składkowe 2024 i 2025

Od grudnia 2024 r. – na podstawie wniosku złożonego w listopadzie br. – blisko 2 mln przedsiębiorców, będzie mogło skorzystać z ulgi, która odpowiadać będzie sumie miesięcznych składek na własne ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie chorobowe oraz na Fundusz Pracy i Fundusz Solidarnościowy. Z wakacji składkowych – bo o nich mowa – przedsiębiorcy będą mogli korzystać raz w roku. W tym czasie, będą oni mogli prowadzić działalność gospodarczą na dotychczasowych zasadach, a składki na ubezpieczenia społeczne, za miesiąc objęty zwolnieniem, zostaną za nich opłacone z budżetu państwa.

REKLAMA