REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Marketing mobilny
Marketing mobilny

REKLAMA

REKLAMA

W kolejnych latach najwyższą dynamikę wzrostu na rynku reklamowym ocenia się dla marketingu mobilnego. Obecnie firmy opracowują i wprowadzają prezentacje promocyjne odpowiednie dla smartphone i tablet. Najważniejsze jest dostosowanie grafiki oraz czytelność i jasność przekazu. Firmy obecnie udostępniają katalogi, aplikacje IT oraz portale czytane poprzez tablet i smartphone.

Wzrost sprzedaży sprzętu mobilnego i dostępu do Internetu jest oceniany pozytywnie. W krajach Europy Zachodniej proces ten jest bardziej zaawansowany, wyniki efektywności promocji wysokie. W kolejnych latach firmy międzynarodowe i  europejskie będą wprowadzać swoje projekty reklamowe również w Polsce.

REKLAMA

REKLAMA

Najważniejszym ograniczeniem dla zmian jest cena sprzętu IT i dostępu do Internetu. Firmy telefonii komórkowej w kolejnych latach przy popularyzacji tych rozwiązań planują obniżyć cenę i koszt użytkowania.

Obecnie najwyższy udział w rynku ma reklama internetowa tj mailing, banery, reklama interaktywna oraz portale ogłoszeń i prezentacji. Często wykorzystywana przez internautów jest reklama na forach, portalach społecznościowych oraz wpisy i komentarze na tradycyjnych portalach i stronach www. Ocena innych użytkowników i klientów jest ważną informacją. Badania Internetu pokazują również spadek zainteresowania reklamą email i banerową.  Głównym zarzutem jest nadmiar ofert promocyjnych i słaby przekaz. Internauci zniechęceni promocją email wykorzystują opcje spam, czarna skrzynka lub blokadę poczty reklamowej. Wiele portali wymusza podanie adresu email dla promocji i reklamy. Zazwyczaj po zalogowaniu się do wybranego portalu specjalistycznego czy ogólnego trzeba wyrazić zgodę na wykorzystanie adresu email. Z takiej formy zbierania danych korzystają również sklepy online i firmy  szukające pracowników.

Zobacz: Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

REKLAMA

Popularną reklamą online są newslettery i katalogi, publikacje pdf. Przekazywanie wybranych informacji i publikacji tematycznych na email szybko znalazło wielu zwolenników i czytelników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na rynku reklamowym najwyższe zainteresowanie reklamą online tj banery i prezentacje interaktywne widać wśród firm telefonii komórkowej oraz instytucji finansowych i banków. Usługi tych firm są skierowane do ogólnego odbiorcy. Popularyzacja banków i usług telefonicznych ma na celu wzrost zainteresowanie ofertą, marką i produktami. Rynek finansowy jest szeroko wykorzystywany przez firmy i osoby prywatne. Wzrost zainteresowania marka banku a w szczególności nowymi produktami i usługami jest ważne dla banków. Obecnie problemy gospodarcze spowodowały zniechęcenie do banków i ich usług. Najczęściej wykorzystywane są lokaty i transakcje różnego rodzaju. Na rynku telefonii komórkowej wprowadzanie nowości innowacji jest wysokie. Użytkownicy jednak niechętnie podchodzą do tak bogatej i zmiennej oferty. Ilość promocji i nowości jest wysoka, częstotliwość znaczna. Nadmiar ofert i informacji zniechęca do korzystania z tej formy zakupu.

Portale ogłoszeń online (np. wpis na mapie kraju, miasta, ogłoszenia ogólnopolskie i lokalne) pozwalają znaleźć podstawowe dane, czasem link do portalu. Użytkownicy internetu najczęściej korzystają z firm o znanej marce lub firm, które potrafią się zaprezentować. Link do strony jest ważny przy wyborze produktu i firmy oraz decyzji o zamówieniu.

Wysoki poziom popularności uzyskują portale i strony prezentacji firm i produktów na skalę ogólnopolską. Wysoki poziom zainteresowania, wysokie oceny oraz satysfakcja klientów jest najważniejszym kryterium dla tych portali. Szeroka prezentacje firmy, marki i produktów jest zachęta dla klientów. Wiele osób obok strony internetowej i prezentacji firmy szuka tradycyjnych sklepów i galerii, aby w pełni ocenić produkt.

Zobacz: Marketing przez SMS – jak to działa?

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

"Zrób to sam" w prawie? To nie działa!

Obecnie w internecie znaleźć można wszystko. Bez trudu znajdziemy gotowe wzory umów, regulaminów, czy całe polityki. Takie rozwiązania kuszą prostotą, szybkością i przede wszystkim brakiem kosztów. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnodostępnego wzoru nieznanego autora zamiast zapłacić za konsultację prawną i przygotowanie dokumentu przez profesjonalistę.

REKLAMA

Za negocjowanie w złej wierze też można odpowiadać

Negocjacje poprzedzają zazwyczaj zawarcie bardziej skomplikowanych umów, w których do uzgodnienia pozostaje wiele elementów, często wymagających specjalistycznej wiedzy, wnikliwej oceny oraz refleksji. Negocjacje stanowią uporządkowany albo niezorganizowany przez strony ciąg wielu innych wzajemnie się uzupełniających albo wykluczających, w całości lub w części, oświadczeń, twierdzeń i zachowań, który dopiero na końcu ma doprowadzić do związania stron umową [1].

"Najtańsza energia to ta, którą zaoszczędziliśmy". Jaka jest kondycja polskiej branży AGD? [WYWIAD]

Polska pozostaje największym producentem AGD w Unii Europejskiej, ale stoi dziś przed kumulacją wyzwań: spadkiem popytu w kraju i na kluczowych rynkach europejskich, rosnącą konkurencją z Chin i Turcji oraz narastającymi kosztami wynikającymi z unijnych regulacji. Choć fabryki wciąż pracują stabilnie, producenci podkreślają, że bez wsparcia w zakresie innowacji, rynku pracy i energii trudno będzie utrzymać dotychczasową przewagę konkurencyjną. Z Wojciechem Koneckim, prezesem APPLiA – Polskiego Związku Producentów AGD rozmawiamy o kondycji i przyszłości polskiej branży AGD.

Kobieta i firma: co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią

Blisko co ósma przedsiębiorczyni (13 proc.) deklaruje, że doświadczyła trudności potencjalnie związanych z płcią na etapie pozyskiwania finansowania działalności. Najczęściej trudności te wiązały się z otrzymaniem mniej korzystnych warunków niż inne podmioty znajdujące się w podobnej sytuacji (28 proc.) oraz wymaganiem dodatkowych zabezpieczeń (27 proc.). Respondentki wskazują także odrzucenie wniosku bez jasnego uzasadnienia (24 proc.). Niemal ⅕ przedsiębiorczyń nie potrafi określić czy tego typu trudności ich dotyczyły – deklaruje to 19 proc. badanych. Poniżej szczegółowa analiza badania.

Kto może korzystać z wirtualnych kas fiskalnych po nowelizacji? Niższe koszty dla Twojej firmy

W świecie, gdzie płatności zbliżeniowe, e-faktury i zdalna praca stają się normą, tradycyjne, fizyczne kasy fiskalne mogą wydawać się reliktem przeszłości. Dla wielu przedsiębiorców w Polsce, to właśnie oprogramowanie zastępuje dziś rolę tradycyjnego urządzenia rejestrującego sprzedaż. Mowa o kasach fiskalnych w postaci oprogramowania, zwanych również kasami wirtualnymi lub kasami online w wersji software’owej. Katalog branż mogących z nich korzystać nie jest jednak zbyt szeroki. Na szczęście ostatnio uległ poszerzeniu - sprawdź, czy Twoja branża jest na liście.

REKLAMA

Co zrobić, gdy płatność trafiła na rachunek spoza białej listy?

W codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej nietrudno o pomyłkę. Jednym z poważniejszych błędów może być dokonanie przelewu na rachunek, który nie znajduje się na tzw. białej liście podatników VAT. Co to oznacza i jakie konsekwencje grożą przedsiębiorcy? Czy można naprawić taki błąd?

Zmiany dla przedsiębiorców: nowa ustawa zmienia dostęp do informacji o VAT i ułatwi prowadzenie biznesu

Polski system informacyjny dla przedsiębiorców przechodzi fundamentalną modernizację. Nowa ustawa wprowadza rozwiązania mające na celu zintegrowanie kluczowych danych o podmiotach gospodarczych w jednym miejscu. Przedsiębiorcy, którzy do tej pory musieli przeglądać kilka systemów i kontaktować się z różnymi urzędami, by zweryfikować status kontrahenta, zyskują narzędzie, które ma szanse znacząco usprawnić ich codzienną działalność. Możliwe będzie uzyskanie informacji, czy dany przedsiębiorca został zarejestrowany i figuruje w wykazie podatników VAT. Ustawa przewiduje współpracę i wymianę informacji pomiędzy systemami PIP i Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie niektórych informacji zawartych w wykazie podatników VAT (dane identyfikacyjne oraz informacja o statusie podmiotu).

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA