REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

W jaki sposób wyróżnić się na rynku e-commerce?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą.
Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą.

REKLAMA

REKLAMA

Każda firma wkraczająca na rynek Internetowy chce zaistnieć jak najszybciej, by szybko zbijać kokosy. Niestety nie jest tak łatwo. Przebicie się przez gęsty las konkurencji to spory wyczyn, ale z odrobiną zapały i cierpliwości wszystko jest możliwe. Na co więc zwracać uwagę, by wyróżnić się na rynku e-commerce?

Główną zaletą sklepów internetowych jest oszczędność czasu konsumenta. W związku z tym, musimy o ten aspekt szczególnie zadbać. Pod pojęciem oszczędności czasu kryje się nie tylko fakt, że klient może zakupić towar w sieci o każdej porze dnia i nocy bez wychodzenia z domu. Oszczędność czasu w sklepach internetowych to wbrew pozorom bardzo złożona definicja, której przestrzeganie i realizacja jest receptą na duży sukces. Zacznijmy jednak od początku.

REKLAMA

Po pierwsze, z oszczędnością czasu związana jest dostępność produktów w sklepie on-line. W jaki sposób łączy się to z oszczędnością czasu? Otóż potencjalny klient odwiedzający sklep internetowy z postanowieniem kupienia towaru, nie chce oglądać ofert, które są nieaktualne lub których akurat nie ma na stanie sklepu – to dla klienta strata czasu. Dlatego też, jeśli zależy nam na kliencie, szanujmy jego czas uzupełniając braku w ofercie, lub usuwając nieaktualne pozycje.

Sprawdź też: Zalety Open Source – czy firma na tym skorzysta?

REKLAMA

Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą. Czas reakcji na zapytanie jest również niezwykle ważny. Jeśli na pytania naszych potencjalnych klientów będziemy odpowiadać z dużym opóźnieniem, możemy być pewni, że szybko przejdą oni do konkurencji, która będzie potrafiła zadbać o odpowiednio szybką reakcję i profesjonalną obsługę przedsprzedażową.

Dostawa to kolejna niezwykle ważna kwestia, o którą należy zadbać ze szczególną uwagą. Cały proces logistyczny, od złożenia zamówienia aż po dostarczenie przesyłki powinien być niezwykle sprawny i skuteczny. Wszelkie opóźnienia, które powodują wydłużenie czasu realizacji zadłużenia są bardzo niewskazane. Należy również określić realny czas realizacji zamówienia. Wpisanie do regulaminu formułki typu: czas realizacji zamówienia od 2 do 10 dni, z pewnością odstraszy klientów.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Powyższe wskazówki tyczą się przede wszystkim sklepów, które oferują towar popularny, gdzie ceny i oferta powtarzają się w wielu sklepach. Tego typu firmy nie mogą pozwolić sobie na zaniedbania czy ustępstwa, gdyż zniechęcony klient bez mrugnięcia okiem pójdzie do konkurencji. Jeśli więc chcemy wyróżnić się z grona konkurencji, musimy zadbać o każdy szczegół i etap obsługi klienta. Tylko zadbanie o jego czas i zadowolenie zapewni nam sukces i szacunek konsumentów. 

Warto zobaczyć: Microsoft Office 2010 – jak się odnaleźć po przesiadce z Office 2003?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA