REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

W jaki sposób wyróżnić się na rynku e-commerce?

Kamil Rogala
Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą.
Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą.

REKLAMA

REKLAMA

Każda firma wkraczająca na rynek Internetowy chce zaistnieć jak najszybciej, by szybko zbijać kokosy. Niestety nie jest tak łatwo. Przebicie się przez gęsty las konkurencji to spory wyczyn, ale z odrobiną zapały i cierpliwości wszystko jest możliwe. Na co więc zwracać uwagę, by wyróżnić się na rynku e-commerce?

Główną zaletą sklepów internetowych jest oszczędność czasu konsumenta. W związku z tym, musimy o ten aspekt szczególnie zadbać. Pod pojęciem oszczędności czasu kryje się nie tylko fakt, że klient może zakupić towar w sieci o każdej porze dnia i nocy bez wychodzenia z domu. Oszczędność czasu w sklepach internetowych to wbrew pozorom bardzo złożona definicja, której przestrzeganie i realizacja jest receptą na duży sukces. Zacznijmy jednak od początku.

REKLAMA

Po pierwsze, z oszczędnością czasu związana jest dostępność produktów w sklepie on-line. W jaki sposób łączy się to z oszczędnością czasu? Otóż potencjalny klient odwiedzający sklep internetowy z postanowieniem kupienia towaru, nie chce oglądać ofert, które są nieaktualne lub których akurat nie ma na stanie sklepu – to dla klienta strata czasu. Dlatego też, jeśli zależy nam na kliencie, szanujmy jego czas uzupełniając braku w ofercie, lub usuwając nieaktualne pozycje.

Sprawdź też: Zalety Open Source – czy firma na tym skorzysta?

REKLAMA

Jeśli będziemy szanować czas naszych potencjalnych klientów, oni z pewnością do nas wrócą. Czas reakcji na zapytanie jest również niezwykle ważny. Jeśli na pytania naszych potencjalnych klientów będziemy odpowiadać z dużym opóźnieniem, możemy być pewni, że szybko przejdą oni do konkurencji, która będzie potrafiła zadbać o odpowiednio szybką reakcję i profesjonalną obsługę przedsprzedażową.

Dostawa to kolejna niezwykle ważna kwestia, o którą należy zadbać ze szczególną uwagą. Cały proces logistyczny, od złożenia zamówienia aż po dostarczenie przesyłki powinien być niezwykle sprawny i skuteczny. Wszelkie opóźnienia, które powodują wydłużenie czasu realizacji zadłużenia są bardzo niewskazane. Należy również określić realny czas realizacji zamówienia. Wpisanie do regulaminu formułki typu: czas realizacji zamówienia od 2 do 10 dni, z pewnością odstraszy klientów.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Powyższe wskazówki tyczą się przede wszystkim sklepów, które oferują towar popularny, gdzie ceny i oferta powtarzają się w wielu sklepach. Tego typu firmy nie mogą pozwolić sobie na zaniedbania czy ustępstwa, gdyż zniechęcony klient bez mrugnięcia okiem pójdzie do konkurencji. Jeśli więc chcemy wyróżnić się z grona konkurencji, musimy zadbać o każdy szczegół i etap obsługi klienta. Tylko zadbanie o jego czas i zadowolenie zapewni nam sukces i szacunek konsumentów. 

Warto zobaczyć: Microsoft Office 2010 – jak się odnaleźć po przesiadce z Office 2003?

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dyrektywa drugiej szansy. Jak może pomóc przedsiębiorcom w kryzysie finansowym [WYWIAD]

Czym jest dyrektywa drugiej szansy? Jak może pomóc firmom, będącym w trudnej sytuacji finansowej? Kiedy nowe przepisy wchodzą w życie? Rozmawiamy z Patrykiem Kruczkiem, adwokatem i doradcą restrukturyzacyjnym z kancelarii Kruczek+Partnerzy.

Kiedy jest odpowiedni czas na windykację należności? Nie czekaj zbyt długo

Płynność finansowa to podstawa skutecznego zarządzania firmą. Kiedy zatem rozpocząć windykację należności? Okazuje się, że nie można czekać zbyt długo. Co trzeba wziąć pod uwagę? Kiedy powinna zapalić się czerwona lampka? Podpowiadamy.

Człowiek ponad algorytmy. Czyli rola umiejętności miękkich w świecie automatyzacji

W miarę jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmieniają całe branże, firmy i miejsca pracy – umiejętności miękkie postrzegane jako jedyna rzecz, której maszyny nie mogą zastąpić, stają się absolutnie niezbędne. Które zatem z kompetencji będą szczególnie cenione przez pracodawców i mogą zadecydować o przewadze konkurencyjnej w 2025 r.?

ZUS: Zmiany w składce zdrowotnej. Jak skorzystają przedsiębiorcy?

Od nowego roku zmieniły się zasady obliczania składki na ubezpieczenie zdrowotne dla przedsiębiorców. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, kto skorzysta z nowych przepisów i kiedy pierwsze płatności według nowych zasad.

REKLAMA

Piękny umysł. Wiedza o mózgu w analizie preferencji zachowań i postaw człowieka

W dzisiejszym świecie, w którym wiedza neuronaukowa jest coraz bardziej dostępna, a tematyczne publikacje wychodzą poza ramę dyskursu naukowego i pisane są przystępnym językiem, wiedza o mózgu staje się niebywale wartościowym obszarem do codziennego wykorzystania. Warto, aby sięgali po nią również ci, którzy wspierają wzrost ludzi w biznesie i rozwoju indywidualnym.

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP)

Ruszył konkurs ZUS. Można otrzymać dofinansowanie do 80 proc. wartości projektu na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP). Wnioski można składać do 10 marca 2025 r. Gdzie złożyć wniosek? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Co podlega dofinansowaniu?

Potrzebna pilna decyzja, bo można dużo zyskać lub stracić na podatku, termin 20 lutego

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

REKLAMA

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA