Jakie są największe zalety handlu internetowego?
REKLAMA
REKLAMA
Przede wszystkim wspierający sklep internetowy marketing w sieci pozwala firmom precyzyjniej trafić do konkretnych konsumentów zainteresowanych naszą ofertą. Za sprawą dużej ilości sklepów internetowych, konsument ma możliwość porównywania ofert z wielu źródeł, a następnie wyboru tej najlepszej.
REKLAMA
Obecnie spora większość firm, które wiodą prym na rynku tradycyjnym, sprzedaje również on-line. O ile niektóre firmy dopiero wprowadzają swoją ofertę do sieci, inne nie wyobrażają sobie już istnienia bez internetowego źródła. Można również zauważyć, że niektóre firmy wręcz przeniosły swoją działalność ze świata realnego do sieci.
Zobacz również: Jakie słuchawki do biura i komunikatorów VoIP?
REKLAMA
Firmy, które do tej pory specjalizowały się w handlu stacjonarnym i tradycyjnym, powinny niezwłocznie rozpocząć prace mające na celu „przerzucenie” części przedsiębiorstwa do sieci. Już teraz można zauważyć pewien ruch w tej dziedzinie. Otóż coraz więcej produktów i towarów pojawia się w formie elektronicznej, do której dostęp mają jedynie internauci. Produkty w formie cyfrowej z dostępem przez sieć to przyszłość e-commerce.
Ta forma sprzedaży wyłącza z całego procesu transakcji wszystkie tradycyjne ograniczenia, które stały na drodze podczas handlu stacjonarnego. Tego typu model sprzedaży już teraz zyskuje wiele zwolenników szczególnie na rynku sprzedaży oprogramowania. Już wkrótce również większość czasopism, gazet czy książek będzie oferowana w wersji elektronicznej, którą będziemy mogli kupić np. w pociągu podczas długiej podróży czy stojąc w korku.
Polecamy: Zainfekowany nośnik – jak bezpiecznie wydobyć z niego ważne dane?
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.