REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

E-mail prywatny czy służbowy – który jest bardziej wartościowy w bazie danych?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.

REKLAMA

REKLAMA

Powstało już wiele artykułów o tym, że w pracy większość osób śledzi swoje profile na portalach społecznościowych i szpera w Internecie. Bardzo często pod tym kontem tworzone są reklamy, które ukazują się w sieci w godzinach pracy. Warto jednak zagłębić się w ten temat i sprawdzić, które adresy w bazie danych do wysyłki newsletterów i biuletynów są bardziej wartościowe – prywatne czy te służbowe?

Jak wiadomo adres prywatny stosowany jest w domu do korespondencji ze znajomymi etc. Adresy służbowe zaś są nieco ważniejsze. Na ten adres otrzymujemy ważne korespondencje od wspólników, kolegów z pracy itp. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że na adres prywatny zazwyczaj dostajemy mnóstwo spamu, na adres służbowy zaś tego spamu dostajemy o wiele mniej lub w ogóle. Jaki z tego wniosek?

REKLAMA

Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość i wykasuje ją wraz z resztą spamu. Na adres służbowy zaś dochodzą ważne wiadomości i tak samo może zostać potraktowana nasza reklama – z uwagą i starannością. Jeśli użytkownik trafi na ciekawą reklamą z pewnością zapisze się do newslettera, a nawet jak zmieni pracę i jednocześnie adres e-mail, powróci do interesującej go subskrypcji.

Sprawdź też: Jakie są największe zalety handlu internetowego?

REKLAMA

Nieważne, czy w naszej bazie danych mamy większość adresów służbowych czy też prywatnych, jakość naszego newslettera powinna być jak najwyższa. Jeśli newsletter będzie nieciekawy, to nawet, gdy dostarczymy korespondencję do rąk własnych na pięknym papierze, nie zainteresuje on odbiorcy i tak jak w świecie wirtualnym trafi do kosza.

Korespondencja via e-mail, bez znaczenie czy jest to oferta reklamowa, czy też korespondencja przedsprzedażowa, musi stać na najwyższym poziomie. Obecnie internauta wręcz wymaga od firm profesjonalizmu i miłej, przystępnej obsługi. Jeśli jakakolwiek zasada obsługi klienta zostanie zaniedbana, firma straci klienta, lub całą grupę potencjalnych zainteresowanych odbiorców.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

A który e-mail jest ważniejszy? Prywatny czy służbowy? Opinie mogą być podzielone. Jeśli jesteśmy pewni jakości naszego newslettera, możemy wysyłać go pod adresy służbowe. Pamiętajmy jednak, że taka wiadomość na skrzynkę służbową zostanie potraktowana poważnie. Jeśli jednak nie spełni ona wygórowanych wymagań z pewnością zadziała jako antyreklama i postawi nas w świetle firm niekompetentnych. 

Polecamy: Motorola Triumph – ciekawe urządzenie ze średniej półki cenowej

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zmiany w amortyzacji aut od 2026 r. – jak nie stracić 20 tys. zł na samochodzie firmowym?

Od 1 stycznia 2026 r. nadchodzi rewolucja dla przedsiębiorców. Zmiany w przepisach sprawią, że auta spalinowe staną się znacznie droższe w rozliczeniu podatkowym. Nowe, niższe limity amortyzacji i leasingu mogą uszczuplić kieszeń firmy o nawet 20 tys. zł w ciągu kilku lat. Co zrobić jeszcze w 2025 r., żeby uniknąć dodatkowych kosztów i utrzymać maksymalne odliczenia? Poniżej znajdziesz praktyczny poradnik.

Obcokrajowcy wciąż chętnie zakładają w Polsce małe firmy. Głównie są to Ukraińcy i Białorusini [DANE Z CEIDG]

Obcokrajowcy wciąż chętnie zakładają w Polsce małe firmy. Głównie są to Ukraińcy i Białorusini [DANE Z CEIDG]. W pierwszej połowie br. 21,5 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej wpłynęło do rejestru CEIDG od osób, które mają obywatelstwo innego państwa. To 14,4% wszystkich zgłoszeń w tym zakresie.

Hossa na giełdzie w 2025 r. Dlaczego Polacy nie korzystają z tego okresu? Najwięcej zarabiają zagraniczni inwestorzy

Na warszawskiej giełdzie trwa hossa. Dlaczego Polacy nie korzystają z tego okresu? Najwięcej zarabiają u nas zagraniczni inwestorzy. Co musi się w Polsce zmienić, aby ludzie zaczęli inwestować na giełdzie?

Umowy PPA w 2025 r. – korzyści i ryzyka dla małych i średnich firm w Polsce

Płacisz coraz wyższe rachunki za prąd? Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na umowy PPA, czyli długoterminowe kontrakty na energię z OZE, które mogą zagwarantować stałą cenę nawet na 20 lat. To szansa na przewidywalne koszty i lepszy wizerunek, ale też zobowiązanie wymagające spełnienia konkretnych warunków. Sprawdź, czy Twoja firma może na tym skorzystać.

REKLAMA

Rezygnują z własnej działalności na rzecz umowy o pracę. Sytuacja jest trudna

Sytuacja jednoosobowych działalności gospodarczych jest trudna. Coraz więcej osób rezygnuje i wybiera umowę o pracę. W 2025 r. wpłynęło blisko 100 tysięcy wniosków o zamknięcie jednoosobowej działalności gospodarczej. Jakie są bezpośrednie przyczyny takiego stanu rzeczy?

Umowa Mercosur może osłabić rynek UE. O co chodzi? Jeszcze 40 umów handlowych należy przejrzeć

Umowa z krajami Mercosur (Argentyną, Brazylią, Paragwajem i Urugwajem) dotyczy partnerstwa w obszarze handlu, dialogu politycznego i współpracy sektorowej. Otwiera rynek UE na produkty z tych państw, przede wszystkim mięso i zboża. Rolnicy obawiają się napływu tańszych, słabszej jakości produktów, które zdestabilizują rynek. UE ma jeszcze ponad 40 umów handlowych. Należy je przejrzeć.

1 października 2025 r. w Polsce wchodzi system kaucyjny. Jest pomysł przesunięcia terminu lub odstąpienia od kar

Dnia 1 października 2025 r. w Polsce wchodzi w życie system kaucyjny. Rzecznik MŚP przedstawia szereg obaw i wątpliwości dotyczących funkcjonowania nowych przepisów. Jest pomysł przesunięcia terminu wejścia w życie systemu kaucyjnego albo odstąpienia od nakładania kar na jego początkowym etapie.

Paragony grozy a wakacje 2025 na półmetku: więcej rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny

Wakacje 2025 na półmetku: więcej rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny. Mimo pojawiających się w mediach “paragonów grozy”, sierpniowy wypoczynek wciąż można zaplanować w korzystnej cenie, zwłaszcza rezerwując nocleg bezpośrednio.

REKLAMA

150 tys. zł dofinansowania! Dla kogo i od kiedy można składać wnioski?

Zakładasz własny biznes, ale brakuje Ci środków na start? Nie musisz od razu brać drogiego kredytu. W Polsce jest kilka źródeł finansowania, które mogą pomóc w uruchomieniu działalności – od dotacji i tanich pożyczek, po prywatnych inwestorów i crowdfunding. Wybór zależy m.in. od tego, czy jesteś bezrobotny, mieszkasz na wsi, czy może planujesz innowacyjny startup.

W pół roku otwarto ponad 149 tys. jednoosobowych firm. Do tego wznowiono przeszło 102 tys. [DANE Z CEIDG]

Jak wynika z danych Ministerstwa Rozwoju i Technologii (MRiT), w pierwszej połowie 2025 roku do rejestru CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) wpłynęło 149,1 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej. To o 1% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy takich przypadków było 150,7 tys. Co to oznacza?

REKLAMA