REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

E-mail prywatny czy służbowy – który jest bardziej wartościowy w bazie danych?

Kamil Rogala
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.
Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość.

REKLAMA

REKLAMA

Powstało już wiele artykułów o tym, że w pracy większość osób śledzi swoje profile na portalach społecznościowych i szpera w Internecie. Bardzo często pod tym kontem tworzone są reklamy, które ukazują się w sieci w godzinach pracy. Warto jednak zagłębić się w ten temat i sprawdzić, które adresy w bazie danych do wysyłki newsletterów i biuletynów są bardziej wartościowe – prywatne czy te służbowe?

Jak wiadomo adres prywatny stosowany jest w domu do korespondencji ze znajomymi etc. Adresy służbowe zaś są nieco ważniejsze. Na ten adres otrzymujemy ważne korespondencje od wspólników, kolegów z pracy itp. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że na adres prywatny zazwyczaj dostajemy mnóstwo spamu, na adres służbowy zaś tego spamu dostajemy o wiele mniej lub w ogóle. Jaki z tego wniosek?

REKLAMA

REKLAMA

Otóż reklama wysłana na adres prywatny ma niewielką wartość, gdyż użytkownik z pewnością potraktuje ją jako kolejną niechcianą wiadomość i wykasuje ją wraz z resztą spamu. Na adres służbowy zaś dochodzą ważne wiadomości i tak samo może zostać potraktowana nasza reklama – z uwagą i starannością. Jeśli użytkownik trafi na ciekawą reklamą z pewnością zapisze się do newslettera, a nawet jak zmieni pracę i jednocześnie adres e-mail, powróci do interesującej go subskrypcji.

Sprawdź też: Jakie są największe zalety handlu internetowego?

Nieważne, czy w naszej bazie danych mamy większość adresów służbowych czy też prywatnych, jakość naszego newslettera powinna być jak najwyższa. Jeśli newsletter będzie nieciekawy, to nawet, gdy dostarczymy korespondencję do rąk własnych na pięknym papierze, nie zainteresuje on odbiorcy i tak jak w świecie wirtualnym trafi do kosza.

REKLAMA

Korespondencja via e-mail, bez znaczenie czy jest to oferta reklamowa, czy też korespondencja przedsprzedażowa, musi stać na najwyższym poziomie. Obecnie internauta wręcz wymaga od firm profesjonalizmu i miłej, przystępnej obsługi. Jeśli jakakolwiek zasada obsługi klienta zostanie zaniedbana, firma straci klienta, lub całą grupę potencjalnych zainteresowanych odbiorców.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

A który e-mail jest ważniejszy? Prywatny czy służbowy? Opinie mogą być podzielone. Jeśli jesteśmy pewni jakości naszego newslettera, możemy wysyłać go pod adresy służbowe. Pamiętajmy jednak, że taka wiadomość na skrzynkę służbową zostanie potraktowana poważnie. Jeśli jednak nie spełni ona wygórowanych wymagań z pewnością zadziała jako antyreklama i postawi nas w świetle firm niekompetentnych. 

Polecamy: Motorola Triumph – ciekawe urządzenie ze średniej półki cenowej

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Polskie banknoty w portfelach świata. Jak PWPW buduje swoją pozycję na globalnym rynku Gwatemala, Peru, Paragwaj [Gość Infor.pl]

Dla większości z nas to kraje widziane raczej na wakacyjnych zdjęciach niż w kontekście polskiego przemysłu. A jednak właśnie tam obywatele płacą banknotami wyprodukowanymi w > Polsce. I nie chodzi o druk, ale o pełną produkcję. O to, jak powstają > te banknoty i dlaczego świat tak chętnie zamawia je w Warszawie, > opowiadała Grażyna Rafalska, dyrektor Biura Sprzedaży Polskiej > Wytwórni Papierów Wartościowych.

Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

REKLAMA

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

REKLAMA

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA