Nowe sposoby na przekaz informacji
REKLAMA
REKLAMA
Zróżnicowanie czytelników, wydawnictw, sektorów i branż wymaga różnorodnego rynku informacji, wydawnictw i portali.
REKLAMA
Dziennikarstwo i dziennikarze są dostosowani do specjalizacji, sektorów i tematyki.
Nowe formy dziennikarskie (szczególnie internetowe) muszą być dostosowane do różnorodnych odbiorców i sektorów życia.
Wykorzystanie Internetu przez firmy w latach 2011-2012 utrzymuje się na poziomie 94%.
W roku 2012 wskaźnik wykorzystania mobilnego Internetu to 41%.
Ponad 40% pracowników wykorzystuje w pracy komputer.
Zobacz: Wymagania firm wobec rynku reklamowego
Ponad 50% firm wykorzystuje strony internetowe do prezentacji firmy i jej usług oraz produktów.
W tym okresie 20% firm wykorzystywało Internet przy zamówieniach produktów i usług, 10% wykorzystywało sieć sprzedaży internetowej.
Ponad 90% firm wykorzystuje kontakt z administracją online.
Ponad 35% komputerów wykorzystywanych przez konsumentów to komputery mobilne.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.