Nie od dziś wiadomo, że nawet najdoskonalszy produkt nie znajdzie nabywcy, jeśli ten nie będzie miał możliwości dowiedzenia się o jego istnieniu. Nie ważne, czy prowadzimy osiedlowy sklep spożywczy, czy duże przedsiębiorstwo produkcyjne, na początku zawsze borykamy się z tym samym problemem – co zrobić, aby skutecznie dotrzeć do klienta?
Drukarka to obok komputera najważniejsze urządzenie w każdy biurze czy nawet domu. Drukowanie dokumentów, umów, faktur czy nawet ulotek to chleb powszedni każdego małego biura. Oczywiście nie jest problemem wizyta w markecie i zakup najtańszego urządzenia. Problem pojawia się wtedy, gdy to urządzenie nie będzie wystarczająco wydajne, niezawodne czy ekonomiczne, o jakości wydruków nie wspominając. Dlatego też, jeśli chcemy kupić urządzenie, które sprawdzi się w wielu sytuacjach, warto poświęcić temu chwilę czasu.
Pharming to kolejne pojęcie, które dla wielu użytkowników Internetu może być obco brzmiącym słowem. Pharming jest bardzo wyrafinowaną odmianą phishingu, o którym niedawno pisaliśmy. O ile phishing jest możliwy do wykrycia dzięki uważnemu korzystaniu z zasobów sieci WWW, przed pharmingiem o wiele trudniej jest się obronić. Trudniej się przed tym obronić, gdyż nawet po wpisaniu prawidłowego adresu strony WWW jest on przenoszony na fałszywą stronę, która wygląda identycznie jak ta, na którą chciał wejść Internauta. Strona ta, podobnie jak w przypadku phishingu służy do kradzieży wpisywanych przez użytkownika haseł, numerów kart kredytowych i innych poufnych danych.