REKLAMA
REKLAMA
Kategorie
Prawo
Sprawy rodzinne
Spadki
Darowizny
Rozwody
Alimenty
Małżeństwo
Prawa seniora
Pomoc społeczna
500 plus 800 plus
Sprawy karne
Prawo karne
Kodeks karny
Wykroczenia
Więziennictwo
Konsument i umowy
Umowy
Prawa konsumenta
Reklamacje
W sądzie
Ubezpieczenia
Sprawy urzędowe
Pozwy
Notariusz
Gmina
Powiat
Konstytucja
Wybory
Pisma i druki
Pomoc prawna
Egzekucja komornicza
Służby mundurowe
Wojsko
Policja
Straż Pożarna
Leśnictwo
Straż Graniczna
Straż miejska
Twoje pieniądze
Zarobki
Świadczenia
Oszczędności
Podatki
Koszty utrzymania
Zakupy
Wypoczynek
Księgowość firm
Podatki
PIT
Program do rozliczenia PIT 2022
VAT
CIT
Ryczałt
Akcyza
Koszty
Urząd Skarbowy
Karta podatkowa
zobacz więcej »
Rachunkowość
Zasady ogólne
Księgi rachunkowe
Ewidencja księgowa
Sprawozdawczość
Amortyzacja
Rachunkowość rolnicza
Inwentaryzacja
Rachunkowość budżetowa
Rachunkowość organizacji non-profit
Obrót gospodarczy
Działalność gospodarcza
Spółki
Cło
Finanse i inwestycje
Zamówienia publiczne
Windykacja
Fundacje, stowarzyszenia
Inne zagadnienia
ZUS i kadry
Składki
Urlopy
Wynagrodzenia
Zatrudnianie i zwalnianie
Umowy zlecenia
Inne zagadnienia
Księgowość firm - aktualności
Aktualności z Ministerstwa Finansów
Kadry
Indywidualne prawo pracy
Czas pracy
Ochrona danych osobowych
Odpowiedzialność, prawa i obowiązki
Uprawnienia rodzicielskie
Zatrudnianie i zwalnianie
Zakaz konkurencji
Mobbing
Sygnalista
Wynagrodzenia
Dokumentacja płacowa
Działalność socjalna
Ochrona wynagrodzenia
Podróże służbowe
Rozliczanie wynagrodzeń
Składniki wynagrodzenia
Wynagrodzenie minimalne
Podatki
Ubezpieczenia
Emerytury i renty
Pracownicze Plany Kapitałowe
Składki na ubezpieczenie społeczne
Świadczenie przedemerytalne
Ubezpieczenie zdrowotne
Zasady podlegania
Zasiłki i inne świadczenia
Urlopy
Macierzyński
Urlop rodzicielski
Urlop na żądanie
Urlopy okolicznościowe
Wychowawczy
Wypoczynkowy
Zwolnienia od pracy
Urlop bezpłatny
Urlop ojcowski
Sektor publiczny
Księgowość budżetowa
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość
Podatki
Kadry i płace
ZUS
Zamówienia publiczne
Organizacja
Prawo administracyjne
Postępowanie administracyjne
Ustrój i jednostki
Pracownicy
Klienci
Spółka komunalna
RODO
Compliance
Prawo wodne
Orzeczenia
Finanse
Rachunkowość budżetowa
Podatki i opłaty
Zamówienia publiczne
Audyt i kontrola
Dobre praktyki
Budżet
Zadania
Bezpieczeństwo
Oświata
Kultura
Pomoc społeczna
Zdrowie
Sport i turystyka
Środowisko
Gospodarka komunalna
Gospodarka przestrzenna
Zarządzanie nieruchomościami
Rozwój i promocja
Fundusze unijne
Współpraca
Partnerstwo publiczno-prywatne
Marketing
Dobre praktyki
Edukacja
Rodzice i Uczniowie
Studenci
Nauczyciele
Egzamin ósmoklasisty
Matura
Księgowość budżetowa
Rachunkowość budżetowa
Ewidencja
Klasyfikacja
Wydatki strukturalne
Nieprawidłowości
Sprawozdawczość
Sprawozdawczość budżetowa
Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
Sprawozdawczość finansowa
Inwentaryzacja
Pozostałe
Podatki
Procedury podatkowe
Podatki dochodowe
VAT
Podatki i opłaty lokalne
Pozostałe podatki i opłaty
Centralizacja Vat
Kadry i płace
Zatrudnianie i zwalnianie
Wynagrodzenia
Urlopy
Podnoszenie kwalifikacji i awanse
Działalność socjalna (ZFŚS)
Podróże służbowe
Pracownicy oświaty
Pracownicy służby zdrowia
ZUS
Ubezpieczenia społeczne
Ubezpieczenia zdrowotne
Ubezpieczenia majątkowe i osobowe
Zamówienia publiczne
Strony umowy
Tryby udzielania zamówienia
Środki ochrony prawnej
Moja Firma
Biznes i finanse
Wiadomości
Firma
Finanse
Prawo
Zarządzanie
Poradniki
Cykle tematyczne
Finanse
Notowania
Kredyty
Inwestycje
Karty kredytowe
Lokaty
Budżet domowy
Kursy walut
Zarządzanie
Szkolenia
Manager
Personel
Outsourcing
Sekretariat
Korespondencja w biznesie
Etykieta w biznesie
Zakładam firmę
Podejmowanie działalności
Opodatkowanie
Zatrudnianie
ZUS
Oprogramowanie
Moto
Motonews
Moto porady
Testy aut
Auto i prawo
Logistyka
Jednoślad
Galerie
Alkotest on-line
Nieruchomości
Wiadomości
Zakup kawalerki w 2023 roku. Sprawdzamy, czy warto
Koszty utrzymania mieszkania 2023
Kredyt hipoteczny a wynajem. Co się bardziej opłaca?
Bezpieczny Kredyt 2% - symulacja korzyści
zobacz więcej »
Prawo
Wynajem pokoju - przepisy. Na co trzeba uważać?
Czy wykreślenie hipoteki bez zgody banku jest możliwe?
Jak mały deweloper może obniżyć podatki?
Jak się zabezpieczyć przed problemami z lokatorem?
zobacz więcej »
Nieruchomości
Jakich błędów unikać przy inwestowaniu w mieszkania?
Najem instytucjonalny – alternatywna wersja najmu
Rola inicjatyw ekologicznych w firmach deweloperskich
Jak oszczędzać na ogrzewaniu, energii elektrycznej i innych opłatach?
zobacz więcej »
Finanse
Jak obniżyć ratę kredytu hipotecznego?
Jak długo Polacy mieszkają z rodzicami?
Ceny prądu w Polsce na przestrzeni 20 lat
Co zrobić z zaległościami opłat za mieszkanie?
zobacz więcej »
Biura rachunkowe
Zakładam biuro rachunkowe
Obowiązkowe ubezpieczenie OC biura rachunkowego
Wybór lokalu i urządzenie biura
Czy biuro rachunkowe może być prowadzone w formie działalności nierejestrowanej?
W jakiej formie założyć biuro rachunkowe: jednoosobowej działalności czy spółki
Jak założyć biuro rachunkowe?
zobacz więcej »
Prowadzę biuro rachunkowe
Świadczenie usług księgowych na podstawie umowy ustnej
Nowoczesne biuro rachunkowe - czyli jakie?
Zmiana biura rachunkowego a księgi rachunkowe
Nowy jednolity plik kontrolny a odpowiedzialność biura rachunkowego
Czy biuro rachunkowe musi udzielić komornikowi informacji o klientach?
zobacz więcej »
Korzystam z biura rachunkowego
3 argumenty za wyborem nowoczesnego biura
Odpowiedzialność biura rachunkowego - orzecznictwo
E-dokumentacja pracownicza prowadzona w biurze rachunkowym
Odpowiedzialność za rachunkowość, gdy prowadzenie ksiąg rachunkowych powierzono biuru rachunkowemu
zobacz więcej »
INFORLEX
INFORLEX Biuro Rachunkowe
INFORLEX Księgowość
INFORLEX Księgowość i Kadry
INFORLEX Biznes
e-Wydania czasopism
AML
Podatki
Interpretacje podatkowe
Orzeczenia
Interpretacje
VAT
CIT
PIT
Ryczałt
PCC
Akcyza
Podatek od spadków i darowizn
Ordynacja podatkowa
Inne
Sztuczna inteligencja AI
Sztuczna inteligencja
ChatGPT
Rozmowy z ChatGPT
QUIZY
Edukacja
Szkoła podstawowa klasy 1-3
Biologia
Geografia
Historia
Polski
Kultura
Ekonomia
Sport
Nauka
Sztuczna inteligencja (AI)
Prawo
Kadry
Księgowość
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Zdrowie
Motoryzacja
KSeF
PODCASTY
Media
Internet
Telewizja
Prasa
Szukaj
Sklep
Kalkulatory
Szkolenia
Załóż konto
Zaloguj się
Zaloguj
Nie pamiętam hasła
Zaloguj się
Zarejestruj się
Proszę podać poprawny adres e-mail
Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Załóż konto
Załóż konto
Zaloguj się
Przypomnij hasło
Przypomnij hasło
Witaj
Zmień dane
Usuń konto
Twoje dane
Aktualizacja danych
Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Zmień dane
Konto
Rejestracja
Zaloguj się
Serwisy
Zaloguj się
Zarejestruj się
Wiadomości
Certyfikaty
Quizy Testy
Obserwowane
Historia
Ulubione
Kalkulatory
Wskaźniki i stawki
Sklep
Interpretacje
Kursy walut
Monitor Polski
Terminarz
Dziennik Ustaw
Dzienniki Urzędowe
Dzienniki Unii Europejskiej
Akty ujednolicone
Eksperci
Firmy
Forum
Newsletter
Druki
Wzory umów
Inforlex
InforAkademia
Encyklopedia prawa
Słownik
Paremie łacińskie
Aktualności z MF
Szkolenia
Księgowość
Kadry
Biznes
Sektor publiczny
Prawo
Twoje pieniądze
AML
Nieruchomości
Księgowość budżetowa
PODCASTY
REKLAMA
Strona główna
»
Moja firma
»
Tematy
»
Tematy
»
Innowacyjność
»
Reklama
Innowacyjność, Reklama
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Znaczenie innowacji w biznesie
14 lip 2010
Nie wszyscy menadżerowie zdają sobie sprawę jakie znaczenie dla rozwoju biznesu mają innowacje. Warto jest uświadomić sobie, że tylko nowatorskie podejście do działań na rynku zapewni sukces firmie.
Utrzymaj produkcję w toku
13 lip 2010
Zatrzymać klienta i zdobyć nowego odbiorcę wyrobów Twojej firmy pomoże ciągły rozwój produkcji. Nawet gdy masz już mocną pozycję na rynku nie zapominaj o konkurencji, która podaje klientowi co raz nowe rozwiązania.
Przewaga konkurencyjna dzięki innowacjom
13 lip 2010
Innowacje to perspektywiczny kierunek dla każdej branży. Nie zatrzymuj się na zdobytych pozycjach. Twórz nowe produkty i wdrażaj nowe pomysły – to zapewni Twojej firmie przewagę konkurencyjną.
Jakie są korzyści z Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
13 lip 2010
Sektor publiczny nie posiada wystarczających środków na finansowanie infrastruktury, ani na jej późniejsze utrzymanie. Wybudowanie obiektów infrastruktury pociąga za sobą kolejne inwestycje wspomagające i uzupełniające. Istniejąca infrastruktura natomiast wymaga finansowania bieżących wydatków na jej utrzymanie. Wydatki na poprawę i budowę nowej infrastruktury są niezbędne, gdyż stymulują wzrost gospodarczy regionu, a to stwarza zapotrzebowanie na kolejne inwestycje. Dlatego niezbędne jest poszukiwanie nowych źródeł finansowania inwestycji.
REKLAMA
Jak traktować ryzyko porażki przy zakładaniu strony firmowej
09 lip 2010
Zainicjowanie funkcjonowania strony internetowej w firmie nie stanowi gwarancji odniesienia sukcesu. Na przyczyny porażki składają się zarówno przyczyny zewnętrzne i wewnętrzne.
Jak dopasować strategię rozwoju strony internetowej do rynku
09 lip 2010
Dopasowywanie zaplanowanych przedsięwzięć, w ramach prowadzonej strony internetowej, do potrzeb rynku może Stanowic przyczynę gwałtownego rozwoju
firmy
.
Jakie cele przyświecają prowadzeniu stron internetowych
09 lip 2010
Strony internetowe poszczególnych firm powinny mieć precyzyjnie sformułowany cel. Od tego zależy ich sukces lub jego brak.
Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem
09 lip 2010
Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy.
REKLAMA
Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel
09 lip 2010
W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony.
Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej
02 lip 2010
Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja.
Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?
02 lip 2010
Podstawowym elementem służącym do budowy wizerunku firmy w internecie jest strona internetowa. Im lepiej zbudowana, tym większe zainteresowanie klientów firmą.
Jak dbać o wizerunek firmy w internecie
02 lip 2010
Na budowanie wizerunku firmy składają się nie tylko takie elementy jak broszury, papier firmowy, czy wizytówki, ale również ogół działań podjętych w sieci. Przedsiębiorca powinien pamiętać o utworzeniu co najmniej miniwitryny.
Jakie znaczenie ma wygląd i atmosfera firmy
02 lip 2010
Nieodłącznym elementem budowy wizerunku firmy jest jej wygląd i atmosfera w niej panująca. Oba te elementy, odpowiednio przemyślane, pozwalają na skuteczne dotarcie do klienta.
Co powinna zawierać broszura firmowa
02 lip 2010
Broszury firmowe są nieodłącznym narzędziem budowania wizerunku firmy. Prawidłowo skonstruowane pozwalają na poprawę rozpoznawalności firmy na rynku oraz wzrost wyników sprzedażowych.
Jakie powinny być broszury, ulotki i foldery firmowe
01 lip 2010
Każda firma w celu skutecznego reklamowania świadczonych usług lub sprzedawanych produktów powinna przygotować odpowiednie broszury, ulotki i foldery firmowe.
Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy
01 lip 2010
Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie.
Jak rozwijać wizerunek firmy
01 lip 2010
Rozwój wizerunku firmy jest uzależniony od jej charakteru oraz podejmowanych przez przedsiębiorcę działań polegających na wykorzystywaniu systemu identyfikacji wizualnej.
Jak zarządzać systemem identyfikacji wizualnej
01 lip 2010
System identyfikacji wizualnej wymaga sprawowania nad nim nieustannej kontroli i kierownictwa. Nawet drobne zmiany lub zaniechania mogą wywołać znaczne i nieodwracalne skutki.
Na czym polega system identyfikacji wizualnej
01 lip 2010
Wizerunek firmy odgrywa istotną rolę w jej funkcjonowaniu i postrzeganiu na zewnątrz. Brak uwzględnienia przez przedsiębiorcę systemu identyfikacji wizualnej może spowodować ograniczenie prowadzonej działalności.
Znaczenie marki w branży budowlanej
01 lip 2010
Branża budowlana to sektor, który wbrew kryzysu ma olbrzymi potencjał. Jednak brak świadomości budowania własnej marki sprawia, że polskim firmom bardzo ciężko przebić się z ofertą. Jak zatem zdobyć swojego klienta?
Dlaczego wizerunek firmy jest ważny
01 lip 2010
Budowanie wizerunku firmy jest istotnym elementem w procesie rozpoczynania prowadzenia działalności gospodarczej. Wizerunek odgrywa dużą rolę z marketingowego punktu widzenia.
Co to jest bon na innowacje dla mikro firmy
28 cze 2010
Z raportów PARP wynika, że innowacja dla firmy mikro jest czymś zasadniczo innym od innowacji firmy średniej wielkości, lub dużego przedsiębiorstwa. Firmy mikro, borykające się często z wielkimi finansowymi ograniczeniami, nie mogą pozwolić sobie na kosztowne innowacje i zwykle związane z tym inwestycje. Czy to oznacza, że mikroprzedsiębiorstwa muszą zawsze pozostawać w tyle i są skazane na przestarzałe technologie i brak możliwości rozwoju?
Promowanie działań innowacyjnych – część II
14 cze 2010
W części 1 artykułu poznaliśmy możliwości jakie daje Unia Europejska polskiej gospodarce w rozwoju innowacyjności.
Poniżej zaprezentowane zostaną kolejne działania PO IG dedykowane sektorowi MSP.
Promowanie działań innowacyjnych - część I
14 cze 2010
Głównym problemem polskich przedsiębiorstw jest niski poziom innowacyjności, co z kolei przekłada się na wolniejszy wzrost gospodarczy całości kraju. Odpowiedzią na niską innowacyjność polskiej gospodarki miały stanowić środki unijne i promowanie działań innowacyjnych.
Innowacje w biznesie wspierane przez dział HR
14 cze 2010
Budowanie organizacji uczącej się (ang. Learning organization) potrafiącej nieustannie zdobywać nową wiedzę, rozpowszechniać ją w swoich strukturach i natychmiast wykorzystywać do tworzenia nowych technologii i produktów to jedno z największych wyzwań jakie stoją obecnie przed działem HR.
Wsparcie sektora MSP: inkubatory przedsiębiorczości
02 cze 2010
Inkubatory przedsiębiorczości stały się symbolem wspierania małego biznesu w regionach. Chodzi w nich bowiem o pomoc, wsparcie, utrzymanie przy życiu nowych firm w bardzo trudnym dla nich okresie „wylęgania”.
Sklep z artykułami dla zwierząt – reklama
25 maja 2010
Ważnym elementem rozwoju Twojego przedsięwzięcia i jego sukcesu będzie odpowiednia reklama.
Miary oceny sytuacji majątkowej – wskaźnik upłynnienia środków obrotowych
24 maja 2010
Środki obrotowe to składniki zmieniające swoją postać w krótkim czasie w trakcie przechodzenia przez poszczególne fazy procesu gospodarczego. Zwykle zużywa się je w jednym okresie rozliczeniowym.
Miary oceny sytuacji majątkowej – wskaźniki zdolności do regulowania należności i zobowiązań firmy
24 maja 2010
Wyliczanie i systematyczna (najlepiej w odstępach miesięcznych) obserwacja wskaźnika zdolności do regulowania zobowiązań (Nz), umożliwia obserwację czy zadłużenie się nie pogłębia.
Miary oceny sytuacji majątkowej – wskaźniki rotacji zapasu magazynowego
19 maja 2010
Wskaźnik rotacji zapasu magazynowego (Rd), umożliwia określenie ile dni potrzeba, aby nastąpiła całkowita wymiana towaru w magazynie.
Koszt kampanii reklamowej
15 kwi 2010
Podstawowym źródłem informacji o kosztach reklamy są biura reklamy gazet i czasopism. Udostępniają każdemu zainteresowanemu cenniki, w których są wyszczególnione ceny w zależności od powierzchni i umiejscowienia reklamy w publikacji.
Jak zareklamować się w książce telefonicznej
15 kwi 2010
Książka telefoniczna to miejsce, w którym może reklamować się każda firma. Jest to jeden wielki katalog reklamowy i dlatego musisz wymyślić jakiś sposób, aby reklama wyróżniała się na tle tysięcy innych.
Reklama na biletach
15 kwi 2010
Reklama na biletach komunikacji publicznej również może być atrakcyjna. Oczywiście odbiorcami reklamy są tylko pasażerowie (inaczej niż w przypadku reklamy z tyłu autobusu). Jeżeli należą do Twojego rynku docelowego, dlaczego miałbyś rezygnować z tej możliwości?
Reklama na autobusach
15 kwi 2010
Reklama na autobusach ma wiele korzyści, zwłaszcza jeżeli chodzi o teren, na którym chcesz przeprowadzić kampanię - istnieje możliwość wyboru konkretnych miast i miejscowości. Ale to nie wszystko - treść reklamowa może być umieszczona wewnątrz lub na zewnątrz autobusu w różnych konfiguracjach, można też wybrać rodzaj autobusu (np. niskopodłogowy), jak również konkretny numer linii autobusowej. I co najważniejsze, ta forma reklamy jest dostępna również dla małych firm.
Artykuły promocyjne w prasie
15 kwi 2010
Artykuły promocyjne, w przeciwieństwie do reklamy w formie bezpośredniej, bliższe są zwykłym artykułom redakcyjnym. Świadczy o tym zarówno ich forma, jak i treść. Czy zamieszczenie artykułu promocyjnego jest lepsze od ogłoszenia reklamowego?
Skuteczność reklamy
14 kwi 2010
Aby reklama odniosła skutek musisz kierować się pewnymi zasadami. Przeprowadzono badania, aby odkryć, w jaki sposób ludzie czytają treści reklam.
Firmowy serwer - jak go wykorzystać
14 kwi 2010
Nie ulega wątpliwości, że serwer jest to niezbędne narzędzie pracy w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie. To, w jakim stopniu zostanie wykorzystany potencjał hostingu, zależy od potrzeb firmy. Wbrew ogólnym opiniom, serwer nie tylko udostępnia firmowe strony WWW przeglądarkom internetowym, ale także usprawnia pracę oraz zwiększa jakość komunikacji na linii klient – firma.
Jak opracować slogan reklamowy
13 kwi 2010
Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy.
Zastosuj formułę AIDA
13 kwi 2010
Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie).
Jak samemu napisać reklamę
13 kwi 2010
Napisanie reklamy prasowej, w porównaniu ze scenariuszami do reklam radiowych i telewizyjnych, jest zadaniem prostym. Nie trzeba korzystać z pomocy agencji reklamowej, by przygotować ją w sposób skuteczny. Treść reklamy powinna być krótka, a przekaz prosty w odbiorze.
Jak to jest z reklamą w telewizji
12 kwi 2010
Nie od dzisiaj wiemy, że telewizja jest potężnym środkiem przekazu o wysokiej sile oddziaływania. Błyskotliwy film reklamowy może zmienić zwyczaje konsumentów. Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować - prasa, radio i telewizja.
Zareklamuj się w lokalnej stacji radiowej
12 kwi 2010
Możesz dotrzeć do bardzo szerokiego kręgu odbiorców niższym kosztem niż w przypadku reklamy w telewizji. Zareklamuj się w stacjach radiowych.
Reklama w czasopismach branżowych
12 kwi 2010
O wiele łatwiej namierzyć klienta docelowego. Architekci czytują miesięcznik „Architektura”. Tylko ludzie interesujący się domami i ogrodami sięgają po „Dom i Ogród”. Z powodzeniem można skierować komunikat do precyzyjnie określonej grupy interesu lub kręgów zawodowych - zareklamuj się w czasopismach specjalistycznych.
Gazety o zasięgu lokalnym i regionalnym
12 kwi 2010
Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować. Musisz wybrać taki, przy pomocy którego zrealizujesz swój cel kampanii reklamowej.
Gdzie się reklamować
12 kwi 2010
Ten sam środek przekazu jednemu przedsiębiorcy może zapewnić sukces a innemu porażkę. Wybór środka przekazu jest równie ważny jak komunikat, który chcemy przekazać.
Cele kampanii reklamowej
12 kwi 2010
Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową zastanów się czy Twoje cele są mierzalne i konkretne. Jeśli dobrze je wyznaczyłeś, będą Cię dodatkowo motywowały do sukcesu w trakcie jej przeprowadzania.
Założenia kampanii reklamowej
12 kwi 2010
Duże firmy nie wydawałyby na reklamę milionów, gdyby nie miały z tego pożytku. Pamiętaj jednak, że duże firmy mają doskonałych ekspertów, którym płacą wysokie honoraria za usługi doradcze. Wiele małych przedsiębiorstw traci pieniądze na reklamę niskiej jakości, skierowaną do niewłaściwego odbiorcy w niewłaściwym czasie, albo inwestuje środki w nieefektywny sponsoring. Postaraj się nie należeć do tej grupy przedsiębiorców.
Daj się poznać, czyli marketing i PR dla mikro i małych
09 kwi 2010
„Marketing i promocja? To nie dla mnie. Mam stałych klientów, działam lokalnie i tego typu fanaberie nie są mi do niczego potrzebne”. Takie podejście często reprezentują właściciele małych firm.
Reklama zawarta w mailu na tle aktualnych wydarzeń
31 mar 2010
Skuteczność ofert reklamowych wysłanych pocztą elektroniczną można zwiększyć nawiązując do aktualnych wydarzeń. Pokazując tym samym, że Twoja oferta może znaleźć praktyczne zastosowanie i sprawdzić się w konkretnej sytuacji.
Wybór nazwy domeny
19 mar 2010
Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami.
301 - 350
z 360 artykułów
1
...
5
6
7
8
pokaż więcej
REKLAMA